Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00363081/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00382258/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6145846d-410d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6145846d-410d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041165/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym "Maluszek" w Przysusze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
NextGenerationEU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.42.2023.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;1) Przedmiot zamówienia: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3, 1840/3, 1839/3, 1836/3, 1835/3, 1834/3, 1833/3, 1832/3, 1839/3, 1830/3, 1829/3, 1828/3, 3621/3, 1831/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
3) Roboty budowlane dla części 1: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka obejmują prace adaptacyjne na części obiektu o pow. ok. 240m2 polegające na:
- wykonaniu przejścia pomiędzy pomieszczeniem do leżakowania a pomieszczeniem dydaktyczno – rekreacyjnym o wymiarze 2mx2,1m, poprzez rozebranie zabudowy z płyty k/g,
- uzupełnienie ubytków, wyrównanie i zagruntowanie ścian i sufitów;
- wykonaniu zabudowy ściany z płyty k/g w celu wydzielenia pomieszczenia gospodarczego w adaptowanej części żłobka i montażu drzwi płytowych wewnętrznych z zamkiem;
- oczyszczeniu i pomalowaniu zmywalnymi farbami lateksowymi akrylowo – kompozytowymi o wysokiej odporności mechanicznej powłoki wszystkich pomieszczeń żłobka o łącznej pow. ok. 240m2 , kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;
- wykonaniu podejścia z wodą ciepłą i zimną oraz odpływu do sieci kanalizacyjnej w celu zamontowania zlewu do mycia nocników dziecięcych w pomieszczeniu łazienki i uzupełnienie glazury i terakoty po pracach instalacyjnych;
- strop nad powierzchnią żłobka należy ocieplić wełną mineralną o łącznej grubości minimum 15 cm;
- wykonaniu demontażu istniejącej pochylni dla niepełnosprawnych i wykonaniu nowej w nowej lokalizacji;
- wymianie stolarki okiennej w pomieszczeniach żłobka w celu zapewnienia odpowiednich parametrów przenikalności ciepła w budynku tj. o współczynniku przenikalności dla okien min. 0,9kW – szt. 4.
- demontaż istniejących rolet i ich ponowny montaż na nowej stolarce okiennej.
Uwaga: w celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny dla stolarki okiennej zaleca się dokonania wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania techniczne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt budowlany: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.5.) Wartość części: 170000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa wraz z montażem pompy ciepła wraz z montażem wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na potrzeby żłobka1) Przedmiot zamówienia: Dostawa wraz z montażem pompy ciepła wraz z montażem wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na potrzeby żłobka.
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3, 1840/3, 1839/3, 1836/3, 1835/3, 1834/3, 1833/3, 1832/3, 1839/3, 1830/3, 1829/3, 1828/3, 3621/3, 1831/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
3) Zadanie dla części 2: Dostawa wraz z montażem pompy ciepła wraz z montażem wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na potrzeby żłobka obejmuje dostawę wraz montażem instalacji elektroenergetycznego źródła ogrzewania, np. pompy ciepła typu powietrze/woda o mocy min. 38kW. Parametry techniczne planowanego do montażu źródła ciepła należy dostosować o funkcji i przeznaczenia obiektu. Planowana do ogrzewania łączna powierzchnia pomieszczeń żłobka to ok. 450m2, natomiast dla wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła ok. 240 m2. Urządzenie grzewcze powinno zapewnić zapotrzebowanie na ogrzewanie pomieszczeń o temperaturze min. 21°C. Część budynku przeznaczona do montażu źródła ciepła posiada parametry: budynek parterowy, pomieszczenia o wysokości 2,9 m, ściany wykonane z bloczka wapienno – cementowego o grubości 25cm, izolacja istniejąca ścian styropian o grubości 10 cm; strop ocieplony styropianem o grubości 4cm oraz planowane do docieplenia wełną mineralną o grubości min. 15 cm, podłoga ocieplona styropianem twardym o grubości 8 cm, dach budynku nieocieplony pokryty blachodachówką, wentylacja naturalna lub grawitacyjna. Zaleca się zastosowanie urządzenia wentylacyjnego zapewniającego wyminę powietrza bez ubytku cieplnego dla budynku z odzyskiem ciepła zwierającego agregat i nagrzewnice/chłodnice do ogrzewania lub chłodzenia powietrza w zależności od pory roku. Ponadto należy przewidzieć montaż urządzenia chłodząco-grzewczego (klimatyzatora) w pomieszczeniu adaptowanym na potrzeby żłobka. Moc urządzenia należy dostosować do powierzchni 65m2.
Uwaga:
W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru urządzeń w ramach części 2 zaleca się dokonanie wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Rzuty pomieszczeń żłobka wraz podanymi powierzchniami, w których należy przewidzieć montaż elementów pompy ciepła, wentylacji i klimatyzatora do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, ogrzewania i wentylacji pomieszczeń.
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze1) Przedmiot zamówienia: Rozbudowa istniejącego placu zabaw.
