Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365234/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
1.3.) Oddział zamawiającego: RCGW S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273340260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rcgw@rcgw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rcgw.pl/przetargi-zapytania-ofertowe
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rcgw.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/438420/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aea00206-2957-11ef-b091-ce35ef079555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EU/JNJ/renowacja_kanalizacji/24/06/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest renowacja kanalizacji na terenie Miasta Tychy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Część A zamówienia – Remont kolektora południowego metodą rękawa – etap I. Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) oraz sposób jego wykonania określony jest w Dokumentacji Technicznej opracowanej dla potrzeb niniejszego zamówienia w załączniku nr 6A do SWZ – dla części A zamówienia oraz w Istotnych Postępowaniach Umowy (dalej IPU) – załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest renowacja kanalizacji na terenie Miasta Tychy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Część B zamówienia – Remont kolektora południowego metodą rękawa – etap II.Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) oraz sposób jego wykonania określony jest w Dokumentacji Technicznej opracowanej dla potrzeb niniejszego zamówienia w załączniku nr 6B do SWZ – dla części B zamówienia oraz w Istotnych Postępowaniach Umowy (dalej IPU) – załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667047,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU INSTBUD Stanisław Boguta Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832050129
7.3.4) Miejscowość: Gdów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 104 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 963481,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU INSTBUD Stanisław Boguta Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832050129
7.3.4) Miejscowość: Gdów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 104 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Usługa prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Budowa kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich w miejscowościach Jurcz i Redlice
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku żłobka w Słomnikach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.