eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmPełnienie funkcji Insp.Nadzoru Inwest.nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obr.Wola Koryb.Pierwsza,Wola Koryb.Druga i Wola Koryb.-Kolonia,gm.Siedliszcze,powiat chełmski,woj.lubelskie-część nr 1



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Insp.Nadzoru Inwest.nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obr.Wola Koryb.Pierwsza,Wola Koryb.Druga i Wola Koryb.-Kolonia,gm.Siedliszcze,powiat chełmski,woj.lubelskie-część nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Insp.Nadzoru Inwest.nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obr.Wola Koryb.Pierwsza,Wola Koryb.Druga i Wola Koryb.-Kolonia,gm.Siedliszcze,powiat chełmski,woj.lubelskie-część nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b0ec88a-c697-419c-976f-b9cad1663699

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070998/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Pełn. F. Inspekt. Nadz. Inwest. nad real. operacji pn."Scalanie gruntów obr. Wola Korybutowa Pierwsza,Wola Korybutowa Druga i Wola Korybutowa-Kolonia, gm. Siedliszcze, pow. chełmski, woj. lubelskie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405394

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.44.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18673,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Wola Korybutowa Pierwsza, Wola Korybutowa Druga i Wola Korybutowa- Kolonia, gmina Siedliszcze, powiat chełmski, województwo lubelskie"- część nr 1.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących:
a) budowę drogi gminnej nr 115409L od km 0+000 do km 1+715,19 oraz budowie drogi wewnętrznej od km 0+002,97 do km 0+223,70 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr I) wraz z wykonaniem zjazdu do drogi wojewódzkiej nr 838,
b) budowę drogi gminnej nr 104570L od km 0+001,90 do km 0+762,39 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr V),
c) przebudowę drogi gminnej oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr IX na odcinku od km 0+006,49 do km 0+623,20 wraz z wykonaniem zjazdu na drogę powiatową Nr 1809L,
d) rekultywację gruntów na działce nr 324, 321, 325, 322, 323, 326, 327, 328, 329, obręb Wola Korybutowa-Kolonia
w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Scalanie gruntów obrębów Wola Korybutowa Pierwsza, Wola Korybutowa Druga, Wola Korybutowa- Kolonia, gmina Siedliszcze, powiat chełmski, województwo lubelskie”.
Przedmiot zamówienia dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Obowiązki Wykonawcy. Podstawowe obowiązki i uprawnienia Wykonawcy oraz formalno- prawne podstawy działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Przez okres 84 miesięcy gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót budowlanych Inspektor zobowiązuje się na wezwanie Zamawiającego i w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, do podjęcia i wypełnienia minimalnych obowiązków. Zadania Inspektora w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane (84 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych): uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi (oraz nadzór inwestorski) na usuwaniem usterek i wad; dokonywanie odbioru robót, sporządzanie notatek i protokołów, a także szacowanie wartości robót koniecznych do wykonania w celu usunięcia wad, w przypadku odmowy usunięcia wady przez wykonawcę robót budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi; przeprowadzenie przeglądów w okresie gwarancji i rękojmi oraz nadzór inwestorski nad usuwaniem usterek i wad, dokonanie odbioru prac, sporządzanie notatek i protokołów, a także szacowanie wartości robót koniecznych do wykonania w celu usunięcia wady przez wykonawcę robót budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dotyczy:
1) W zakresie drogi oznaczonej nr I:
a) roboty przygotowawcze na odcinku o długości 1, 942 km,
b) wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) roboty rozbiórkowe,
d) roboty ziemne,
e) odwodnienie korpusu drogowego,
f) wykonanie podbudowy,
g) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych,
h) wykonanie poboczy,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie drogi.
2) W zakresie drogi oznaczonej nr V:
a) roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,762 km,
b) wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) roboty rozbiórkowe,
d) roboty ziemne,
e) odwodnienie korpusu drogowego,
f) wykonanie podbudowy,
g) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych,
h) wykonanie poboczy,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie drogi.
3) W zakresie drogi oznaczonej nr IX:
a) roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,626 km,
b) wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) roboty rozbiórkowe,
d) odwodnienie korpusu drogowego,
e) mechaniczne wyrównanie i uzupełnienie gruntu,
4) W zakresie rekultywacji gruntów obejmujących likwidację starych dróg:
a) Roboty pomiarowe na długości 0,256 km,
b) Karczowanie krzaków – powierzchnia 1 069 m2,
c) Wykonanie wyrównania terenu (ścięcie miedz)- powierzchnia 128 m2,
d) Wykonanie wyrównania terenu (nawiezienie gruntuzapewniającego możliwość upraw rolnych)- 320,7 m3.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych (stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ):
1) Projekty budowlane lub projekty drogowe w tym:
a) Projekty zagospodarowania terenu,
b) projekty architektoniczno- budowlane,
c) załączniki do projektu budowlanego,
d) inwetaryzacja zieleni przeznaczonej do wycinki,
e) projekty techniczne,
f) projekty drogowe (w zakresie dróg objętych wyrównaniem mechanicznym),
g) projekt rekultywacji gruntu,
h) projekty zjazdów na włączeniach do dróg publicznych,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) Projekty stałej organizacji ruchu,
4) Przedmiary robót.
Zadanie realizowane jest w ramach operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWIDJAR Firma Handlowo - Usługowa Jarosław Smagłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162576159

7.3.3) Ulica: B. Prusa 43/34

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.