Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375526/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Studni nr 3A oraz renowacja studni nr 3 z budową rurociągu łączącego studnie z SUW Karolew” – w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOREK WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Borek Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-810
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655716120
1.5.8.) Numer faksu: 655175893
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.borekwlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9440621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Studni nr 3A oraz renowacja studni nr 3 z budową rurociągu łączącego studnie z SUW Karolew” – w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62a5913d-2ee9-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017918/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa studni nr 3A oraz renowacja studni nr 3 wraz z budową rurociągu łączącego studnie z SUW Karolew.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPE.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac budowlano-montażowych dla zadania pn.: „Budowa Studni nr 3A oraz renowacja studni nr 3 z budową rurociągu łączącego studnie z SUW Karolew – w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Przedmiotem opracowania jest budowa:
1) rurociągu:
a) montaż rurociągów z rur PE HD100 śr. zewnętrznej 160 mm 1118,50 m;
b) montaż kabla sygnałowego 1118,50 m w rurze osłonowej;
c) montaż kabla zasilającego 1118,50m w rurze osłonowej;
2) studni:
a) renowacja studni nr 3;
b) budowa studni nr 3A,
Budowa studni nr 3A (w opracowaniu hydrogeologicznym nr 3) oraz renowacja studni nr 3 (w opracowaniu hydrogeologicznym nr 4) wraz z budową rurociągu łączącego studnie SUW obsługującej obszar w rejonie ul. Pogorzelskiej w Karolewie. Teren ten jest przeznaczony głównie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną. Dla objętego obszar nie został opracowany miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Pod dany obszar obowiązywać będzie decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Należy dokonać rekonstrukcji otworu hydrogeologicznego numer 3 oraz odwiertu otworu hydrogeologicznego nr 4. Wyposażenie studni należy poprzedzić przepompowaniem przedmiotowych studni, poborem kolejnych prób wody surowej, analizą parametrów bakteriologicznych, fizykochemicznych oraz badaniami laboratoryjnymi uzdatniania wody.
Ogólny zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie m.in.:
a) przyłącza elektroenergetycznego do studni 3 i 4,
b) instalacji transportu wody od studni 3 i 4 do SUW Trzecianów,
c) wyposażenia technicznego studni 3 i 4,
d) instalacji zasilających elektrycznych, sterujących, CCTV, oświetleniowych,
e) zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu studni 3 i 4.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający dostarczy Wykonawcy w III kwartale 2024 r następujące dokumenty:
- decyzję Marszałka Województwa Wielkopolskiego zatwierdzająca projekt robót geologicznych,
- decyzję celu publicznego,
- decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2798250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2798250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2798250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DBAJ SP z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172079775
7.3.3) Ulica: Gajówka
7.3.4) Miejscowość: Cielcza
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część prac budowlano-montażowych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2798250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-30 do 2025-09-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.