eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówZakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29-743-76-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpitalwyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e29ab696-4bbf-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082318/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Zakup sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Wyszkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394168/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-50/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156165,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt

5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10887,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt

5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 71560,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt

5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9351,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt

5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt

5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4390,24 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt

5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12962,96 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt

5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9512,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie”
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 OPZ- Szczegółowa oferta cenowa oraz Załączniku nr 5 Wzór umowy.
4. Zamówienie podzielone jest na 8 Pakietów
Nr Pakietu Asortyment Ilość
Pakiet nr 1 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 2 Wyposażenie dla bloku operacyjnego
Pakiet nr 3 Wideolaryngoskop neonatologiczny 1 szt.
Pakiet nr 4 Schodołaz 1 szt.
Pakiet nr 5 Pulsoksymetr 2 szt
Pakiet nr 6 Aparat do drenażu limfatycznego 1 szt
Pakiet nr 7 Urządzenie do terapii falą uderzeniową 1 szt
Pakiet nr 8 Wózek do aparatu EKG Opus Mini 3 szt

5. Wymagane terminy: gwarancja minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt medyczny.
6. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
8. Dostarczane urządzenia medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie
z obowiązującymi atestami i normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10910,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10910,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10910,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMED Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010949914

7.3.4) Miejscowość: Opacz Kolonia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10910,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20412,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37732,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20412,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUTCHMED PL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006937759

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20412,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-14

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10999,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10999,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10999,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRING POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368491145

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5099,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-04

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11016,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13824,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMED S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001325900

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13824,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-14

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25232,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25232,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25232,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25232,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.