Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00415503/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00426221/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00485072/01 - Wynik z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup drona wyposażonego w kamerę i systemy teledetekcyjne oraz badające skład dymu z kominów wraz z certyfikowanym przeszkoleniem personelu pilotującego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Skoczów
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-430
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.skoczow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437359
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00415503
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zakup drona wyposażonego w kamerę i systemy teledetekcyjne oraz badające skład dymu z kominów wraz z certyfikowanym przeszkoleniem personelu pilotującego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ.
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4).
Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot dostawy (z wyłączeniem akumulatorów), licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (Okres gwarancji i rękojmi stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ. Zadeklarowany w formularzu oferty okres gwarancji jakości zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Na akumulatory wymienne zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji
i rękojmi.
Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Oferty z krótszymi niż określonymi powyżej okresami gwarancji jakości i rękojmi będą uznane za niezgodne z warunkami zamówienia i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zakup drona wyposażonego w kamerę i systemy teledetekcyjne oraz badające skład dymu z kominów wraz z certyfikowanym przeszkoleniem personelu pilotującego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ.
Zmiany do ww. załącznika zostały zawarte w "Modyfikacji SWZ"
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia
umowy (załącznik nr 4).
Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot dostawy (z wyłączeniem
akumulatorów), licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (Okres gwarancji i rękojmi stanowi pozacenowe
kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ. Zadeklarowany w formularzu oferty okres gwarancji jakości
zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Na akumulatory wymienne zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji
i rękojmi.
Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym
załącznik nr 5 do SWZ.
Oferty z krótszymi niż określonymi powyżej okresami gwarancji jakości i rękojmi będą uznane za niezgodne z warunkami
zamówienia i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Dotyczy SEKCJI VIII 8.1) Termin składania ofert: 25.07.2024 r. do godziny 08:00,00.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3. Termin dostawy kompletnego BSP wraz z wyposażeniem stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ. Zadeklarowany w formularzu oferty termin realizacji zamówienia zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Po zmianie:
1. Dotyczy SEKCJI VIII 8.1) Termin składania ofert: 06.08.2024 r. do godziny 08:00,00.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3. Termin dostawy kompletnego BSP wraz z wyposażeniem stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ. Zadeklarowany w formularzu oferty termin realizacji zamówienia zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-02 08:00
Po zmianie:
2024-08-06 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-02 08:05
Po zmianie:
2024-08-06 08:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-30
Po zmianie:
2024-09-04
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów i pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych
- Rozbudowa sieci wodociągowej w sołectwie Pogórze rejon ulicy Zamek oraz rejon ulicy Sielskiej w podziale na części
- Modernizacja nawierzchni boiska przy SP Nr 8 w Skoczowie
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- SZP/242-053/2025_Dostawa sprzętu na potrzeby realizacji projektu -EDU PWr - edukacja na PWr. (...) - Dron z kamerą RGB i kamerą multispektralną wraz z akcesoriami.
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska
- Szkolenie - doskonalenie techniki jazdy samochodem osobowym.
więcej: Bezzałogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.