eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytwiany"Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Staszowska 15

1.4.2.) Miejscowość: Rytwiany

1.4.3.) Kod pocztowy: 28-236

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.4.7.) Numer telefonu: 158647930

1.4.8.) Numer faksu: 158647935

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437133

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00429052/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Miejsce realizacji zamówienia- Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: „Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40”
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych, z cmentarzy, z koszy ulicznych, z koszy parkowych, z koszy przy przystankach autobusowych, oraz ich transport i przekazanie do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40, 28-142 Tuczępy – tj. Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych - dawnej Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla Regionu 5. W przypadku awarii Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie, Wykonawca przekazywał będzie odpady do zastępczej instalacji, która obsługuje Region 5 tj. Promnik ul. Św. Tekli, 26-067 Strawczyn.
3) Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy obejmujący:
a. Odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących bezpośrednio
z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych,
b. Odbieranie selektywnie zebranych odpadów komunalnych pochodzących bezpośrednio z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych,
c. Odbieranie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z gminnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, tzw. „gniazd”,
d. Odbieranie odpadów gromadzonych w koszach ulicznych, koszach przy przystankach autobusowych, koszach na terenach rekreacyjnych, kontenerach usytuowanych przy cmentarzach,
e. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon i chemikaliów z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zgodnie z zapisami w Załączniku nr 7 do SWZ,
f. Odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z prac wykonywanych przez właściciela nieruchomości w ilości 1m3/rok,
g. Dostarczanie na bieżąco właścicielom nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów,
h. Opracowywanie harmonogramów odbierania odpadów z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, przekazywanie ich właścicielom nieruchomości, po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
i. Opracowania broszury informacyjno-edukacyjnej zawierającej informacje o systemie gospodarki odpadami komunalnymi obowiązującym na terenie Gminy Rytwiany (w tym zasady prawidłowej segregacji i postępowania z odpadami komunalnymi) w wersji papierowej i elektronicznej oraz wydrukowania broszury (po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektu broszury) w ilości 2000 sztuk, dostarczenia broszur w wersji papierowej do każdej nieruchomości zamieszkałej (około 1800 szt.) i do siedziby Zamawiającego (około 200 szt.) oraz w wersji elektronicznej do Zamawiającego, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy,
4) Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji zebranych odpadów komunalnych.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę właścicieli nieruchomości w zakresie realizacji zadeklarowanej formy zbierania odpadów komunalnych i informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach. Wykonawca otrzyma w dniu podpisania umowy od Zamawiającego w formie papierowej lub elektronicznej wykaz nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z których odbierane będą stałe odpady komunalne, utworzony na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
8) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
9) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.
10) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
• 90500000-2 Usługi związane z odpadami,
Dodatkowe kody CPV:
• 90511000-2 Usługi wywozu odpadów,
• 90512000-9 Usługi transportu odpadów,
• 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,

