Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00346238/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Cz. I „Remont - modernizacja drogi gminnej w kierunku Marcinka w miejscowości Brzezna w ramach zadania: Droga gminna do Marcinka w m. Brzezna – modernizacja”
Cz. II „Remont - modernizacja drogi......
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cb9699f-35e4-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cz. I „Remont - modernizacja drogi gminnej w kierunku Marcinka w miejscowości Brzezna w ramach zadania: Droga gminna do Marcinka w m. Brzezna – modernizacja”Cz. II „Remont - modernizacja drogi......
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cb9699f-35e4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056300/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 „Remont - modernizacja drogi gminnej w kierunku Marcinka w miejscowości Brzezna w ramach zadania: Droga gminna do Marcinka w m. Brzezna – modernizacja”
1.1.23 Remont - modernizacja drogi gminnej Do Żwirowni (wzdłuż potoku) w miejscowości Brzezna - w ramach zadania: Droga gminna koło sołtysa w m. Brzezna – modernizacja
1.1.24 Korytkowanie i żwirowanie drogi gminnej dz. nr ew. 359/2 w miejscowości Brzezna
1.1.25 Remont - modernizacja drogi gminnej Do Platy w miejscowości Brzezna - w ramach zadania: Droga gminna do Platy - kryształ w m. Brzezna – modernizacja
1.1.26 Remont - modernizacja drogi gminnej w stronę Mokrej Wsi w miejscowości Długołęka-Świerkla
1.1.27 Remont - modernizacja drogi gminnej Do Jurkowskiego w miejscowości Długołęka-Świerkla w ramach zadania: Droga gminna do Jurkowskiego w m. Długołęka-Świerkla
1.1.28 Remont - modernizacja drogi Gminnej do P. Fiuta w m. Gostwica - w ramach zadania modernizacja drogi koło P. Fiut etap II
1.1.29 Remont - modernizacja drogi gminnej Łączki w miejscowości Gostwica - w ramach zadania: Droga gminna Łączki w stronę Wąsowicza w m. Gostwica – modernizacja
1.1.30 Remont - modernizacja drogi gminnej na Krzyże w miejscowości Mokra Wieś - w ramach zadania - kontynuacja modernizacji drogi gminnej na Krzyże
1.1.31 Remont - modernizacja drogi gminnej Na Niemieckie w miejscowości Mokra Wieś w ramach zadania: Droga gminna Niemieckie pola w m. Mokra Wieś – modernizacja
1.1.32 Remont - modernizacja drogi gminnej Do Twardowskiego w miejscowości Naszacowice - w ramach zadania: Droga gminna do Twardowskiego - malarz w m. Naszacowice – modernizacja
1.1.33 Remont - modernizacja drogi gminnej Do Gomółki w miejscowości Naszacowice - w ramach zadania: droga gminna do Gomółki (do Orłów) w m. Naszacowice – modernizacja
1.1.34 Remont - modernizacja drogi gminnej Stanęcin w miejscowości Olszanka - w ramach zadania: Modernizacja drogi gminnej w osiedle Stanęcin
1.1.35 Remont - modernizacja drogi gminnej Do P. Pasoń) w miejscowości Olszanka
1.1.36 Remont - modernizacja drogi gminnej Piekielna (do Skuta) w miejscowości Podegrodziu w ramach zadania: Droga gminna Piekielna (do Skuta) w m. Podegrodzie – modernizacja
1.1.37 Remont - modernizacja drogi gminnej Krótka w miejscowości Podrzecze
1.1.38 Remont - modernizacja drogi gminnej Do Frączka w miejscowości Stadła - w ramach zadania: Remont drogi gminnej do Frączka i Kurowskiego
1.1.39 Utwardzenie drogi gminnej do przepompowni od ulicy spacerowej w miejscowości Stadła – modernizacja
1.3.12 Nadzór Inwestorski – remont – modernizacja dróg w Gminie Podegrodzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. I „Remont - modernizacja drogi gminnej w kierunku Marcinka w miejscowości Brzezna w ramach zadania: Droga gminna do Marcinka w m. Brzezna – modernizacja”1) Zamówienie obejmuje:
mechaniczne ścinanie poboczy,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.1, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 275206,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. II „Remont - modernizacja drogi gminnej Do Żwirowni (wzdłuż potoku) w miejscowości Brzezna - w ramach zadania: Droga gminna koło sołtysa w m. Brzezna – modernizacja”1) Zamówienie obejmuje:
mechaniczne ścinanie poboczy,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych,
umocowanie skarpy płytami ażurowymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.2, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 299416,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. III „Korytkowanie i żwirowanie drogi gminnej dz. nr ew. 359/2 w miejscowości Brzezna”1) Zamówienie obejmuje:
wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.3, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 108103,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. IV „Remont - modernizacja drogi gminnej Do Platy w miejscowości Brzezna - w ramach zadania: Droga gminna do Platy - kryształ w m. Brzezna – modernizacja”1) Zamówienie obejmuje:
