Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528755/01 - Wynik z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy budynkami MOW NFZ w Krakowie oraz usługi transmisji danych do Delegatur MOW NFZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia - Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciemna 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-053
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-malopolskiego-ow-nfz/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy budynkami MOW NFZ w Krakowie oraz usługi transmisji danych do Delegatur MOW NFZ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f5b6a99-675b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00318079/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wydzierżawienie pary włókien światłowodowych oraz MPLS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków
komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl/. W szczególności
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce
KORESPONDENCJA Z WYKONAWCAMI. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie
informatycznym dostępnym pod adresem https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl/ . Zasady opisane zostały w Instrukcji dla
wykonawców, która jest udostępniana na Platformie Zakupowej
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym,
a wykonawcami odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną – przy użyciu wskazanych środków komunikacji elektronicznej.
Przekazywane Zamawiającemu dokumenty elektroniczne muszą posiadać format umożliwiający Zamawiającemu odczyt treści
dokumentu. Formaty plików muszą być zgodne z Krajowymi Ramami Interoperacyjności ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z
dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia
2017.12.05). Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, docx, .rtf, .xps, .odt.
Zamawiający, w szczególności nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach: - .xml - .com - .exe - .bat - .msi.
Zamawiający wskazuje informacje, w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl/: 1) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym; 3)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w
formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAG.II.251.1.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, zwanym dalej także „usługą” jest wydzierżawienie Zamawiającemu pary jedno-modowych
włókien światłowodowych w relacjach pomiędzy węzłami w Krakowie (Józefa – Racławicka, Racławicka – Batorego, Józefa
– Batorego, Józefa – Wadowicka, Racławicka – Wadowicka), zwanych dalej także „światłowodem” oraz połączenie sieci
lokalnych Zamawiającego wysokowydajną siecią rozległą WAN w technologii MPLS, poprzez wydzielenie sieci prywatnej
VPN w sieci Wykonawcy oraz utrzymywanie tego połączenia.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia OPZ) oraz nr 2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-01 do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych
niniejszym zamówieniem, tj. posiada wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa
Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne
(j.t. Dz.U. 2019, poz. 2460 z późn.zm);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
-jedno zamówienie polegające na świadczeniu, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy usługi transmisji danych pomiędzy
co najmniej 3 węzłami w oparciu o technologię MPLS
- jedno zamówienie polegające na świadczeniu, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, usługi dzierżawy łączy
umożliwiających transmisję danych na całej długości realizowaną technologią światłowodową,
a należyte wykonanie tych zamówień może zostać potwierdzone stosownymi dowodami
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego w zakresie sposobu doprowadzenia łącz światłowodowych do poszczególnych węzłów - przedmiotowy środek dowodowy, tj. mapka sytuacyjna zawierająca wyraźnie i czytelnie zaznaczone miejsca wejścia i wyjścia kabli światłowodowych do i z następujących budynków: ul. Józefa 21, ul. Batorego 24, ul. Racławicka 56a.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
mapka sytuacyjna zawierająca wyraźnie i czytelnie zaznaczone miejsca wejścia i wyjścia kabli światłowodowych do i z następujących budynków: ul. Józefa 21, ul. Batorego 24, ul. Racławicka 56a.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale XVI pkt 2.2. SWZ, winno być
załączone do oferty.
2 Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku
dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wymaga, aby ten warunek - spełniał samodzielnie co najmniej jeden
wykonawca występujący wspólnie.
3 Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia
będzie dokonywana do ustanowionego pełnomocnika (zwanego także liderem) ze skutkiem dla mocodawców.
4 Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6 W odniesieniu do warunków dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają tą część zamówienia, do realizacji której te zdolności
są wymagane.
7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofertowym (lub w osobnym
oświadczeniu załączonym do oferty), które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
8 Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
a) gdy w czasie obowiązywania umowy Wykonawca zaproponuje rozwiązanie nowocześniejsze technologicznie o
parametrach i cenie nie gorszych niż przedstawione w złożonej ofercie,
b) zakończenia działalności Zamawiającego w którejkolwiek lokalizacji objętej umową – w takim przypadku Zamawiający
zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy w całości lub w części, z zachowaniem 3 miesięcznego okresu
wypowiedzenia i rozliczenia usługi za faktyczny czas jej realizacji w oparciu o zasadę, że należność za jeden dzień
odpowiada 1/30 wysokości miesięcznego abonamentu określonego odpowiednio dla danej lokalizacji w Formularzu oferty.
2 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku
spełnienia łącznie następujących warunków:
a) umowa została zawarta z Wykonawcami występującymi wspólnie w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia
niniejszej umowy (konsorcjum),
b) zmiana polega na zaprzestaniu realizacji usługi przez jednego lub kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielnie zamówienia,
c) pozostali Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia spełniają warunki udziału w postępowaniu w
stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3 Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności zmiany wynagrodzenia w
wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian wskazanych w art. 436 pkt 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli
zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4 Zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość - w formie pisemnego
aneksu pod rygorem nieważności - zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) wynagrodzenia brutto w przypadku zmian cen
materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy następujących założeniach:
a) waloryzacja ceny będzie dokonywana na podstawie ogłoszonych przez Główny Urząd Statystyczny miesięcznych
wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych.
b) każda ze Stron umowy może wystąpić o zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy pod warunkiem, że:
b.1 w przypadku zwiększenia wynagrodzenia- wskaźnik inflacji w miesiącu poprzedzającym składanie wniosku o
waloryzację jest wyższy niż 115,0 (wartość 100 jako wskaźnik za ten sam miesiąc poprzedniego roku), lub
b.2 w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia - wskaźnik inflacji w miesiącu poprzedzającym składanie wniosku o
waloryzację jest nie wyższy niż 85,0 (wartość 100 jako wskaźnik za ten sam miesiąc poprzedniego roku),
c) zmiana wynagrodzenia zostanie obliczona w oparciu o różnicę pomiędzy wartością wskaźnika inflacji z miesiąca
poprzedzającego miesiąc złożenia wniosku - odjemna (miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w
stosunku do grudnia poprzedniego roku – grudzień poprzedniego roku =100), a wskaźnikiem z miesiąca, w którym nastąpiło
złożenie oferty - odjemnik (miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do grudnia poprzedniego
roku – grudzień poprzedniego roku =100); warunkiem zwiększenia wynagrodzenia jest dodatni wynik ww. różnicy, a
warunkiem obniżenia wynagrodzenia jest ujemny wynik ww. różnicy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-18
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.