Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405820/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Insp.Nadzoru Inwest.nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obr.Wola Koryb.Pierwsza, Wola Koryb.Druga i Wola Koryb.- Kolonia,gm.Siedliszcze,pow.chełmski,woj.lubelskie-część nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.powiatchelmski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Insp.Nadzoru Inwest.nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obr.Wola Koryb.Pierwsza, Wola Koryb.Druga i Wola Koryb.- Kolonia,gm.Siedliszcze,pow.chełmski,woj.lubelskie-część nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a0e5487-4c5c-4410-879b-c31de2a2a05d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070998/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Pełn. F. Inspekt. Nadz. Inwest. nad real. operacji pn."Scalanie gruntów obr. Wola Korybutowa Pierwsza,Wola Korybutowa Druga i Wola Korybutowa-Kolonia, gm. Siedliszcze, pow. chełmski, woj. lubelskie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12448,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Wola Korybutowa Pierwsza, Wola Korybutowa Druga i Wola Korybutowa- Kolonia, gmina Siedliszcze, powiat chełmski, województwo lubelskie"- część nr 2.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących budowę drogi gminnej nr 115400L od km 0+002,87 do km 0+445,13 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr IV) wraz z budową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 838 i drogą powiatową nr 1809L w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Scalanie gruntów obrębów Wola Korybutowa Pierwsza, Wola Korybutowa Druga, Wola Korybutowa- Kolonia, gmina Siedliszcze, powiat chełmski, województwo lubelskie”.
Przedmiot zamówienia dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Obowiązki Wykonawcy. Podstawowe obowiązki i uprawnienia Wykonawcy oraz formalno- prawne podstawy działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Przez okres 84 miesięcy gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót budowlanych Inspektor zobowiązuje się na wezwanie Zamawiającego i w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, do podjęcia i wypełnienia minimalnych obowiązków. Zadania Inspektora w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane (84 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych): uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi (oraz nadzór inwestorski) na usuwaniem usterek i wad; dokonywanie odbioru robót, sporządzanie notatek i protokołów, a także szacowanie wartości robót koniecznych do wykonania w celu usunięcia wad, w przypadku odmowy usunięcia wady przez wykonawcę robót budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi; przeprowadzenie przeglądów w okresie gwarancji i rękojmi oraz nadzór inwestorski nad usuwaniem usterek i wad, dokonanie odbioru prac, sporządzanie notatek i protokołów, a także szacowanie wartości robót koniecznych do wykonania w celu usunięcia wady przez wykonawcę robót budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dotyczy między innymi:
1) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,499 km,
2) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
3) Roboty rozbiórkowe,
4) Roboty ziemne,
5) Odwodnienie korpusu drogowego,
6) Wykonanie podbudowy,
7) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych,
8) Wykonanie poboczy,
9) Roboty wykończeniowe,
Oznakowanie drogi.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych (stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ):
1) Projekty budowlane lub projekty drogowe w tym:
a) Projekty zagospodarowania terenu,
b) projekty architektoniczno- budowlane,
c) załączniki do projektu budowlanego,
d) inwetaryzacja zieleni przeznaczonej do wycinki,
e) projekty techniczne,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) Projekty stałej organizacji ruchu,
4) Przedmiary robót.
Zadanie realizowane jest w ramach operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9102,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17955,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9102,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWIDJAR Firma Handlowo- Usługowa Jarosław Smagłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162576159
7.3.3) Ulica: B. Prusa 43/34
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EWIDJAR Firma Handlowo Usługowa Jarosław Smagłowski
jakie przetargi wygrała firma
EWIDJAR Firma Handlowo Usługowa Jarosław Smagłowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9102,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Wymiana serwerów wraz z macierzą i odtworzenie danych zintegrowanego systemu zarządzania szpitalem
- Przeglądy techniczne oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych, osadników i separatora tłuszczowego usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Przebudowa budynku dydaktycznego ZST w Chełmie w ramach realizacji projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika"
- "Remont uszkodzonych płyt betonowych nawierzchni dróg i placów oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Hrebennem
- Serwis aparatury medycznej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.