Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00438043/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00485335/01 - Wynik z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn i gminy Piechowice w sezonie 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756473103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn i gminy Piechowice w sezonie 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11ad1ff4-6416-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/223763.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. miniPortalu
(dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia), a także poczty elektronicznej (adres poczty e-mail: bzp@powiatkarkonoski.eu), przy
czym poczta elektroniczna nie jest właściwa dla składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do oferty
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.
miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal lub
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia), a także poczty elektronicznej (bzp@powiatkarkonoski.eu), przy czym poczta
elektroniczna nie jest właściwa dla składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do oferty.2.Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz
„Formularz do komunikacji”.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie
korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej
platformy usług administracji publicznej (ePUAP https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Wykonawca, przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w w/w
Regulaminie oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.4.Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:Form. do złożenia, zmiany, wycofania oferty/ wniosku, Formularza
do komunikacji wynosi 150 MB. W przypadku komunikacji z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej, wielkość plików
przesyłanych jednorazowo wynosi maksymalnie 20 MB (bez względu na ilość załączników).5.Zasady komunikowania się (nie
dotyczy składania ofert i załączników do oferty):1)we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub ID postępowania z miniPortalu. Zamawiający podaje identyfikator (ID)
postępowania na miniPortalu jako Załącznik Nr 12 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich
postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”; 2) w
postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie dokumentów i oświadczeń (innych
niż oferta Wykonawcy oraz załączniki do oferty w tym oświadczenie, z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), zawiadomień oraz przekazywanie
informacji – odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego
przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Zamawiający dopuszcza również komunikowanie się z Wykonawcami (w tym
składania dokumentów innych niż oferta oraz załączniki do oferty – w tym oświadczenie, z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) za pomocą
poczty elektronicznej (pod adresem e-mail: bzp@powiatkarkonoski.eu); 3)Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki i nie mogą być szyfrowane. Zamawiający dopuszcza również
możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres email wskazany w pkt 2. 6.Adres
skrzynki podawczej Zamawiającego (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze):
/7s2scta34v/SkrytkaESP. 7.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej z zastrzeżeniem sposobu prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, zgodnie
z art. 289 ust. 5 ustawy Pzp. 8.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia – Dział XXXVIII)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 ustawy Pzp w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia – Dział XXXVIII)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.1.22.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 839833,34 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – polegającą na realizacji zimowego utrzymania dróg powiatowych
na terenie gminy Podgórzyn
4.2.5.) Wartość części: 682734,57 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium I – CENA – 60 pkt;
2) Kryterium II – CZAS REAKCJI – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS REAKCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – polegającą na realizacji zimowego utrzymania dróg powiatowych
na terenie gminy Piechowice
4.2.5.) Wartość części: 157098,77 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium I – CENA – 60 pkt;
2) Kryterium II – CZAS REAKCJI – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS REAKCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zapisów określonych w Dziale VIII SWZ, oraz
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
d:zdolności technicznej lub zawodowej:
Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca:
d.1) wykaże, że:
- w zakresie Części I zamówienia – wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg o wartości co najmniej
200 000,00 zł (brutto);
- w zakresie Części II zamówienia – wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg o wartości co najmniej
50 000,00 zł (brutto).
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza możliwość powołania się przez Wykonawcę na realizację tej samej usługi zimowego utrzymania dróg w celu wykazania doświadczenia wymaganego w poszczególnych częściach zamówienia, jeśli wartość tej usługi odpowiada wartości usługi wymaganej w ramach danej Części.
W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, zakres usługi faktycznie zrealizowany na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu musi spełniać warunek określony powyżej. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych, powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na PLN przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.
d.2) dysponuje co najmniej dwiema osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia, tj. dwoma operatorami sprzętu do odśnieżania i usuwania śliskości zimowej, posiadającymi ważne prawo jazdy kat. C - odrębnie dla każdej z części zamówienia.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazywania tych samych operatorów sprzętu w każdej z czterech części zamówienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na:
- jedną część zamówienia – winien dysponować co najmniej dwoma operatorami sprzętu;
- dwie części zamówienia – winien dysponować co najmniej czterema operatorami sprzętu,
d.3) dysponuje następującym sprzętem stosowanym do odśnieżania dróg
i usuwania śliskości zimowej – w zakresie każdej części zamówienia odrębnie, tj. co najmniej:
- jednym ciągnikiem z napędem na obie osie o mocy minimum 80 KM z pługiem klinowym i lemieszowym oraz zamontowanym rozrzutnikiem,
- jednym pojazdem samochodowym z napędem na obie osie do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym podgumowanym,
- jedną pługopiaskarką lub ciągnikiem z pługiem lemieszowym oraz zamontowanym rozrzutnikiem albo inną odśnieżarką do odśnieżania chodników z zamontowanym rozrzutnikiem i z pługiem lemieszowym.
UWAGA: W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie części zamówienia – Wykonawca winien wykazać dysponowanie podwójną ilością wskazanego powyżej sprzętu.
Dysponowanie potencjałem technicznym oznacza własność lub dopuszczone przepisami prawa formy władztwa pozwalające na korzystanie z potencjału technicznego, w szczególności udostępnienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ) - oświadczenie to składa odpowiednio: Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej(wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ);
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór Wykazu usług stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ);
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu osób stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ);
c) wykaz urządzeń technicznych (sprzętu do odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór Wykazu sprzętu stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ).
Wymagania Zamawiającego w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy zostały określone w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:a) w formie pisemnej dane dotyczące placu do składowania materiałów uszorstniających i chemicznych, stosowanych do posypywania dróg, tj. wskazać miejscowość i adres tego miejsca – z zastrzeżeniem, że miejsce to musi być usytuowane w odległości zapewniającej terminową realizację usługi, w szczególności bez opóźnień wynikających z konieczności dojazdu
w wymaganym czasie do miejsca świadczenia usługi, tj. w odległości, której przebycie w normalnych warunkach drogowych wynosi do ok. 30 minut, co odpowiada odcinkowi ok. 20-25 km od granic administracyjnych gminy właściwej dla danej Części zamówienia,
b) polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w Dziale V – Opis przedmiotu zamówienia ust. 9 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie:1) na Część I zamówienia – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych);
2) na Część II zamówienia – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych);
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione – według wyboru Wykonawcy – w jednej lub kilku poniższych formach:
1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna nr: 85 1020 5226 0000 6002 0681 3671;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu IX SWZ, musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. d.1 Działu IX SWZ, dotyczący posiadanego doświadczenia, nie podlega sumowaniu, tj. nie dopuszcza się łączenia doświadczenia zdobytego przez kilku Wykonawców w postaci realizacji usług o mniejszej wartości – w celu łącznego spełnienia postawionego warunku.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. d.1 Działu IX SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, w którym należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Druk oświadczenia stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ.
7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 11 do SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu IX SWZ, musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. d.1 Działu IX SWZ, dotyczący posiadanego doświadczenia, nie podlega sumowaniu, tj. nie dopuszcza się łączenia doświadczenia zdobytego przez kilku Wykonawców w postaci realizacji usług o mniejszej wartości – w celu łącznego spełnienia postawionego warunku.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. d.1 Działu IX SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, w którym należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Druk oświadczenia stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ.
7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 11 do SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-22 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal lub https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-22 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Nie
Część 2 : Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
nie dotyczyINNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.