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. Istniejący plac zabaw posiada łączną powierzchnię 81,50m2. Plac zabaw posiada konstrukcję nawierzchni: warstwę odsączającą o grubości 10 cm, podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, warstwę wyrównawczą z kruszywa o grubości 5cm, warstwę bazową z granulatu z lepiszczem poliuretanowym o grubości 10mm, nawierzchnię z granulatu EPDM o grubości 8mm, obrzeża betonowe o wymiarach 8x30x100cm. Plac wyposażony jest w urządzenia zabawowe: dwie huśtawki sprężynowe (typu bujak), konstrukcję typu domek, urządzenie wielofunkcyjne typu tunel, ławkę parkową, regulamin placu zabaw. Plac zabaw jest ogrodzony panelami systemowymi o wysokości 1,5m ocynkowane, powlekane PCV z furtką o szerokości 1m.
3) Zadanie dla części 3: Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze obejmuje rozbudowę istniejącego placu zabaw o pow. ok. 50 m2. Roboty w ramach zadania obejmują:
- demontaż istniejącej nawierzchni z kostki brukowej o pow. ok. 50 m2;
- demontaż istniejącego ogrodzenia i jego ponowne wykorzystanie w części przeznaczonej do rozbudowy;
- wykonanie rozbudowy nawierzchni placu zabaw o konstrukcji zgodnej z istniejącą tj. warstwa odsączająca o grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, warstwa wyrównawcza z kruszywa o grubości 5cm, warstwa bazowa z granulatu z lepiszczem poliuretanowym o grubości 10mm, nawierzchnia z granulatu EPDM o grubości 8mm, obrzeża betonowe o wymiarach 8x30x100cm;
- wykonanie ogrodzenia placu zabaw;
- demontaż w przypadku konieczności przeniesienia istniejących urządzeń zabawowych i ponowny ich montaż oraz montaż nowych urządzeń (w uzgodnieniu z Zamawiającym) w ilości i zachowaniem odległości bezpiecznych urządzeń wynikających ze specyfikacji urządzeń;
- dostawa drzew ozdobnych szczepionych na pniu w donicach ozdobnych np. typu Catalpa (rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym) w ilości 10 szt.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania planu zagospodarowania terenu i uzgodnienia z Zamawiającym i zarządcą obiektu oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego placu zabaw.
Uwaga:
W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru urządzeń zabawowych zaleca się dokonanie wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt budowlany istniejącego placu zabaw.
b) Wizualizacja planowanej rozbudowy placu zabaw.
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Dostawa budynku kontenerowego na potrzeby żłobka1) Przedmiot zamówienia: Dostawa budynku kontenerowego na potrzeby żłobka
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. Działka częściowo zabudowana budynkiem szkoły.
3) Zadanie dla części 4: Dostawa gotowego budynku modułowego/kontenerowego na potrzeby żłobka obejmuje dostawę i usytuowanie budynku typu kontener o pow. 20 m2, niezwiązanego trwale z gruntem. Konstrukcja budynku stalowa, pokryta blachą, ocieplony i odizolowany w celu zapobieżenia powstawaniu wilgoci wewnątrz budynku, dach płaski. Wyposażony w okno o wymiarach 40cmx65cm i drzwi wejściowe o wymiarach 2mx2m. Budynek odizolowany od podłoża. W budynku planuje się przechowywać wózki do transportu dzieci, akcesoria placu zabaw stanowiące wyposażenie żłobka.
Uwaga:
W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru konstrukcji kontenera zaleca się dokonanie wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina i Miasto Przysucha unieważnia postępowanie w zakresie części 1 i części 3 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu na roboty budowlane opublikowanym za numerem 2023/BZP 00363081/01 w dniu 22 sierpnia 2023 r., po zmianie 2023/ BZP 00382258/01 dla części: Część 1: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka i Część 3: Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317268,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Maciejczak Cold-Tech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362001387
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 57, 26-400 Janików
7.3.4) Miejscowość: Janików
7.3.5) Kod pocztowy: 26-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina i Miasto Przysucha unieważnia postępowanie w zakresie części 1 i części 3 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu na roboty budowlane opublikowanym za numerem 2023/BZP 00363081/01 w dniu 22 sierpnia 2023 r., po zmianie 2023/ BZP 00382258/01 dla części: Część 1: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka i Część 3: Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina i Miasto Przysucha unieważnia również postępowanie w zakresie części 4 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części w wysokości 50 000,00 złotych.
Ceny wszystkich złożonych ofert w tej części przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny oferty najkorzystniejszej - wartość oferty z najniższą ceną jest wyższa od kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o: 17 000,00 złotych. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości budżetowych nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części.
W związku z powyższym, mając na uwadze ekonomikę oraz celowość prowadzonego postępowania, tj. zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy oraz fakt, że w przedmiotowej sprawie wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi w okolicznościach, w których następnie należy unieważnić postępowanie Zamawiający odstąpił od badania ofert złożonych w postępowaniu.
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku"
- Budowa obiektu magazynowego wraz z instalacjami przy willi "Jadwiga" w Ojcowie
- "Budowa urządzeń placu zabaw w centrum sportowo-rekreacyjnym" w Bronowie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.