eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont i termomodernizacja sali gimnastycznej wraz zapleczem w SP nr 166 im. Akademii Pana Kleksa



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i termomodernizacja sali gimnastycznej wraz zapleczem w SP nr 166 im. Akademii Pana Kleksa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 166

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000215479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SZAMOTULSKA 1/7

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-037

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@sp166.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp166.szkoly.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-330c8c00-3166-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i termomodernizacja sali gimnastycznej wraz zapleczem w SP nr 166 im. Akademii Pana Kleksa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-330c8c00-3166-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2024/01/PZP/SP166

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1153808,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 166 im. Akademii Pana Kleksa w Łodzi w podziale na 2 ETAPY.
2. Zakres prac remontowych przewidzianych do realizacji w 2024r (dalej jako „ETAP 1” lub – „Zamówienie podstawowe”) obejmuje m.in.:
2.1. rozbiórkę istniejących ścian działowych na zapleczu socjalnym;
2.2. budowę nowych ścianek działowych wraz z wykończeniem wnętrz;
2.3. modernizację instalacji CO i wod-kan w sali oraz na zapleczu socjalnym;
2.4. modernizację instalacji elektrycznej w sali oraz na zapleczu socjalnym;
2.5. budowę wentylacji mechanicznej na zapleczu socjalnym;
2.6. montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej na zapleczu socjalnym
3. Zakres prac remontowych przewidzianych do realizacji w 2025r (dalej jako „ETAP 2” lub – „Zamówienie Dodatkowe (opcyjne)”) obejmuje m.in.:
3.1. naprawę i malowanie tynków wewnętrznych na sali gimnastycznej;
3.2. wymianę posadzki w sali gimnastycznej;
3.3. termomodernizację 3 ścian i dachu sali gimnastycznej;
3.4. wymianę ślusarki okiennej i drzwiowej sali gimnastycznej
3.5. montaż instalacji odgromowej
Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość realizacji ETAPU 2 na zasadach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU), których wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Zamówienie opcyjne zostanie zlecone poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli. Złożenie takiego oświadczenia nastąpi nie później niż do 15.03.2025r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1121268 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1515358,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1121268 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA TOMASZ PODOLAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342894352

7.3.3) Ulica: ROZTOKA WIELKA 43

7.3.4) Miejscowość: ŁABOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1121268 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji ETAPU 1 - Zamówienia Podstawowego ustala się na 5 miesięcy, licząc od dnia podpisania Umowy lecz nie później niż do 15.12.2024 roku.
2. Termin realizacji EATAPU 2 - Zamówienia Dodatkowego ustala się każdorazowo na 5 miesięcy, licząc od daty złożenia przez Zamawiającego Oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji lecz nie później niż do 31.08.2025 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.