eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaKompleksowe oczyszczanie powierzchni ekranów dźwiękochłonnych na terenie Gminy Miasta Gdyni.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe oczyszczanie powierzchni ekranów dźwiękochłonnych na terenie Gminy Miasta Gdyni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/808328

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe oczyszczanie powierzchni ekranów dźwiękochłonnych na terenie Gminy Miasta Gdyni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98961cd4-41b3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023889/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Kompleksowe oczyszczanie powierzchni ekranów dźwiękochłonnych na terenie Gminy miasta Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366668

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.54.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym oczyszczeniu ze wszelkich zanieczyszczeń ekranów dźwiękochłonnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miasta Gdyni.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) specjalistyczne mycie (ręczne i mechaniczne) powierzchni ekranów dźwiękochłonnych;
b) usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni ekranów dźwiękochłonnych, w tym usunięcie graffiti oraz naklejonych ulotek/plakatów.
3. Ekrany dźwiękochłonne o których mowa w ust. 1 zlokalizowane są na: Trasie Kwiatkowskiego, ul. Lotników oraz ul. Chwarznieńskiej, a ich łączna powierzchnia wynosi ok. 45 223 m2, tj.:
a) Trasa Kwiatkowskiego:
– ekrany akrylowe: 5 522 m2,
– panele aluminiowe: 2 666 m2,
– słupy i podwaliny: 3 788 m2,
– osłony przeciwrozbryzgowe: 3 096 m2,
– mur oporowy - 410 m2,
razem: 15 072 m2 x 2 strony + 410 m2 (mur oporowy) = 30 554 m2;
b) ul. Lotników:
– ekrany akustyczne w tym (słupy i podwaliny),
razem: 2 944,5m2 x 2 strony = 5 889 m2;
c) ul. Chwarznieńska:
– ekrany akustyczne w tym (słupy i podwaliny),
razem: 4 390 m2 x 2 strony = 8 780 m2.
4. Zamawiający wymaga dwukrotnego mycia niżej wymienionych elementów, o łącznej powierzchni ok. 31 045 m2, tj.:
a) Trasa Kwiatkowskiego: ekrany akrylowe oraz panele aluminiowe o łącznej powierzchni ok. 16 376 m2
b) ul. Lotników: ekrany akustyczne o łącznej powierzchni ok. 5 889 m2
c) ul. Chwarznieńska: ekrany akustyczne o łącznej powierzchni ok. 8 780 m2
UWAGA: Prace należy wykonać w odstępie czasowym co najmniej 7 dniu pomiędzy pierwszym a drugim myciem ww. elementów i każdorazowo zgłosić Zamawiającemu do odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90690000-0 - Usługi usuwania graffiti

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219525,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3470956,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219525,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gemini Group Dorota Jakubczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442990445

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 13/5

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219525,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.