eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówZakup drona wyposażonego w kamerę i systemy teledetekcyjne oraz badające skład dymu z kominów wraz z certyfikowanym przeszkoleniem personelu pilotującego



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup drona wyposażonego w kamerę i systemy teledetekcyjne oraz badające skład dymu z kominów wraz z certyfikowanym przeszkoleniem personelu pilotującego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Skoczów

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-430

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.skoczow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437359

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00415503

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zakup drona wyposażonego w kamerę i systemy teledetekcyjne oraz badające skład dymu z kominów wraz z certyfikowanym przeszkoleniem personelu pilotującego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ.
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4).
Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot dostawy (z wyłączeniem akumulatorów), licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (Okres gwarancji i rękojmi stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ. Zadeklarowany w formularzu oferty okres gwarancji jakości zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego).

Na akumulatory wymienne zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji
i rękojmi.
Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Oferty z krótszymi niż określonymi powyżej okresami gwarancji jakości i rękojmi będą uznane za niezgodne z warunkami zamówienia i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zakup drona wyposażonego w kamerę i systemy teledetekcyjne oraz badające skład dymu z kominów wraz z certyfikowanym przeszkoleniem personelu pilotującego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ.

Zmiany do ww. załącznika zostały zawarte w "Modyfikacji SWZ"

Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia
umowy (załącznik nr 4).
Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot dostawy (z wyłączeniem
akumulatorów), licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (Okres gwarancji i rękojmi stanowi pozacenowe
kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ. Zadeklarowany w formularzu oferty okres gwarancji jakości
zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Na akumulatory wymienne zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji
i rękojmi.
Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym
załącznik nr 5 do SWZ.
Oferty z krótszymi niż określonymi powyżej okresami gwarancji jakości i rękojmi będą uznane za niezgodne z warunkami
zamówienia i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Dotyczy SEKCJI VIII 8.1) Termin składania ofert: 25.07.2024 r. do godziny 08:00,00.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3. Termin dostawy kompletnego BSP wraz z wyposażeniem stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ. Zadeklarowany w formularzu oferty termin realizacji zamówienia zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Po zmianie:
1. Dotyczy SEKCJI VIII 8.1) Termin składania ofert: 06.08.2024 r. do godziny 08:00,00.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3. Termin dostawy kompletnego BSP wraz z wyposażeniem stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ. Zadeklarowany w formularzu oferty termin realizacji zamówienia zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-02 08:00

Po zmianie:
2024-08-06 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-02 08:05

Po zmianie:
2024-08-06 08:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-08-30

Po zmianie:
2024-09-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.