Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00347323/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w budynku Ośrodka Zdrowia w Opatowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Opatowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-520
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 351 80 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@opatowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opatowiec.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń w budynku Ośrodka Zdrowia w Opatowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-955dfd41-340c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037539/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja pomieszczeń w budynku Ośrodka Zdrowia w Opatowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347323/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 841012,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane w Ośrodku Zdrowia w Opatowcu oraz Archiwum
Dokumentacji Gminnej w istniejącym budynku gminnym w Opatowcu na działce ewidencyjnej
nr 122. polegających na:
1) przebudowie pomieszczeń ośrodka zdrowia zlokalizowanej na parterze budynku
z dostosowaniem do obowiązujących wymogów fachowych i sanitarnych.
2) przebudowie pomieszczeń archiwum dokumentacji gminnej zlokalizowanej na piętrze budynku.
Nieruchomość, na której zlokalizowany jest budynek ośrodka zdrowia oraz archiwum w Opatowcu zarejestrowana jest w ewidencji gruntów pod numerem 122, gmina 28-520 Opatowiec, powiat Kazimierza Wielka.
Przedmiotowy obiekt jest budynkiem niskim, wolnostojącym, przykryty dachem płaskim dwuspadowym o kącie nachylenia 8 % z blachy stalowej trapezowej powlekanej mocowanej do konstrukcji podwalin drewnianych 12 x 12 cm i łat ułożonych na istniejącym stropodachu.
Stropodach ocieplony wełną mineralną gr. 15 cm
Kondygnacje budynku:
- piwnica z pomieszczeniami gospodarczymi i kotłownią opalaną paliwem stałym.
- parter – pomieszczenia ośrodka zdrowia.
- I piętro – archiwum dokumentacji gminnej, pomieszczenia mieszkalne,
PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU:
- powierzchnia użytkowa = 1001,40 m2.
- powierzchnia zabudowy = 580,00 m2
- kubatura budynku = 3 734,45 m3
- ilość kondygnacji = 3 (piwnica, 2 kondygnacje nadziemne)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747555,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 779945,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 747555,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Ignacak IG-BUD Usługi Remontowo Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551652428
7.3.3) Ulica: Łatanice 79
7.3.4) Miejscowość: Wiślica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-160
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jacek Ignacak "IG-BUD" Usługi Remontowo Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Jacek Ignacak "IG-BUD" Usługi Remontowo Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747555,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.