Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304406/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00308745/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=665615831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b03c783-03ac-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055617/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby Miesjkiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 326126,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na trzy części zamówienia: 1) część nr 1 zamówienia – sukcesywna dostawa artykułów higienicznych z papieru; 2) część nr 2 zamówienia – sukcesywna dostawa produktów z tworzyw sztucznych; 3) część nr 3 zamówienia – sukcesywna dostawa artykułów z tworzyw sztucznych oraz jednorazowych artykułów cateringowych. 2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV 33770000-8 artykuły higieniczne z papieru; CPV 33760000-5 papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety; CPV 33763000-6 ręczniki papierowe do rąk; CPV 39222000-4 artykuły cateringowe; CPV 19520000-7 produkty z tworzyw sztucznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacjach cenowych, stanowiących Załączniki nr 3a, 3b, 3c do SWZ. 4. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 5. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy. 6. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego postępowania i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. 9. Towar dostarczany będzie do magazynu centralnego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1) zamówienia mniejszej ilości towarów niż ilości określone w Kalkulacjach cenowych dla poszczególnych pozycji; 2) rezygnacji z niektórych pozycji wskazanych w Kalkulacjach cenowych, przy czym ewentualne zmniejszenie ilości towarów nie może być większe niż 50% w stosunku do wartości wynagrodzenia za całość przedmiotu zamówienia określonego jako wynagrodzenie Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
39222000-4 - Artykuły cateringowe
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 220587,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na trzy części zamówienia:1) część nr 1 zamówienia – sukcesywna dostawa artykułów higienicznych z papieru;
2) część nr 2 zamówienia – sukcesywna dostawa produktów z tworzyw sztucznych;
3) część nr 3 zamówienia – sukcesywna dostawa artykułów z tworzyw sztucznych oraz jednorazowych artykułów cateringowych.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV 33770000-8 artykuły higieniczne z papieru; CPV 33760000-5 papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety; CPV 33763000-6 ręczniki papierowe do rąk; CPV 39222000-4 artykuły cateringowe; CPV 19520000-7 produkty z tworzyw sztucznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacjach cenowych, stanowiących Załączniki nr 3a, 3b, 3c do SWZ.
4. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
5. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
6. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego postępowania i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa
w art. 92 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Towar dostarczany będzie do magazynu centralnego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) zamówienia mniejszej ilości towarów niż ilości określone w Kalkulacjach cenowych dla poszczególnych pozycji;
2) rezygnacji z niektórych pozycji wskazanych w Kalkulacjach cenowych, przy czym ewentualne zmniejszenie ilości towarów nie może być większe niż 50% w stosunku do wartości wynagrodzenia za całość przedmiotu zamówienia określonego jako wynagrodzenie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
39222000-4 - Artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 83185,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na trzy części zamówienia:1) część nr 1 zamówienia – sukcesywna dostawa artykułów higienicznych z papieru;
2) część nr 2 zamówienia – sukcesywna dostawa produktów z tworzyw sztucznych;
3) część nr 3 zamówienia – sukcesywna dostawa artykułów z tworzyw sztucznych oraz jednorazowych artykułów cateringowych.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV 33770000-8 artykuły higieniczne z papieru; CPV 33760000-5 papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety; CPV 33763000-6 ręczniki papierowe do rąk; CPV 39222000-4 artykuły cateringowe; CPV 19520000-7 produkty z tworzyw sztucznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacjach cenowych, stanowiących Załączniki nr 3a, 3b, 3c do SWZ.
4. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
5. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
6. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego postępowania i tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa
w art. 92 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Towar dostarczany będzie do magazynu centralnego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) zamówienia mniejszej ilości towarów niż ilości określone w Kalkulacjach cenowych dla poszczególnych pozycji;
2) rezygnacji z niektórych pozycji wskazanych w Kalkulacjach cenowych, przy czym ewentualne zmniejszenie ilości towarów nie może być większe niż 50% w stosunku do wartości wynagrodzenia za całość przedmiotu zamówienia określonego jako wynagrodzenie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
39222000-4 - Artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 22353,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158503,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207921,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158503,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Pińkowski PPHU "ALGA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221532595
7.3.3) Ulica: Leśna 18
7.3.4) Miejscowość: Wierzbno
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158503,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53354,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53354,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53354,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PON-PRAN Karol Poneta Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982271821
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 46C
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53354,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17263,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17263,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17263,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAJKA BIUROSERWIS Maria Gajewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971149513
7.3.3) Ulica: Robotnicza 1A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-607
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAJKA BIUROSERWIS MARIA GAJEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
MAJKA BIUROSERWIS MARIA GAJEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17263,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papierowych artykułów higienicznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.