mechaniczne ścinanie poboczy,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.4, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 278254,43 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. V „Remont - modernizacja drogi gminnej w stronę Mokrej Wsi w miejscowości Długołęka-Świerkla - w ramach zadania: Droga gminna koło kościoła w kierunku Mokrej Wsi. Odwodnienie w m. Długołęka-Świerkla – modernizacja”1) Zamówienie obejmuje:
mechaniczne ścinanie poboczy,
wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych,
demontaż istniejących przepustów, korytek,
montaż przepustów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.5, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 293228,54 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. VI „Remont - modernizacja drogi gminnej Do Jurkowskiego w miejscowości Długołęka-Świerkla w ramach zadania: Droga gminna do Jurkowskiego w m. Długołęka-Świerkla”1) Zamówienie obejmuje:
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.6, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 92384,37 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. VII „Remont - modernizacja drogi Gminnej do P. Fiuta w m. Gostwica - w ramach zadania modernizacja drogi koło P. Fiut etap II”1) Zamówienie obejmuje:
mechaniczne korytowanie jezdni,
wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni betonowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.7, 7b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 60974,91 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz VIII „Remont - modernizacja drogi gminnej Łączki w miejscowości Gostwica - w ramach zadania: Droga gminna Łączki w stronę Wąsowicza w m. Gostwica – modernizacja”1) Zamówienie obejmuje:
mechaniczne ścinanie poboczy,
wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.8, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 437619,08 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz IX „Remont - modernizacja drogi gminnej na Krzyże w miejscowości Mokra Wieś -w ramach zadania - kontynuacja modernizacji drogi gminnej na Krzyże”
1) Zamówienie obejmuje:
cięcie piłą nawierzchni,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych,
demontaż przepustów,
montaż przepustów,
umocnienie skarpy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.9, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 313827,78 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz X „Remont - modernizacja drogi gminnej Na Niemieckie w miejscowości Mokra Wieśw ramach zadania: Droga gminna Niemieckie pola w m. Mokra Wieś – modernizacja”
1) Zamówienie obejmuje:
profilowanie nawierzchni,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych,
demontaż przepustów,
montaż przepustów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.10, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 179058,48 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. XI „Remont - modernizacja drogi gminnej Do Twardowskiego w miejscowości Naszacowice - w ramach zadania: Droga gminna do Twardowskiego - malarz w m. Naszacowice – modernizacja”1) Zamówienie obejmuje:
mechaniczne korytowanie jezdni,
wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych,
montaż przepustów,
montaż studni osadnikowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.11, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 123367,23 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. XII „Remont - modernizacja drogi gminnej Do Gomółki w miejscowości Naszacowice -w ramach zadania: droga gminna do Gomółki (do Orłów) w m. Naszacowice – modernizacja”
1) Zamówienie obejmuje:
cięcie piłą nawierzchni,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni betonowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.12, 7b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 135710,63 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. XIII „Remont - modernizacja drogi gminnej Stanęcin w miejscowości Olszanka - w ramach zadania: Modernizacja drogi gminnej w osiedle Stanęcin”1) Zamówienie obejmuje:
mechaniczne ścinanie poboczy,
wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.13, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 166093,70 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. XIV „Remont - modernizacja drogi gminnej Do P. Pasoń) w miejscowości Olszanka”1) Zamówienie obejmuje:
cięcie mechaniczne nawierzchni,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.14, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 136613,64 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. XV „Remont - modernizacja drogi gminnej Piekielna (do Skuta) w miejscowości Podegrodziu w ramach zadania: Droga gminna Piekielna (do Skuta) w m. Podegrodzie – modernizacja”1) Zamówienie obejmuje:
