Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333452/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów technicznych, napraw i stałej konserwacji urządzeń klimatyzacji precyzyjnej oraz klimatyzacji w szachtach technicznych w siedzibie Prokuratury Krajowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Krajowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363918998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postępu 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pk.baf@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/prokuratura-krajowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6775840-fc9f-11ee-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie przeglądów technicznych, napraw i stałej konserwacji urządzeń klimatyzacji precyzyjnej oraz klimatyzacji w szachtach technicznych w siedzibie Prokuratury Krajowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6775840-fc9f-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245724/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Konserwacje i naprawy instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-10.261.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymywania urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, zainstalowanych w budynku Prokuratury Krajowej przy ul. Postępu 3 w Warszawie, w należytym stanie technicznym, przez dokonywanie ich przeglądów i konserwacji oraz przez sprawowanie stałego nadzoru nad ich działaniem, w tym dokonywanie napraw (usuwanie usterek i awarii). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (Załącznik nr 1 do projektu umowy).
2. Wykaz urządzeń, których dotyczy zamówienie, przedstawiono w Załącznikach nr 1 i 2 do Opisu przedmiotu zamówienia – Wykaz urządzeń.
3. Harmonogram przeglądów przedstawia Załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania określa Projekt umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Wykonawcy, którzy będą chcieli uczestniczyć w przedmiotowym postępowaniu, obowiązkowo muszą odbyć wizję lokalną oraz wziąć udział w spotkaniu z Zamawiającym w miejscu świadczenia usługi przed złożeniem oferty w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, a brak udziału w wizji lokalnej stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
6. W celu zgłoszenia udziału w wizji lokalnej i spotkaniu z Wykonawcami należy kontaktować się z Panem Piotrem Szuleckim, tel. 22 12 51 499, e-mail: Piotr.Szulecki@prokuratura.gov.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161295,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493230,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161295,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: THERMIC Marcin Styś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147237580
7.3.3) Ulica: ul. Samarytanka 1B lokal 66
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-592
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161295,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
- Wykonanie przeglądów okresowych, konserwacji i napraw kotłowni gazowych i olejowych będących na wyposażeniu 43 WOG w Świętoszowie
więcej: Usługi nadzoru technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.