Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00394168/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
- 2022/BZP 00405384/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-24
- 2022/BZP 00411744/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29-743-76-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpitalwyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szpitalwyszkow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e29ab696-4bbf-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082318/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Zakup sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Wyszkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394168/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-50/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156165,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt
5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10887,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt
5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 71560,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt
5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9351,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt
5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt
5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4390,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt
5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12962,96 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt
5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9512,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt
5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10910,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10910,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10910,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMED Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010949914
7.3.4) Miejscowość: Opacz Kolonia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10910,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37732,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUTCHMED PL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006937759
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20412,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-14Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10999,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRING POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368491145
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5099,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-04Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11016,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13824,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMED S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001325900
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13824,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-14Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25232,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25232,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-14INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego wszystkich dróg gminnych, powiatowych, wojewódzki i krajowych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miejskim i wiejskim gminy Wyszków w 2025 r.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.