cięcie mechaniczne nawierzchni,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych,
regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.15, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 175378,25 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. XVI „Remont - modernizacja drogi gminnej Krótka w miejscowości Podrzecze”1) Zamówienie obejmuje:
cięcie mechaniczne nawierzchni,
wyrównanie nawierzchni masą asfaltową,
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumiczno asfaltowych,
regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.16, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 73820,10 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. XVII „Remont - modernizacja drogi gminnej Do Frączka w miejscowości Stadła - w ramach zadania: Remont drogi gminnej do Frączka i Kurowskiego”1) Zamówienie obejmuje:
mechaniczne wykonanie koryta,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,
regulacja ponowa studzienek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.17, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 134145,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz XVIII „Utwardzenie drogi gminnej do przepompowni od ulicy spacerowej w miejscowości Stadła – modernizacja”1) Zamówienie obejmuje:
cięcie mechaniczne nawierzchni,
wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,
wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.18, 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 35328,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz XIX „Nadzór Inwestorski – remont – modernizacja dróg w Gminie Podegrodzie”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną przez Gminę Podegrodzie w zakresie w jakim mowa w dokumentacji zamówienia oraz w art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682) dla zadań:
• Remont - modernizacja drogi Gminnej do P. Fiuta w m. Gostwica - w ramach zadania modernizacja drogi koło P. Fiut etap II,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Do Frączka w miejscowości Stadła - w ramach zadania: Ramont drogi gminnej do Frączka i Kurowskiego,
• Korytkowanie i żwirowanie drogi gminnej dz. nr ew. 359/2 w miejscowości Brzezna,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Do P. Pasoń) w miejscowości Olszanka,
• Remont - modernizacja drogi gminnej na Krzyże w miejscowości Mokra Wieś - w ramach zadania - kontynuacja modernizacji drogi gminnej na Krzyże,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Stanęcin w miejscowości Olszanka - w ramach zadania: Modernizacja drogi gminnej w osiedle Stanęcin,
• Utwardzenie drogi gminnej do przepompowni od ulicy spacerowej w miejscowości Stadła – modernizacja,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Piekielna (do Skuta) w miejscowości Podegrodziu w ramach zadania: Droga gminna Piekielna (do Skuta) w m. Podegrodzie – modernizacja,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Do Żwirowni (wzdłuż potoku) w miejscowości Brzezna -
w ramach zadania: Droga gminna koło sołtysa w m. Brzezna – modernizacja,
• Remont - modernizacja drogi gminnej w stronę Mokrej Wsi w miejscowości Długołęka-Świerkla - w ramach zadania: Droga gminna koło kościoła w kierunku Mokrej Wsi. Odwodnienie
w m. Długołęka-Świerkla – modernizacja,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Do Jurkowskiego w miejscowości Długołęka-Świerkla
w ramach zadania: Droga gminna do Jurkowskiego w m. Długołęka-Świerkla,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Łączki w miejscowości Gostwica - w ramach zadania: Droga gminna Łączki w stronę Wąsowicza w m. Gostwica – modernizacja,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Do Twardowskiego w miejscowości Naszacowice -
w ramach zadania: Droga gminna do Twardowskiego - malarz w m. Naszacowice – modernizacja,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Do Gomółki w miejscowości Naszacowice - w ramach zadania: droga gminna do Gomółki (do Orłów) w m. Naszacowice – modernizacja,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Na Niemieckie w miejscowości Mokra Wieś w ramach zadania: Droga gminna Niemieckie pola w m. Mokra Wieś – modernizacja,
• Remont - modernizacja drogi gminnej w kierunku Marcinka w miejscowości Brzezna w ramach zadania: Droga gminna do Marcinka w m. Brzezna – modernizacja,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Do Platy w miejscowości Brzezna - w ramach zadania: Droga gminna do Platy - kryształ w m. Brzezna – modernizacja,
• Remont - modernizacja drogi gminnej Krótka w miejscowości Podrzecze.
