eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmPełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno,Busówno-Kolonia i Pniówno,gm.Wierzbica,powiat chełmski,woj.lubelskie-ETAP I-część nr 1



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno,Busówno-Kolonia i Pniówno,gm.Wierzbica,powiat chełmski,woj.lubelskie-ETAP I-część nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno,Busówno-Kolonia i Pniówno,gm.Wierzbica,powiat chełmski,woj.lubelskie-ETAP I-część nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb089935-3a92-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070998/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398282

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15587,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP I- część nr 1.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących:
a) budowę drogi gminnej od km 0+000 do km 0+721,93 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr I),
b) budowę drogi wewnętrznej od km 0+000,00 do km 0+308,66 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr IX) wraz z budową zjazdu do drogi wojewódzkiej nr 841,
c) budowę drogi wewnętrznej od km 0+000 do km 0+404,63 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr Va),
d) budowę drogi gminnej od km 3+086,80 do km 3+908,95 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowy nr VI),
e) przebudowę drogi wewnętrznej od km 0+000 do km 1+762,64 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr XXV),
f) budowę przepustu na działce nr 468, obręb Busówno,
g) odkrzaczanie, likwidację starych dróg i miedz na działce nr 495, 492, 496, 499, 467, 454, 456, 455, 452, 493, 494, obręb Busówno,
w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno- Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie” obejmującego ETAP I zadania dotyczący wykonania prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym obrębu Busówno i Busówno- Kolonia.
Przedmiot zamówienia dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Obowiązki Wykonawcy. Podstawowe obowiązki i uprawnienia Wykonawcy oraz formalno- prawne podstawy działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Przez okres 84 miesięcy gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót budowlanych Inspektor zobowiązuje się na wezwanie Zamawiającego i w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, do podjęcia i wypełnienia minimalnych obowiązków. Zadania Inspektora w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane (84 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych): uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi (oraz nadzór inwestorski) na usuwaniem usterek i wad; dokonywanie odbioru robót, sporządzanie notatek i protokołów, a także szacowanie wartości robót koniecznych do wykonania w celu usunięcia wad, w przypadku odmowy usunięcia wady przez wykonawcę robót budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi; przeprowadzenie przeglądów w okresie gwarancji i rękojmi oraz nadzór inwestorski nad usuwaniem usterek i wad, dokonanie odbioru prac, sporządzanie notatek i protokołów, a także szacowanie wartości robót koniecznych do wykonania w celu usunięcia wady przez wykonawcę robót budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dotyczy:
1) W zakresie drogi oznaczonej nr I:
a) roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,722 km,
b) wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) roboty rozbiórkowe,
d) roboty ziemne,
e) odwodnienie korpusu drogowego,
f) wykonanie podbudowy,
g) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych,
h) wykonanie poboczy,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie drogi,
k) przebudowę sieci telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej,
l) zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej.
2) W zakresie drogi oznaczonej nr IX:
a) roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,309 km,
b) wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) roboty rozbiórkowe,
d) roboty ziemne,
e) wykonanie podbudowy,
f) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych, kruszywa łamanego oraz płyt betonowych,
g) wykonanie elementów odwodnienia drogi,
h) wykonanie poboczy,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie drogi,
k) zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej.
3) W zakresie drogi oznaczonej nr Va:
a) roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,405 km,
b) wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) roboty rozbiórkowe,
d) roboty ziemne,
e) wykonanie podbudowy,
f) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
g) wykonanie poboczy,
h) roboty wykończeniowe,
i) przebudowę sieci elektroenergetycznej.
4) W zakresie drogi oznaczonej nr VI:
a) roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,822 km,
b) wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) roboty rozbiórkowe,
d) roboty ziemne,
e) wykonanie podbudowy,
f) wykonanie nawierzchni z mineralno-asfaltowych,
g) wykonanie poboczy,
h) roboty wykończeniowe,
i) oznakowanie dróg.
5) W zakresie drogi oznaczonej nr XXV:
a) roboty przygotowawcze na odcinku o długości 1,763 km,
b) wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) roboty rozbiórkowe,
d) odwodnienie korpusu drogowego,
e) mechaniczne wyrównanie i uzupełnienie gruntu.
6) W zakresie odkrzaczenia, likwidaji starych dróg i miedz obejmujących:
a) roboty pomiarowe,
b) karczowanie krzaków, drzew i pni.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych (stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ):
1) Projekty budowlane lub projekty drogowe w tym:
a) projekty zagospodarowania terenu,
b) projekty architektoniczno- budowlane,
c) załączniki do projektu budowlanego,
d) inwentaryzacja zieleni przeznaczonej do wycinki,
e) projekty techniczne,
f) projekty wykonawcze usunięcia kolizji lub zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej,
g) projekty wykonawcze usunięcia kolizji lub zabezpieczenia sieci elektroenergetycznej,
h) projekty drogowe (w zakresie dróg objętych wyrównaniem mechanicznym) oraz projekty przebudowy przepustów,
i) projekt odkrzaczania, likwidacji starych dróg i miedz,
j) projekty zjazdów na włączeniach do dróg publicznych,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) Projekty stałej organizacji ruchu,
4) Przedmiary robót.
Zadanie realizowane jest w ramach operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10824,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWIDJAR Firma handlowo- Usługowa Jarosław Smagłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162576159

7.3.3) Ulica: B. Prusa 43/34

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10824,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.