eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole[D/34/2024] Zakup sprzętu AGD dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/34/2024] Zakup sprzętu AGD dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/941126

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

[D/34/2024] Zakup sprzętu AGD dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2c86b35-2d4c-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 [90] Sprzęt AGD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/34/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Zakup i dostawa kuchenki mikrofalowej dla Wydziału Nauk o Zdrowiu
1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę producenta, nazwę zaoferowanego urządzenia, typ lub model. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
4. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę sprzęt AGD (odpowiednio dla części zamówienia) został wniesiony do pomieszczeń wyznaczonych przez Zamawiającego wraz z ustawieniem i wypoziomowaniem w przypadku sprzętu wymagającego takich czynności.
5. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia
(odpowiednio do części).
7. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia (potwierdzonego protokołem odbioru).
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: do trzydziestu [ 30 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 1.
9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 8 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż:
pięć [ 5 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

4.5.5.) Wartość części: 308,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Zakup i dostawa: robota kuchennego planetarnego -wielofunkcyjnego, miksera ręcznego, blendera ręcznego dla Wydziału Nauk o Zdrowiu
1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę producenta, nazwę zaoferowanego urządzenia, typ lub model. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
4. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę sprzęt AGD (odpowiednio dla części zamówienia) został wniesiony do pomieszczeń wyznaczonych przez Zamawiającego wraz z ustawieniem i wypoziomowaniem w przypadku sprzętu wymagającego takich czynności.
5. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia (odpowiednio do części).
7. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia (potwierdzonego protokołem odbioru).
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: do trzydziestu [ 30 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 2.
9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 8 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż:
pięć [ 5 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 2389,6 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F&B Gastro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992916142

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 7) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Uzasadnienie faktyczne: W części nr 2 niniejszego postępowania Zamawiający pismem sygn.. 43500.2710.30.2024 w dniu 04.07.2024 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejszą została wybrana oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Newage Holding Kacper Olszowski, ul. Klubowa 1/9, 41-215 Sosnowiec, NIP: 6443567252. Wykonawca w dniu 15.07.2024 r. poinformował Zamawiającego o uchyleniu się od zawarcia umowy.
Art. 263 ustawy stanowi: Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Korzystając z przesłanki określonej w powołanym art. 263 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 2.
Zamawiający planuje niezwłocznie ogłosić nowe postępowanie obejmujące swym zakresem ten sam przedmiot zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.