Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00310946/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00323697/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych dla
Instytutu Fizyki PAN w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 221163535
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpie@ifpan.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifpan.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ifpan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów przenośnych dlaInstytutu Fizyki PAN w podziale na 4 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c5ef612-2492-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061356/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa sprzętu komputerowego, monitorów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla IF PAN. Dostawa komputerów przenośnych z podziałem na 4 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/ZP/15/IFPAN/2023/MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123276,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na 4 części zamówienia, tj.:Część 1 - Dostawa komputera przenośnego typu 1
Komputer przenośny typu 1: 11 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 5 szt. w ramach prawa opcji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 57222,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na 4 części zamówienia, tj.:Część 2 - Dostawa komputera przenośnego typu 2
Komputer przenośny typu 2: 5 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 1 szt. w ramach prawa opcji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 17946,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na 4 części zamówienia, tj.:Część 3 - Dostawa komputera przenośnego typu 3
Komputer przenośny typu 3: 4 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 1 szt. w ramach prawa opcji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1.3. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 24769,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na 4 części zamówienia, tj.:Część 4 - Dostawa komputera przenośnego typu 4. Komputer przenośny typu 4: 3 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 1 szt. w ramach prawa opcji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 23338,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69037,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261650136
7.3.3) Ulica: Włodarzewska 65B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-384
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
jakie przetargi wygrała firma
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zamawiający w dniu 31 sierpnia 2023 r. w części 2 „Dostawa komputera przenośnego typu 2” dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty nr 3 złożonej przez Wykonawcę SUNTAR Spółka z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów. W celu przygotowania do podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, zgodnie
z zapisami rozdziału XIX ust. 4 SWZ, Zamawiający zwrócił się w dniach 7 i 8 września 2023 roku o przekazanie danych niezbędnych do sporządzenia umowy dla wybranej części 2 „Dostawa komputera przenośnego typu 2”. Wobec nie otrzymania odpowiedzi i żądanych informacji, Zamawiający w dniu 18 września 2023 roku zawiadomił Wykonawcę, że podpisanie umowy odbędzie się w formie elektronicznej w dniu 20 września 2023 r. do godziny 15:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://ifpan.ezamawiajacy.pl. Jednocześnie zobowiązał Wykonawcę do przekazania danych niezbędnych do sporządzenia umowy zgodnie z zapisami rozdziału XIX ust. 4 SWZ informując przy tym, że niedopełnienie formalności dotyczących przekazania danych niezbędnych do sporządzenia umowy w wyznaczonym terminie Zamawiający traktował będzie jako odstąpienie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca nie udzielił odpowiedzi, nie przesłał danych do sporządzenia ww. umowy, w związku z czym nie przystąpił do jej zawarcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wobec stanu faktycznego jaki zaistniał w tej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy Zamawiający korzystając z przesłanki określonej w art. 263 ustawy podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w części 2 „Dostawa komputera przenośnego typu 2”.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, dalej „uPzp”) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20782,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25453,62 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30036,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57188,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30036,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bardex Barbara Danielewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250003081
7.3.3) Ulica: Cisowa
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30036,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29259,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261650136
7.3.3) Ulica: Włodarzewska 65B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-384
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach
- Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia działalności Domu Kultury.
- Wykonanie i dostawa 990 szt. żeliwnych słupków blokujących typu "Syrenka" wzór historyczny h = 80 cm, przeznaczonych do zamontowania na ulicach gminnych na terenie Dzielnicy Śródmieście.
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Wykonanie remontu konserwatorskiego fontanny z rzeźbą "Syrena nad Wisłą" zlokalizowanej na bulwarze Generała George`a Smitha Pattona (ul. Wybrzeże Kościuszkowskie) w Warszawie.
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC oraz 4 letni nadzór nad certyfikatem - powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego
- Dostawa sprzętu IT w ramach projektu "Edukacja przyszłości w Gminie Lipnica"- IT laptopy
- Dostawa do Urzędu Miasta Katowice komputerów typu All-in-one (AIO) oraz laptopów
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy.
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: "Kompetentny uczeń"
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.