Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00390723/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa przygotowania, dostarczenia i wydawania gorących posiłków profilaktycznych dla pracowników Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa przygotowania, dostarczenia i wydawania gorących posiłków profilaktycznych dla pracowników Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98306340-4a15-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00256987/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa przygotowania i wydania gorących posiłków profilaktycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390723/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/274/055/U/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76290,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania, dostarczania i wydawania gorących posiłków profilaktycznych dla pracowników Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków profilaktycznych pracownikom Zamawiającego w terminie od 2.11.2022 r. do 31.03.2023 r. w dni robocze Zamawiającego.
3. Prognozowana liczba posiłków profilaktycznych przez czas trwania umowy wynosi: 3570 sztuk.
4. Liczba posiłków przygotowywanych, dostarczanych i wydawanych dziennie będzie wynosić około 34. Liczba posiłków będzie się zmieniać w zależności od liczby pracowników obecnych w pracy. W przypadku, gdy liczba posiłków będzie inna niż 34 szt. Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania Wykonawcy informacji o liczbie posiłków na jeden dzień przed wydawaniem do godz. 15:00 drogą mailową.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
6. Oferowane przez Wykonawcę menu powinno się składać z zestawu zawierającego ciepłe danie składające się z: kawałka mięsa lub ryby (150g ± 10g), ziemniaków, ryżu lub kaszy (200g ± 10g), surówki (100g ± 10g) oraz kompotu (250ml ± 10 ml). Zamawiający wyklucza możliwość przygotowywania kompotu na bazie soków lub kisieli.
Zestaw powinien:
• być oparty na diecie normalnej
• łącznie zawierać ok. 50-55 % węglowodanów, 30-35% tłuszczów oraz 15% białek
• łącznie posiadać wartość kaloryczną ok. 1000 kcal.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68514,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106992,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68514,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wszystkon Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532672377
7.3.3) Ulica: 62 Pułku Piechoty Wlkp. 6
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-825
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68514,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-02 do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sporządzenie kompl. dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa budowlanego uzgodnień i pozwoleń oraz świadczeniem usługi nadzoru autorskiego (sala wykł. Auditorium Primum)
- Usługa odśnieżania dachów i usuwania sopli z okapów, rynien itp. budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska oraz budynków stanowiących własność Skarbu w 2025 r.
- Wykonywanie usług transportowych wraz z utylizacją odpadów dla potrzeb Zamawiającego w roku 2025.
- "Łączymy os. Astra Park - Lawendowe Wzgórze - bezpieczna droga do szkoły etap II"- budowa chodnika przy ul. Ostrzyckiej w Gdańsku (połączenie os. Astra Park z os. Lawendowe Wzgórze) z zakresu BO 2023
- Dostawa i świadczenie usługi dystrybucji gazu ziemnego grupy E do budynków Prokuratur Rejonowych w Sopocie, Pruszczu Gdańskim i Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 75 "Pod tęczą" w Gdańsku na 2025 rok
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług żywienia polegających na przygotowaniu oraz dostarczaniu gotowych do spożycia posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Szczecinie
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa wyżywienia całodziennego dla dzieci z Samorządowego Przedszkola w Zielonkach
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego w Konikowie w 2025 r.
- Usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla pacjentów Krajowego Ośrodka Psychiatrii Sądowej dla Nieletnich w Garwolinie
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków obiadowych dwudaniowych w formie usług cateringowych dla uczestników Dziennego Domu "Senior+" w Krotoszynie w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.