eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomWymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - II



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 325325013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/439521

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48c78299-2c8d-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045473/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375952

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP2-27/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192486,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części:
2.1. Część I – Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania (ul. Świętojańska 7/12, ul. Wrocławska 11/5, ul. Cyryla i Metodego 29)
2.1.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo
i obejmują m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, w tym wykończeniowe, tynkarsko-malarskie.
2.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Świętojańskiej 7/12;
• Zawiadomieniem ZBM-TBS – dot. ul. Świętojańskiej 7/12;
• Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Wrocławska 11/5;
• Wymogami Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wrocławskiej 11 – dot. Wrocławska 11/5;
• Informacja Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Cyryla i Metodego 29;
które stanowią Załącznik Nr 1.1.b do SWZ.
Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany, która znajduje się pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1ELZIeMd4mHbQVDxhhpG2and9W3b1lmIL/view?usp=sharing

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 71658,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (3) części:
2.2. Część II – Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania (ul. Armii Krajowej 47A/3, ul. Górnośląska 8/10, ul. Orląt Lwowskich 7A/2)
2.2.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, w tym wykończeniowymi, tynkarsko-malarskie.
2.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Uchwałą Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Armii Krajowej 47/47a – dot. ul. Armii Krajowej 47A/3
• Zgodą Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Orląt Lwowskich 7a – dot. ul. Orląt Lwowskich 7A/2;
• Zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Orląt Lwowskich 7A/2
które stanowią Załącznik Nr 1.2.b do SWZ.
Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany, która znajduje się pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1rezQLppmw46IQKS9YtlfkzZLWlY0o3RA/view?usp=sharing

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 49125,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części:
2.3. Część III – Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania (ul. Żołnierza Polskiego 15/2, ul. Niemcewicza 4/6, ul. Frenzla 56/5, ul. Orzegowska 70/24)
2.3.1. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, w tym wykończeniowymi, tynkarsko-malarskie.
2.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• Informacja Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Żołnierza Polskiego 15/2
• Zgodą ZBM-TBS - dot. ul. Żołnierza Polskiego 15/2 – dot. ul. Żołnierza Polskiego 15/2
• Informacja Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Niemcewicza 4/6
• Informacja Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu – dot. ul. Frenzla 56/5
które stanowią Załącznik Nr 1.3.b do SWZ.
Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany, która znajduje się pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1iytztPIvPGMWPINfLSdDKbE7nIwmcvXX/view?usp=sharing

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 71702,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57407,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57407,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57407,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progres s.c. Anna Zając Krzysztof Fronc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980150979

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57407,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42006,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42006,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42006,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progres s.c. Anna Zająć, Krzysztof Franc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980150979

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42006,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71895,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71895,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71895,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progres s.c. Anna Zając, Krzysztof Fronc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980150979

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71895,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.