Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348238/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00366715/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00377232/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00387435/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3129W - ul. Dworcowej w Piastowie i ul. Bodycha w Regułach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 30
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227381470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3129W - ul. Dworcowej w Piastowie i ul. Bodycha w Regułach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6b27f95-3429-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027135/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa drogi nr 3129W – ul. Dworcowej w Piastowie oraz ul. Bodycha w Regułach na odcinku od ul. Sienkiewicza w Piastowie (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Górnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348238/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 3129W - ul. Dworcowej w Piastowie
i ul. Bodycha w Regułach, kończąc na wysokości nieruchomości dz. nr ewid. 3/9, obręb Reguły, łącznie 667,91 m w zakresie:
a) rozbudowy skrzyżowań z ul. Sienkiewicza i z ul. Kosewskiego w Piastowie,
b) rozbudowy jezdni, chodnika, ścieżki pieszo-rowerowej, zjazdów publicznych i indywidualnych, zatok postojowych, poboczy, zieleńca,
c) rozbiórki ogrodzeń wraz z budową tymczasowych lub przestawienie istniejących (betonowych) oraz rozbiórka garaży blaszanych niezwiązanych z gruntem,
d) przebudowy kolidującej sieci infrastruktury,
e) przebudowy sieci gazowej,
f) budowy kanalizacji deszczowej,
g) przebudowy i budowy sieci oświetlenia ulicznego,
h) przebudowy i budowy sieci elektroenergetycznej sN i nN,
i) przebudowy i budowy sieci telekomunikacyjnej Orange,
j) budowy oświetlenia ulicznego,
k) wykonania wycinki drzew,
l) wprowadzenia nowej stałej organizacji ruchu.
Na oferowane i wyceniane materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa.
Gospodarkę odpadami wykonawca będzie prowadził zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokumentowania postępów budowy za pomocą dokumentacji fotograficznej.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymogami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ze standardami dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Dokumentację projektową wykonał: ROBIMART sp. z o. o. ul. Mechaników 1A lok. 3; 05-800 Pruszków
Szczegóły techniczne zawiera opracowany Projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz STWiORB, które stanowią wieloplikowy załącznik nr A do SWZ.
Projekt umowy załącznik nr B do SWZ.
Zamówienie dofinansowanie jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz dzięki pomocy finansowej z Gminy Michałowice i pomocy finansowej z Gminy Miasta Piastów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9138900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11794470 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9138900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fal-Bruk Sp. z o.o Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210527420
7.3.3) Ulica: Sarabandy
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-868
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne - "Jimmy" J. Cichocki, J. Zandberg Sp. j,;
teletechniczne - Tel-Ektro Zofia Olszewska:
gazowe - PBI "Solid-Bud" SP. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9138900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-04INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Obsługę informatyczną w Sądzie Rejonowym w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
więcej: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.