eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynRozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV



Ogłoszenie z dnia 2024-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn – etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82 wew. 42

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn – etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff5946f1-c694-4273-9c03-4ca45f28e3c3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219594/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3057972,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego realizowanego w zakresie inwestycji pn: „Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn – etap IV”.

Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:
Część 1 obejmująca zadanie:
Zadanie 1 – Przebudowa drogi krajowej nr 12 z droga powiatową nr 2929E ul. Długą w Głuchowie w zakresie przebudowy fragmentu chodnika, nawierzchni w pasie rozdziału, remontu nawierzchni jezdni drogi powiatowej, sygnalizacji świetlnej i oświetlenia.
Zadanie inwestycyjne obejmuje przebudowę pasa rozdziału DK 12, w obrębie którego, w stanie istniejącym znajduje się pas zieleni oraz bariera energochłonna. Przebudowa obejmuje likwidację bariery oraz budowę w pasie rozdziału konstrukcji drogi o nawierzchni bitumicznej, która umożliwi skomunikowanie terenów gminy, znajdujących się po obu stronach drogi krajowej. W celu poprawy bezpieczeństwa na skrzyżowaniu przewidziano budowę sygnalizacji świetlnej oraz oświetlenia.
W ramach realizacji inwestycji przewiduje się następujący zakres robót budowlanych:
- zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót wraz z ewentualnymi objazdami,
- roboty przygotowawcze,
- rozbiórka istn. bariery energochłonnej,
- usunięcie ziemi urodzajnej (humusu),
- roboty ziemne,
- regulacja wysokościowa istniejącej armatury – jeśli konieczne,
- budowa konstrukcji jezdni w obrębie pasa rozdziału,
- regulacja sytuacyjno-wysokościowa istn. chodników,
- przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 2929E,
- budowa sygnalizacji świetlnej,
- budowa oświetlenia,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- roboty wykończeniowe i porządkowe,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.

Na datę wszczęcia postępowania Zamawiający nie dysponuje decyzją o pozwoleniu na budowę / zaświadczeniem o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych, opisanych powyżej.
Dokumentacja projektowa dot. zakresu rzeczowego części 1 zamówienia stanowiąca załącznik do SWZ, podlega uzgodnieniu w GDDKiA. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w ww. dokumentacji, jeżeli wymóg taki wynikał będzie ze zgłoszonych zastrzeżeń przez GDDKiA lub organ nadzoru budowlanego. W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian Zamawiający wydłuży zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu.
Przedmiotowa inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarach robót.

Obowiązki Wykonawcy:
Przedmiotową część zamówienia należy zrealizować na zasadach określonych w Porozumieniu zawartym w dniu 27.10.2023 roku pomiędzy Skarbem Państwa - Generalnym Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad Odział w Łodzi, ul. Irysowa 2, a Gminą Tuszyn (aneksowane w dniu 29.02.2024 r.).
Porozumienie określa zasady przygotowania, realizacji i finansowania przedsięwzięcia polegającego na budowie skrzyżowania drogi krajowej nr 12 z drogą powiatową nr 2929E ul. Długą wraz z budową sygnalizacji świetlnej w ciągu drogi krajowej nr 12 w m. Głuchów.

Całość obowiązków opisana szczegółowo w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1279319,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego realizowanego w zakresie inwestycji pn: „Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn – etap IV”.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:

Część 2 obejmująca zadania:
Zadanie 2 – Remont drogi gminnej ul. Centralnej w miejscowości Kruszów obręb 0008 Kruszów na dz. nr ewid.128 i 112/4 , gmina Tuszyn.
Zadanie realizowane na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót i Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 08.11.2022 r., znak: AiB.6743.Zp.411.2022.A.S.
Zakres realizacji zadania obejmuje naprawę poprzez łatanie ubytków w nawierzchni bitumicznej oraz naprawę uszkodzonych krawędzi, a także wzmocnienie nawierzchni jezdni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej (wiążącej) oraz nakładki bitumicznej (warstwy ścieralnej) i poboczy utwardzonych kruszywem – na ul. Centralnej w Kruszowie na długości ok. 451,52 m.

Zadanie 3 – Remont drogi gminnej w miejscowości Wodzin Majoracki, obręb 0016-Wodzin Majoracki, na dz. nr ewid. 114 i 36, gmina Tuszyn ( ul. Wodzińska – I etap).
Zadanie realizowane na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót i Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 09.12.2022 r., znak: AiB.6743.Zp.478.2022.A.S.
Zakres robót remontowych objętych inwestycją obejmuje naprawę poprzez łatanie ubytków w nawierzchni bitumicznej oraz naprawę uszkodzonych krawędzi, a także wzmocnienie nawierzchni jezdni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej (wiążącej) oraz nakładki bitumicznej (warstwy ścieralnej) i poboczy utwardzonych kruszywem – na ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim na długości ok. 650,00 m (na odcinku od ul. Majorackiej do działki nr 301).

Zadanie 4 – Przebudowa nawierzchni drogi, działka o nr ewid. 403/2 obręb 0005 i działka o nr ewid. 431 obręb 0004, Tuszyn, ul. Brzezińska, gm. Tuszyn.
Zadanie realizowane na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót i Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 21.12.2020 r., znak: AiB.6743.354.Zp.2020.A.S.
Zakres robót objętych zadaniem obejmuje budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej na długości ok. 528,40 m wraz ze zjazdami do istniejących działek w pasie drogowym i odtworzenie zieleńców na działkach: nr ewid. 403/2 obręb 0005 i nr ewid. 431 obręb 0004 - Tuszyn, ul. Brzezińska, gm. Tuszyn.

Przedmiotowa inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarach robót.
Dla realizacji obu części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, związanych z odwodnieniem, robót nawierzchniowych, towarzyszących, wykończeniowych, związanych z oznakowaniem, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie zamówienia.
4) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
5) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
6) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz.
w formie papierowej.
7) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji.
9) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania.
10) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
11) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych ponosi w całości Wykonawca.
13) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań itp., dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszego zamówienia.
14) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a/ o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen z kosztorysu ofertowego),
b/ o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
15) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, a także przedstawicielom GDDKiA (dot. wyłącznie części 1 zamówienia).
16) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji zamówienia i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
17) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
18) Wykonanie innych, niezbędnych robót i czynności niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z prawem wykonanie przedmiotu zamówienia.
19) Sporządzenie planu BIOZ.
20) Zgłoszenie zakończenia robót z upoważnienia Zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łodzi lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w przypadku części 2 zamówienia, o ile jest wymagane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1778653,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 26.07.2024 r. do godz.10:00 na część 1 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 26.07.2024 r. do godz. 10:00 na część 2 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.