Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380348/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
- 2023/BZP 00395316/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów w zakresie dostawy i montażu mikroinstalacji pv na budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338429952
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów w zakresie dostawy i montażu mikroinstalacji pv na budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d4a147b-4b19-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063390/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów w zakresie dostawy i montażu mikroinstalacji pv na budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze postępowanie jest współfinansowane ze środków REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 , Oś 4 Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów w zakresie dostawy i montażu mikroinstalacji pv na budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie.
4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
4.2.1 wykonanie ekspertyzy technicznej dachu,
4.2.2 wykonanie projektu technicznego (wykonawczego) dla instalacji o mocy 49.9 kWp w zakresie niezbędnym do realizacji zadania, w tym opracowanie schematów ideowych instalacji fotowoltaicznej oraz końcowych pomiarów (wykonanego przez projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz projektanta branży elektrycznej),
4.2.3 uzgodnienie projektu technicznego z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej,
4.2.4 dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń o parametrach zgodnych z projektem, w tym:
4.2.4.1 dostawę i montaż konstrukcji wsporczej pod moduły fotowoltaiczne,
4.2.4.2 dostawę, montaż i uruchomienie modułów fotowoltaicznych,
4.2.4.3 dostawę i montaż okablowania części stałoprądowej (DC) i zmiennoprądowej (AC),
4.2.4.4 dostawę, montaż i uruchomienie inwentera/ów fotowoltaicznych,
4.2.4.5 montaż zabezpieczeń elektrycznych części stałoprądowej (DC) i zmiennoprądowej (AC) wraz z przygotowaniem dokumentacji potrzebnej do podłączenia do sieci (jeśli wymagane przez ustawy: Prawo budowlane i prawo energetyczne),
4.2.4.6 montaż i uruchomienie systemu monitorującego instalację fotowoltaiczną z oprogramowaniem,
4.2.4.7 uruchomienie wraz ze zgłoszeniem mikro instalacji fotowoltaicznej do sieci,
4.2.4.8 odbiór techniczny instalacji wraz z pomiarami i testami:
4.2.4.8.1 test zabezpieczeń elektrycznych,
4.2.4.8.2 konfiguracja rozruchowa inwertera, konfiguracja systemu monitorującego,
4.2.4.8.3 przeszkolenie Użytkownika obiektu w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej. Odbycie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy, osoby prowadzące szkolenie oraz osoby przeszkolone,
4.2.4.9 udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie licencji na korzystanie z wybudowanej infrastruktury,
4.2.4.10 wsparcie techniczne w okresie gwarancji w tym bezpłatne udostępnienie oprogramowania do monitorowania instalacji on-line
4.2.5 zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu montażu mikroinstalacji pv – zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane,
4.2.6 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
4.2.6.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
4.2.6.2 organizację zaplecza budowy,
4.2.6.3 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
4.2.6.4 zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień,
4.2.6.5 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót,
4.2.6.6 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
4.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w
Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.4 Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i
warunkach opisanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i wiedzą techniczną, przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.
Wykonawca przed przekazaniem miejsca dostawy i montażu przedstawi Dyrekcji szkoły godziny pracy uwzględniające pracą szkoły w trakcie trwania roku szkolnego oraz sposób zabezpieczenia terenu robót budowlanych na poszczególnych etapach robót do akceptacji w celu zapewnienia szkole funkcjonowania podczas roku szkolnego. Wszelkie zabezpieczenia obiektu w trakcie robót budowlanych muszą uwzględniać bezpieczeństwo użytkowników budynku w szczególności uczniów.
4.6 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi.
4.7 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ) .
4.9 Jednym z kryteriów oceny ofert jest Gwarancja na inwerter. Minimalny okres gwarancji na inwertery, który może zadeklarować wykonawca wynosi 10 lat. Maksymalny okres gwarancji na inwertery, który może zadeklarować wykonawca wynosi 17 lat. Oferta wykonawcy, który nie zadeklaruje w ofercie okres gwarancji na inwertery lub zadeklaruje okres gwarancji na inwertery krótszy od wymaganego zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.10 Przedmiotowe środki dowodowe
4.10.1 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE Fotowoltaika Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122823460
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 28
7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.