Po zmianie:
1) Miejsce realizacji zamówienia- Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: „Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40”
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych, z cmentarzy, z koszy ulicznych, z koszy parkowych, z koszy przy przystankach autobusowych, oraz ich transport i przekazanie do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40, 28-142 Tuczępy – tj. Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych - dawnej Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla Regionu 5. W przypadku awarii Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Rzędowie, Wykonawca przekazywał będzie odpady do zastępczej instalacji, która obsługuje Region 5 tj. Promnik ul. Św. Tekli, 26-067 Strawczyn.
3) Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy obejmujący:
a. Odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących bezpośrednio
z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych,
b. Odbieranie selektywnie zebranych odpadów komunalnych pochodzących bezpośrednio z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych,
c. Odbieranie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z gminnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, tzw. „gniazd”,
d. Odbieranie odpadów gromadzonych w koszach ulicznych, koszach przy przystankach autobusowych, koszach na terenach rekreacyjnych, kontenerach usytuowanych przy cmentarzach,
e. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon i chemikaliów z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zgodnie z zapisami w Załączniku nr 7 do SWZ,
f. Odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z prac wykonywanych przez właściciela nieruchomości w ilości 1m3/rok,
g. Odbiór odpadów materiałów izolacyjnych (np. styropian, wełna mineralna) pochodzących z prac remontowych wykonywanych indywidualnie przez właściciela nieruchomości.
h. Dostarczanie na bieżąco właścicielom nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów,
i. Opracowywanie harmonogramów odbierania odpadów z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, przekazywanie ich właścicielom nieruchomości, po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
j. Opracowania broszury informacyjno-edukacyjnej zawierającej informacje o systemie gospodarki odpadami komunalnymi obowiązującym na terenie Gminy Rytwiany (w tym zasady prawidłowej segregacji i postępowania z odpadami komunalnymi) w wersji papierowej i elektronicznej oraz wydrukowania broszury (po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektu broszury) w ilości 2000 sztuk, dostarczenia broszur w wersji papierowej do każdej nieruchomości zamieszkałej (około 1800 szt.) i do siedziby Zamawiającego (około 200 szt.) oraz w wersji elektronicznej do Zamawiającego, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy,
4) Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji zebranych odpadów komunalnych.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę właścicieli nieruchomości w zakresie realizacji zadeklarowanej formy zbierania odpadów komunalnych i informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach. Wykonawca otrzyma w dniu podpisania umowy od Zamawiającego w formie papierowej lub elektronicznej wykaz nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z których odbierane będą stałe odpady komunalne, utworzony na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
8) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
9) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.
10) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
• 90500000-2 Usługi związane z odpadami,
Dodatkowe kody CPV:
• 90511000-2 Usługi wywozu odpadów,
• 90512000-9 Usługi transportu odpadów,
• 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w dziale XVII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rytwiany w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach lub równoważnego, w tym wydanego na podstawie wcześniejszych przepisów,
c) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
d) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie obejmującym minimum przedmiot niniejszego zamówienia;
Uwaga:
Na odbiór odpadów, gdzie nie określono kodów odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument uprawniający do wykonania usługi w terminie 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia lub w tym terminie zgłosi podwykonawcę, który będzie posiadał stosowne uprawnienia.
e) doświadczenie polegające na wykonaniu (lub wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, główne usługi dotyczące odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, przez okres co najmniej jednego roku, o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych w ilościach nie mniejszych niż 500 Mg.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
a) Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł.
b) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują:
a) bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Rytwiany lub 60 km od granicy Gminy Rytwiany i na terenie do którego posiadają tytuł prawny, spełniającą wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
c) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych spełniającymi wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
d) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
e) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej z dopuszczalną masą całkowitą do 3,5 tony umożliwiającym odbieranie odpadów z nieruchomości z tzw. „trudnym dojazdem” – drogi wąskie, drogi leśne, drogi gruntowe – spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
f) urządzeniem do opróżniania pojemników typu „dzwon” oraz KP-7,
5.2. Pojazdy winny być wyposażone:
a) w urządzenia do prowadzenia monitoringu opartego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz wyładunku odpadów,
b) w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w dziale XVII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rytwiany w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie obejmującym minimum przedmiot niniejszego zamówienia;
Uwaga:
Na odbiór odpadów, gdzie nie określono kodów odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument uprawniający do wykonania usługi w terminie 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia lub w tym terminie zgłosi podwykonawcę, który będzie posiadał stosowne uprawnienia.
e) doświadczenie polegające na wykonaniu (lub wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, główne usługi dotyczące odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, przez okres co najmniej jednego roku, o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych w ilościach nie mniejszych niż 500 Mg.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
a) Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł.
b) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują:
a) bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Rytwiany lub 60 km od granicy Gminy Rytwiany i na terenie do którego posiadają tytuł prawny, spełniającą wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
c) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych spełniającymi wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
d) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
e) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej z dopuszczalną masą całkowitą do 3,5 tony umożliwiającym odbieranie odpadów z nieruchomości z tzw. „trudnym dojazdem” – drogi wąskie, drogi leśne, drogi gruntowe – spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),
f) urządzeniem do opróżniania pojemników typu „dzwon” oraz KP-7,
5.2. Pojazdy winny być wyposażone:
a) w urządzenia do prowadzenia monitoringu opartego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz wyładunku odpadów,
b) w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rytwiany w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach lub równoważnego, w tym wydanego na podstawie wcześniejszych przepisów,
c) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
d) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie obejmującym minimum przedmiot niniejszego zamówienia;
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ;
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

Po zmianie:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rytwiany w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie obejmującym minimum przedmiot niniejszego zamówienia;
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ;
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-11-16 10:00

Po zmianie:
2022-11-18 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-11-16 10:30

Po zmianie:
2022-11-18 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-12-15

Po zmianie:
2022-12-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.