Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365665/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi ul. Stokrotek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 41
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2852dd41-297b-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi ul. Stokrotek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2852dd41-297b-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002892/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa drogi ul. Stokrotek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI-II.271.26.2024.DW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej nr 104081D ul. Stokrotek w Bolesławcu w zakresie budowy jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, ścieżki pieszo-rowerowej i zjazdów indywidualnych wraz z budową linii kablowej nN 0,4kV oświetlenia drogowego, budową kanalizacji deszczowej, budową kanału technologicznego oraz budową skrzyżowania drogi gminnej nr 104081D ul. Stokrotek z drogą wojewódzką nr 350 ul. Widok w m. Bolesławiec.
3.1 Do obowiązków wykonawcy należą również:
a) wszelkie czynności wynikające z dokumentacji projektowej i uzgodnień w tym:
- powiadomienie o rozpoczęciu robót PWiK w Bolesławcu, Zakład Gazowniczy, TAURON S.A. Dystrybucja, Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków, DSDiK we Wrocławiu, Policja,
- zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi pracami w pobliżu urządzeń energetycznych (TAURON)- uzgodnienie nr TD/OJG/OMD/2021-06-22/00000021016236932 z 22.06.2021 r. oraz ustaleń z narady koordynacyjnej Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej z dnia 16.12.2021 r.,
- zapewnienie nadzoru archeologicznego z godnie z opinią konserwatorską nr JG/N.5183.524.2021.IE z 22.06.2021 r.
b) wykonanie wycinki drzew kolidujących z inwestycja – Decyzja Starosty Bolesławieckiego nr 98/2024 z dnia 03.06.2024 r.
c) przed rozpoczęciem robót wykonanie banneru informującego o prowadzonej inwestycji wraz z montażem i demontażem,
Zamawiający informuje, że jest w trakcie uzyskiwania zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji.
3.2 Szczegółowy zakres robot określa Załącznik A – Dokumentacja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1094700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jagielski Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121878414
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1094700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Ubezpieczenie mienia Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bolesławcu w odniesieniu do lokalizacji w Trzebieniu Znak sprawy: 09/RZP/SWZ/2024
- Świadczenie usługi dozoru siedziby MZGM w Bolesławcu przy ul. Dolne Młyny 23 w roku 2025
- Usługi cateringowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- "Przywrócenie przejezdności komunikacyjnej drogi powiatowej nr 2273D w miejscowości Kraszowice uszkodzonej przez powódź - wrzesień 2024"
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.