Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00381785/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00389961/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-13
- 2023/BZP 00299232/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Naprawa nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich położonych na terenie Powiatu Ząbkowickiego ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 19
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 815 16 57
1.5.8.) Numer faksu: 74 815 35 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-zabkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zdp-zabkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zdp-zabkowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZARZĄDZANIE DROGAMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Naprawa nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich położonych na terenie Powiatu Ząbkowickiego ”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a533e0ec-4603-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014037/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 NAPRAWA NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH POŁOŻONYCH NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381785/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487804,0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw nawierzchni dróg do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, przy założeniu :
- naprawa nawierzchni drogi powiatowej nr 3021D ( byłej drogi wojewódzkiej nr 395 na odcinku km 63 +400 do 63 + 800) położonej na terenie Powiatu Ząbkowickiego poprzez wykonanie frezowania na głębokość 4cm,skropienia, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości warstwy 6 cm z wywozem destruktu asfaltowego na odległość do 3 km, ścinka poboczy do gr. 10cm/oczyszczenie nawierzchni przy krawędzi do kwoty 200 000 zł. brutto - Załącznik mapowy nr 3 do SWZ
- naprawa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 385 w msc. Stoszowice na odcinku km 29 +300 do 29 + 700 poprzez wykonanie frezowania na głębokość 4cm,skropienia, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości warstwy 6 cm z wywozem destruktu asfaltowego na odległość do 3 km, ścinka poboczy do gr. 10cm/oczyszczenie nawierzchni przy krawędzi
do kwoty 200 000 zł. brutto - Załącznik mapowy nr 4 do SWZ
Uwaga !
Ilość wyrażona w m2 będzie określona w umowie w oparciu o zaoferowaną Zamawiający ustala fakturowanie odrębne dla drogi powiatowej i dla drogi wojewódzkiej zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Bisek BISEK-ASFALT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941261607
7.3.3) Ulica: ul.Granitowa
7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty
7.3.5) Kod pocztowy: 55-311
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Strony postanawiają, że ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone odrębnym obmiarem powykonawczym dla dróg wojewódzkich i powiatowych sporządzonym w oparciu o cenę wykonania
1 m2 nakładki bitumicznej o grubości warstwy do 6cm zgodnie z ofertą przetargową Wykonawcy potwierdzonych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Należność za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatna przelewem z konta Zamawiającego na wskazane konto Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu odrębnych faktur dla dróg wojewódzkich i powiatowych wystawionych w oparciu o odrębne protokoły odbioru robót. Za dzień zapłaty uważa się dzień wydania przez Zamawiającego polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na 36 m-cy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.Dla zabezpieczenia należytego wykonania kontraktu Wykonawca wniósł sumę stanowiącą 5% określonej w umowie wartości całkowitej zamówienia tj. kwotę 30.000,-zł ( słownie : trzydzieści tysięcy i 00/100 zł)
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- "USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.