Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357332/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00382277/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Częściowa przebudowa i rozbudowa garaży Ochotniczej Straży Pożarnej w Chodowie oraz modernizacja pomieszczeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019042
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chodów
1.5.2.) Miejscowość: Chodów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-652
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@chodow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chodow.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2b2a132-24bd-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Częściowa przebudowa i rozbudowa garaży Ochotniczej Straży Pożarnej w Chodowie oraz modernizacja pomieszczeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b2a132-24bd-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027982/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Częściowa przebudowa i rozbudowa garaży Ochotniczej Straży pożarnej w Chodowie oraz modernizacja pomieszczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357332
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polegała będzie na powiększeniu garaży w celu dostosowania pomieszczeń do gabarytów posiadanych samochodów bojowych oraz wykonanie termomodernizacji budynku. W ramach inwestycji nastąpi wymiana instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej, jak również dostosowanie pomieszczeń socjalnych do aktualnie panujących przepisów sanitarno-higienicznych oraz wyposażenie modernizowanych pomieszczeń.
Zakres zamówienia obejmuje:
• Przebudowę garaży na 2 samochody Ochotniczej Straży Pożarnej – dostosowanie garaży do gabarytów posiadanych samochodów wraz z niezbędnym sprzętem (m.in. szafy strażackie, ławki, suszarki do węży, wąż na bębnie, myjka ciśnieniowa, szafa gospodarcza),
• Modernizację i przebudowę zaplecza higieniczno-socjalnego wraz z niezbędnym wyposażeniem (m.in. wyposażenie łazienki, baterie, ustęp, pisuar, prysznic, umywalka; wyposażenie pomieszczenia socjalnego, stoły, krzesła, regały, biurko, meble, zlewozmywak, lodówka, płyta indukcyjna, komputer, projektor, ekran projekcyjny)
• magazynek na sprzęt strażacki (m.in. stół warsztatowy, regały, zestawy narzędzi),
• budowa wewnętrznych instalacji: wody, kanalizacji sanitarnej, grzewczej (grzejniki elektryczne) i energii elektrycznej w tym wewnętrznej instalacji zasilającej „wlz”,
• dostawa i montaż niezbędnego wyposażenia,
• wykonanie termomodernizacji budynku,
• wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
• wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania straży pożarnej, tj. m. in. Stacja bazowa z syreną.
Szczegółowy opis zawierają Załącznik nr 3 Projekt budowlany i projekty techniczne, Załączniki nr 4 Przedmiary robót, Załącznik nr 5 Specyfikacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1974118,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1998000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662123466
7.3.3) Ulica: ul. Kolska 25
7.3.4) Miejscowość: Kłodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 62-650
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1998000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowej - Przebudowa hali magazynowej
- Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w należ. stanie techniczn., świadczenie usł. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 311/12 w miejscowości Gaj Gruszczański"
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie kompleksowych robót budowlano-konstrukcyjnych z pełnym zakresem robót instalacyjnych i wykończeniowych w Centralnej Sterylizatorni
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.