Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00331483/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niecała 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814665200
1.5.8.) Numer faksu: 814665201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c859439-2556-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c859439-2556-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080955/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 organizacja szkolenia grupowego - Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
1.3.12 organizacja szkolenia grupowego - Podstawowe kompetencje cyfrowe - ECDL Base
1.3.13 organizacja szkolenia grupowego - 3. Asystent do spraw księgowości z egzaminem zewnętrznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 realizowany w ramach projektu pt: „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych (w tym dotacje na samozatrudnienie) w celu zwiększenia ich szans na znalezienie zatrudnienia – realizowana przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (I)”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MUP.PKIII.371.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106950,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIAOperator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
Kod zawodu: 834401 /Kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych)
Liczba godzin: 50 godzin zegarowych zajęć + egzamin przed Urzędem Dozoru Technicznego lub równoważnym podmiotem do tego uprawnionym.
Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób)
Termin realizacji szkolenia – wymagane jest, aby szkolenie realizowane było:
I grupa – wrzesień/październik 2023 z egzaminem zewnętrznym (egzamin zewnętrzny powinien odbyć się do 30 dni kalendarzowych po zakończonym kursie nie później niż do dnia 31.10.2023 roku.)
• II grupa – październik/listopad 2023 z egzaminem zewnętrznym (egzamin zewnętrzny powinien odbyć się do 30 dni kalendarzowych po zakończonym kursie nie później niż do dnia 30.11.2023 roku.)
• Zamawiający dopuszcza podział grup na podgrupy.
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników szkolenia w wiedzę i umiejętności w zakresie budowy i obsługi wózków jezdniowych oraz niezbędnych do podjęcia zatrudnienia w zawodzie operatora wózków jezdniowych, a także przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego przed Urzędem Dozoru Technicznego lub równoważnego uprawnionego podmiotu. (Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą)
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• typy i podziały stosowanych wózków jezdniowych;
• budowa wózka jezdniowego;
• czynności kierowcy przy obsłudze wózków;
• wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa;
• zagadnienia z zakresu BHP;
• wiadomości o dozorze technicznym;
• informacje o bezpiecznej wymianie butli gazowej w wózkach jezdniowych;
• praktyczną naukę jazdy;
Wykonawca przedkłada program szkolenia opracowany lub zatwierdzony zgodnie z art. 37 pkt.14
z ustawy o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1514 z późn. zm.)
Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin z uwzględnieniem w/w zapisu.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 26996,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIAAsystent/ka ds. księgowości z egzaminem zewnętrznym
Liczba godzin: 100 godzin zegarowych zajęć + egzamin zewnętrzny przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą.
Kod zawodu: 431101 (asystent ds. księgowości);
Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób)
Termin realizacji szkolenia – wymagane jest, aby szkolenie realizowane było w terminie październik/listopad 2023 łącznie z egzaminem zewnętrznym .
• Zamawiający dopuszcza podział grup na podgrupy
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie księgowości oraz przygotowanie do egzaminu przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą.
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• podstawowe zagadnienia z rachunkowości,
• aktywa trwałe,
• pasywa, przychody i koszty,
• sprawozdanie finansowe,
• fakturowanie,
• program do obsługi księgowej np. Symfonia,
• archiwizowanie dokumentów księgowych,
• program Płatnik
• program Excel
Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18755,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIAPodstawowe kompetencje cyfrowe -ECDL Base
Liczba godzin: 100 godzin zegarowych zajęć + egzamin będzie przeprowadzony przez instytucję uprawnioną do przeprowadzania egzaminów i certyfikacji ECDL (uprawienia uzyskane od Polskiego Towarzystwa Informatycznego)
Kod zawodu: 411090 (pozostali pracownicy obsługi biurowej)
Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób)
Termin realizacji szkolenia-wymagane jest aby szkolenie realizowane było:
• I grupa - 10 osób - wrzesień/październik 2023 r. łącznie z egzaminem
• II grupa- 10 osób - październik/listopad 2023 r. łącznie z egzaminem,
• Zamawiający dopuszcza podział grup na podgrupy.
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi komputera oraz przygotowanie do egzaminu przed Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą uprawnioną do przeprowadzania egzaminów i certyfikacji ECDL (uprawienia uzyskane od Polskiego Towarzystwa Informatycznego). Egzamin będzie się odbywał zgodnie z Procedurą Przeprowadzania Egzaminów dla danego certyfikatu ECDL i zostanie przeprowadzony przez licencjonowanych egzaminatorów ECDL (uprawienia nadane przez Polskie Towarzystwo Informatyczne) z uprawieniami do egzaminowania z danego modułu ECDL.
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• podstawy pracy z komputerem,
• podstawy pracy w sieci,
• przetwarzanie tekstów,
• arkusze kalkulacyjne,
Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.
związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 61199,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANNORT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641875854
7.3.3) Ulica: Ożarowska 75
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości Robert Staluszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621318617
7.3.3) Ulica: Zielona 8
7.3.4) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 88-430
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO Lublin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120156688
7.3.3) Ulica: Diamentowa 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-447
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz szkoleń dla Gminy Poronin w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Poronin".
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.