Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00375593/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa krzeseł konferencyjnych ze składanym blatem do pisania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532192677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 7
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 774484715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pans.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pans.nysa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pans.nysa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa krzeseł konferencyjnych ze składanym blatem do pisania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d801be5-4726-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00314520/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa krzeseł konferencyjnych ze składanym blatem do pisania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP9/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do budynków Zamawiającego krzeseł konferencyjnych ze składanym drewnianym blatem do pisania.
Zamówienie będzie realizowane w ramach:
a) zamówienia podstawowego – 500 sztuk krzeseł,
b) zamówienia opcjonalnego – 250 sztuk krzeseł.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego, a w zależności od potrzeb może zlecić Wykonawcy realizację zamówienia opcjonalnego.
Zamawiający oświadcza, że zamówienie opcjonalne złoży najpóźniej do 31.12.2023 r.
2. Oferowane krzesła muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające krzesła do sprzedaży i użytkowania na terenie Polski.
Pod pojęciem „Dostawa” należy rozumieć: transport krzeseł, ich rozładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, montaż (o ile jest wymagany) i ustawienie krzeseł.
Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia we własnym zakresie odpadów powstałych w wyniku dostawy i montażu krzeseł (tj. palety, opakowania kartonowe, folia itp.).
3. Zamawiający nie wymaga ani nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320107,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320107,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega System Zbigniew Dębski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710326841
7.3.3) Ulica: 20 lutego 15
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213405,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynkach przy ulicy Armii Krajowej nr 19 i 21 - usuwanie skutków powodzi.
- Remont drogi powiatowej w miejscowości Koperniki oraz dróg powiatowych w miejscowościach Kubice- Domaszkowice, Prusinowice- Pakosławice, oraz Meszno-Ratnowice
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł stacjonarnych dla UCK
- Dostawa krzeseł.
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- "Dostawa wyposażenia GCK we Włostowie"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 75 szt. krzeseł konferencyjnych z pulpitem
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.