Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388300/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632430280
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-925a681d-3532-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056889/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZZ.3302.08.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165266,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie.Zamówienie podzielone jest na 5 części.
1) W Części nr 1, 2, 3 i 4 (Rejon 1, 2, 3 i 4), przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu -
mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg
powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4)
zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać
zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m. Niezwłocznie po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z
nadmiaru skoszonej trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 20664,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie.Zamówienie podzielone jest na 5 części.
1) W Części nr 1, 2, 3 i 4 (Rejon 1, 2, 3 i 4), przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a
skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4)
zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać
zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m.
Niezwłocznie po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 21980,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie.Zamówienie podzielone jest na 5 części.
1) W Części nr 1, 2, 3 i 4 (Rejon 1, 2, 3 i 4), przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a
skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4)
zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać
zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m.
Niezwłocznie po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 19746,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie.Zamówienie podzielone jest na 5 części.
1) W Części nr 1, 2, 3 i 4 (Rejon 1, 2, 3 i 4), przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wąskim koszeniu - mechanicznym koszeniu traw, chwastów oraz samosiejek z poboczy dróg na szerokości pomiędzy krawędzią jezdni, a
skarpą rowu po obu stronach jezdni (lewa i prawa strona jezdni) (minimalna szerokość koszenia ok. 1,50 m) dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego dla każdej z części (nr 1, 2, 3 i 4)
zamówienia. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego szerokość koszenia może zostać
zwiększona, w zależności od potrzeb. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1m.
Niezwłocznie po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania jezdni, poboczy i chodników z nadmiaru skoszonej trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 17033,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W Części 5 (Rejon 5), przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na szerokim koszeniu – obustronnym (lewa i prawa strona jezdni) mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów z poboczy, rowu skarpy i przeciwskarpy, samosiewów wraz z ręcznym obkaszaniem słupków hektometrycznych, znaków drogowych, drzew i barier ochronnych znajdujących się na poboczu dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego, wskazanych przez Zamawiającego. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. W zakres usługi wchodzi również koszenie za chodnikiem średnio ok. 1 m.Niezwłocznie po zakończeniu prac należy uporządkować jezdnię, pobocza, chodniki z nadmiaru skoszonej trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 85841,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12319,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13569,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12319,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radkon Radosław Zajdlic, Bicz 4, 62-571 Stare Miasto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651909246
7.3.4) Miejscowość: Bicz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-571
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12319,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15097,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16617,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15097,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KASKADA - Tereny Zielone Adam Kantorski, Zberzyn 20, 62-541 Budzisław Kościelny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652767133
7.3.4) Miejscowość: Zberzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-541
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KASKADA - Tereny Zielone Adam Kantorski
jakie przetargi wygrała firma
KASKADA - Tereny Zielone Adam Kantorski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15097,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13478,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14612,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13478,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radkon Radosław Zajdlic, Bicz 4, 62-571 Stare Miasto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651909246
7.3.4) Miejscowość: Bicz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-571
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13478,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11773,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12877,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11773,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radkon Radosław Zajdlic, Bicz 4, 62-571 Stare Miasto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651909246
7.3.4) Miejscowość: Bicz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-571
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZAJDLIC RADOSLAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11773,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91000,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91000,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91000,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Rolnicze Mikołaj Łomonos, 62-212 Mieleszyn 70
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842414467
7.3.4) Miejscowość: Mieleszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-212
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi rolnicze Mikołaj Łomonos
jakie przetargi wygrała firma
Usługi rolnicze Mikołaj Łomonos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91000,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Górniczo-Energetycznych im. Stanisława Staszica w Koninie
- Remont części placu na terenie bazy PGKiM Sp. z o.o. przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Obustronne wykaszanie traw i chwastów z pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina.
- Modernizacja placu zabaw w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach Budżetu Obywatelskiego pn. "Odjazdowa zabawa na Beskidzkim"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Koszenie traw i grabienie liści(2)
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.