eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorlicePrzebudowa skrzydła Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymbarku na cele dydaktyczno-administracyjne z urządzeniem kotłowni oraz budowa nowego dojazdu do placówki.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa skrzydła Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymbarku na cele dydaktyczno-administracyjne z urządzeniem kotłowni oraz budowa nowego dojazdu do placówki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gorlicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biecka 3

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatgorlicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgorlicki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa skrzydła Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymbarku na cele dydaktyczno-administracyjne z urządzeniem kotłowni oraz budowa nowego dojazdu do placówki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0a2cd0-32de-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055074/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa skrzydła SOS-W w Szymbarku na cele dydaktyczno-administracyjne z urządzeniem kotłowni z OZE i budową nowego dojazdu do placówki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń (na cele
dydaktyczno-administracyjne) oraz wykonanie oddzielnej kotłowni gazowej wraz z technologią pomp
ciepła (OZE) w budynku SOS-W w Szymbarku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 1719162,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Budowa nowego dojazdu do placówki SOS-W w Szymbarku łącznie z wykonaniem nowego zjazdu z drogi krajowej Nr 28 Zator – Medyka - Granica Państwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1317568,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej części zamówienia została złożona jedna oferta, której cena wynosi 1 722.000,00 zł brutto, natomiast kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podano do publicznej wiadomości) wynosi: 1 171.364,00 zł brutto. Cena oferty znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Jednak mając na względzie dyspozycję wynikającą z art.255 pkt.3 ustawy Pzp dotyczącą ewentualnego zwiększenia brakującej kwoty do wysokości oferty z najniższą ceną - Zarząd Powiatu Gorlickiego na posiedzeniu w dniu 24.07.2024 r., po analizie sprawy, mając na względzie wytyczne i warunki dofinansowania zdecydował, że nie przeznaczy dodatkowych środków finansowych na ten cel, i tym samym przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.
Wobec powyższego przedmiotowe postępowanie na tę część zostaje unieważnione, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający z przyczyn obiektywnych nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny ofertowej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej części zamówienia nie złożono ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.