• Lokalizacja inwestycji – Gostwica, Stadła, Brzezna, Olszanka, Mokra Wieś, Podegrodzie, Długołęka Świerkla, Naszacowice, Podrzecze.
• Funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego powinna pełnić osoba posiadająca uprawnienia
w specjalności drogowej.
Obowiązkiem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682), a w szczególności:
1) Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
2) Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;
3) Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;
4) Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
5) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
6) Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie;
7) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
8) Monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności przedstawionych certyfikatów materiałów i urządzeń, prawidłowości ubezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;
9) Sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;
10) Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
11) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP,
12) Żądanie od Projektanta dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanej dokumentacji projektowej na etapie realizacji inwestycji;
13) Żądanie od Wykonawcy zadania i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną;
14) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawcę zadania;
15) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy;
16) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
17) Stała kontrola terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego lub niezwłocznie w nagłych przypadkach lub zagrażających bezpieczeństwu na budowie. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru w dni ustawowo wolne od pracy lub / i w godzinach popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
18) Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów;
19) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego i w przeglądach gwarancyjnych sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu;
20) Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umów, ze szczególnych uwzględnieniem uwag i wniosków kierowanych do Zamawiającego mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń, katastrof budowlanych itp.;
21) Egzekwowanie opracowania przez Wykonawców zadań instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz pisemna ich akceptacja;
22) Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu;
23) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
24) Informowanie Zamawiającego i Wykonawcy robót o konieczności zmiany kierownika budowy lub robót, a także wystąpienie z żądaniem takiej zmiany w imieniu Zamawiającego do Wykonawców robót;
25) Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót;
26) Opiniowanie projektów aneksów do umowy w Wykonawcą robót na ewentualne roboty dodatkowe, przygotowywanie protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe.
27) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji robót (na polecenie Zamawiającego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 34146,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197083,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249266,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197083,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197083,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331455,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426321,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331455,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385498208
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331455,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116269,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213783,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116269,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Migacz Kamil KAMBRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122781922
7.3.3) Ulica: 165
7.3.4) Miejscowość: Długołęka-Świerkla
7.3.5) Kod pocztowy: 33-386
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116269,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191906,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242017,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191906,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191906,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198373,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246952,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198373,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198373,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69130,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108173,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69130,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69130,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47624,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89821,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47624,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjny KAM-BET Krzysztof Rolka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490651545
7.3.3) Ulica: Bartkowa-Posadowa 00
7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47624,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308012,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378443,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308012,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308012,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218337,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247731,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218337,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218337,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159939,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236256,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159939,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159939,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227870,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227870,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227870,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385498208
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227870,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96371,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199110,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96371,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjny KAM-BET Krzysztof Rolka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490651545
7.3.3) Ulica: Bartkowa-Posadowa 00
7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96371,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142365,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225149,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142365,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142365,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102710,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162573,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102710,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102710,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162423,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197041,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162423,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162423,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63952,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97679,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63952,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63952,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127489,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178073,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127489,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302284647
7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127489,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35325,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35325,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Migacz Kamil KAMBRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122781922
7.3.3) Ulica: 165
7.3.4) Miejscowość: Długołęka-Świerkla
7.3.5) Kod pocztowy: 33-386
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35325,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa "DRODEK" Projektowanie Nadzory- Budowlane Wiesław Potok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492832334
7.3.3) Ulica: Podhalańska 11/13
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Modernizacja drogi gminnej w Serafinowie - I etap
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.