eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Studzienice"Poprawa jakości technicznej sieci infrastruktury drogowej na obszarze dawnych terenów PGR w Gminie Studzienice poprzez budowę i rozbudowę dróg"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa jakości technicznej sieci infrastruktury drogowej na obszarze dawnych terenów PGR w Gminie Studzienice poprzez budowę i rozbudowę dróg”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska

1.5.2.) Miejscowość: Studzienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598216607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24ddc5d1-fbda-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa jakości technicznej sieci infrastruktury drogowej na obszarze dawnych terenów PGR w Gminie Studzienice poprzez budowę i rozbudowę dróg”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24ddc5d1-fbda-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571864/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa jakości technicznej sieci infrastruktury drogowej na obszarze dawnych terenów PGR w Gminie Studzienice poprzez budowę i rozbudowę dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288591

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2024.PB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2272772,44 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1039991,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część nr 1: Przebudowa ul. Leśnej w miejscowości Półczno.
1. Przebudowa ul. Leśnej na dz. nr 154/1, 151/9, 151/11, 151/15, 152/12, 152/1, 152/11 w Półcznie na długości L=415,22 mb o nawierzchni z kostki betonowej o jezdni dwupasmowej dwukierunkowej szerokości 5,00m obejmować będzie :
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej; rozbiórka elementów dróg; montaż rur osłonowych dwudzielnych);
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych; wykonanie nasypów);
c. Podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego);
d. Nawierzchnie (nawierzchnia jezdni, drogi dla pieszych, zjazdów, podejść do furtek z betonowej kostki brukowej);
e. Roboty wykończeniowe (humusowanie i obsiew mieszanką traw; pobocze utwardzone mieszanką kruszyw niezwiązanych);
f. Elementy ulic (ustawienie krawężników betonowych).

2. Ponadto Zamawiający informuje, iż powierzy materiał Wykonawcy, który należy pobrać przy ul. Leśnej w Półcznie, 77-125 Półczno 1000 m2 kostki brukowej 8 cm prostokątnej koloru szarego. Wartość materiału należy odliczyć od ilości wskazanych w przedmiarze (dokumentacji projektowej).
3. W związku z powyższym Wykonawca dokonując szacowania kosztorysu ofertowego winien pomniejszyć ilość kostki brukowej określonej w przedmiarze o 1000 m2 i uwzględnić to w cenie zamówienia.
4) Zakres przedmiotu obejmuje również wykonanie tablicy informacyjno-pamiątkowej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego – dla każdej z części zamówienia:
a) Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji oraz wytycznymi i wzorem tablicy określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinasowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych zamieszczone pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 1039991,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część nr 2: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ugoszcz.
1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ugoszcz dz. ew. nr 332, 620, 634, 689 na dł. L=901 mb, o nawierzchni z
betonu asfaltowego szerokości 5,00m obejmuje w szczególności:
ODCINEK w km (-0+069) - 0+000, L=69mb
a. Roboty przygotowawcze
b. Krawężniki
c. Jezdnia
d. Chodnik
e. Roboty ziemne i wykończeniowe
ODCINEK w km 0+000 - 0+832, L=832mb
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; usunięci pni; rozbiórka elementów dróg;
przepusty kablowe na liniach teletechnicznych);
b. Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; wykonanie nasypów);
c. Roboty odwodnieniowe (oczyszczenie rowu z namułu; kanalizacja deszczowa; regulacja wysokościowa armatury);
d. Podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; połączenie międzywarstwowe nawierzchni
drogowej emulsją asfaltową; podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem);
e. Nawierzchnie (Nawierzchnia poboczy obustronnie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; nawierzchnia
jezdni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, warstwa wiążąca i wyrównawcza; frezowanie nawierzchni asfaltowej na
zimno; nawierzchnia chodnika z betonowej kostki brukowej; nawierzchnia zjazdów: z betonowej kostki brukowej oraz z
betonu asfaltowego; zabezpieczenie przed spękaniami);
f. Elementy ulic (krawężniki betonowe; obrzeże betonowe);
g. Roboty wykończeniowe (umocnienie skarp);
h. Elementy bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe).
KANALIZACJA DESZCZOWA - wymiana remont
4) Zakres przedmiotu obejmuje również wykonanie tablicy informacyjno-pamiątkowej w miejscu wyznaczonym przez
Zamawiającego – dla każdej z części zamówienia:
a) Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji oraz wytycznymi i wzorem tablicy określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie
określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinasowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych zamieszczone pod adresem
https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1232780,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844159,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1238940,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 844159,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: i. PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE ROMAN JERECZEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770824590

7.3.3) Ulica: PRZYBORZYCE 7

7.3.4) Miejscowość: BYTÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 844159,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.