Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356547/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w mieście Garwolin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 15
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umgarwolin.bip.e-zeto.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl/pn/miastogarwolin/demand/161914/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa stanu infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w mieście Garwolin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-993d2b0e-249e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048436/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Poprawa stanu infrastruktury sportowo rekreacyjnej w mieście Garwolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KS.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Poprawa stanu infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w mieście Garwolin.
1. Realizacja zadania obejmuje modernizację następujących placów zabaw:
1.1. na osiedlu Działki
1.2. na osiedlu Koszary
1.3. na osiedlu Kościuszki
1.4 na osiedlu Żwirki i Wigury
1.5. na osiedlu Żołnierzy II AWP
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Plac zabaw położony na os. Działki:
2.1.1. Zestaw huśtawek 3 szt. (1 szt. huśtawka bocianie gniazdo, 1 szt. siedzisko - deseczka, 1 szt. siedzisko- kubełek) – 1 szt.
2.1.2. Urządzenie do kręcenia twister – 1 szt.
2.1.3. Zestaw wielofunkcyjny– 1 szt.
2.1.4. Zestaw trampolin – 1 szt.
2.1.5. Huśtawka wagowa – 1 szt.
2.1.6. Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt.
2.1.7. Zestaw wspinaczkowy – 1 szt.
2.1.8. Wykonanie korytowania pod nawierzchnię bezpieczną wraz z jej wysypaniem (żwir płukany), ułożenie obrzeży betonowych wokół nawierzchni bezpiecznej – na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.1.9. Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury: ławka ogrodowa z oparciem – 4 szt., kosz na śmieci – 4 szt., regulamin placu zabaw – 1 szt., stojak na rowery – 1 szt., zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu:
2.1.10. Montaż ogrodzenia z furtką zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.1.11. Ułożenie chodnika:
Nawierzchnia dojścia do furtki placu zabaw w formie utwardzonego chodnika z kostki betonowej w kolorze szarym. Nawierzchnia wykonana z zastosowaniem obrzeża betonowego 8x30x100cm, obrzeże w kolorze szarym.
2.1.12. Doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego – uprzątnięcie pozostałych po pracach budowlanych odpadów, wygrabienie ziemi i obsianie trawą - powierzchnia renowacji trawnika: 230 m2.
2.1.13. Instalacja monitoringu
2.2. Plac zabaw położony na os. Koszary:
2.2.1. Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt.
2.2.2. Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt.
2.2.3. Zestaw huśtawek 3 szt. (1 szt. huśtawka bocianie gniazdo, 1 szt. siedzisko - deseczka, 1 szt. siedzisko- kubełek) – 1 szt.
2.2.4. Linarium piramida – 1 szt.
2.2.5. Urządzenie do kręcenia twister – 1 szt.
2.2.6. Zestaw trampolin – 1 szt.
2.2.7. Huśtawka wagowa – 1 szt.
2.2.8. Bujak wieloryb – 1 szt.
2.2.9. Tablica sensoryczna – Labirynt; 1 szt.
2.2.10. Tablica sensoryczna – Układ słoneczny; 1 szt.
2.2.11. Wykonanie korytowania pod nawierzchnię bezpieczną wraz z jej wysypaniem (żwir płukany), ułożenie obrzeży betonowych wokół nawierzchni bezpiecznej – na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.2.12. Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury: ławka ogrodowa z oparciem – 4 szt., kosz na śmieci – 4 szt., regulamin placu zabaw – 1 szt., stojak na rowery – 1 szt., zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.2.13. Montaż ogrodzenia (92,6 mb) z furtką oraz bramą techniczną, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.2.14. Ułożenie chodnika:
Nawierzchnia dojścia do furtki placu zabaw w formie utwardzonego chodnika z kostki betonowej w kolorze szarym.
2.2.15. Doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego – uprzątnięcie pozostałych po pracach budowlanych odpadów, wygrabienie ziemi i obsianie trawą - Powierzchnia renowacji trawnika: 281 m2.
2.2.16. Instalacja monitoringu
2.3. Plac zabaw położony na osiedlu Kościuszki:
2.3.1. Zestaw huśtawek 3 szt. (1 szt. huśtawka bocianie gniazdo, 1 szt. siedzisko - deseczka, 1 szt. siedzisko- kubełek) – 1 szt.
2.3.2. Urządzenie do kręcenia twister – 1 szt.
2.3.3. Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt.
2.3.4. Zestaw trampolin – 1 szt.
2.3.5. Bujak kurka – 1 szt.
2.3.6. Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt.
2.3.7. Zestaw wspinaczkowy – 1 szt.
2.3.8. Urządzenie „głuchy telefon” – 1 szt.
2.3.9. Tablica kółko i krzyżyk – 1 szt.
2.3.10. Zestaw wspinaczkowy linarium – 1 szt.
2.3.11. Wykonanie korytowania pod nawierzchnię bezpieczną wraz z jej wysypaniem (żwir płukany), ułożenie obrzeży betonowych wokół nawierzchni bezpiecznej – na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.3.12. Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury: ławka ogrodowa z oparciem – 3 szt., kosz na śmieci – 4 szt., regulamin placu zabaw – 1 szt., stojak na rowery – 3 szt., ławka bez oparcia łukowa „tęczowa” – 3 sztuki, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.3.13. Montaż ogrodzenia (119 mb) z furtką oraz bramą techniczną, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.3.14. Ułożenie chodnika:
Nawierzchnia dojścia do furtki placu zabaw w formie utwardzonego chodnika z kostki betonowej w kolorze szarym.
2.3.15. Doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego – uprzątnięcie pozostałych po pracach budowlanych odpadów, wygrabienie ziemi i obsianie trawą - powierzchnia renowacji trawnika: 572 m2.
2.3.16. Instalacja monitoringu:
2.4. Plac zabaw położony na osiedlu Żwirki i Wigury:
2.4.1. Zestaw huśtawek 3 szt. (1 szt. huśtawka bocianie gniazdo, 1 szt. siedzisko - deseczka, 1 szt. siedzisko- kubełek) – 1 szt.
2.4.2. Urządzenie do kręcenia twister – 1 szt.
2.4.3. Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt.
2.4.4. Piaskownica – 1 szt.
2.4.5. Huśtawka wagowa – 1 szt.
2.4.6. Karuzela – 1 szt.
2.4.7. Wykonanie korytowania pod nawierzchnię bezpieczną wraz z jej wysypaniem (żwir płukany), ułożenie obrzeży betonowych wokół nawierzchni bezpiecznej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.4.8. Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury: ławka ogrodowa z oparciem – 4 szt., kosz na śmieci – 2 szt., regulamin placu zabaw – 1 szt., stojak na rowery – 1 szt., zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.4.9. Doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego – uprzątnięcie pozostałych po pracach budowlanych odpadów, wygrabienie ziemi i obsianie trawą - powierzchnia renowacji trawnika: 211 m2
2.4.10. Instalacja monitoringu.
2.5. Plac zabaw położony na osiedlu Żołnierzy II A.W.P.:
2.5.1. Zestaw huśtawek 3 szt. (1 szt. huśtawka bocianie gniazdo, 1 szt. siedzisko - deseczka, 1 szt. siedzisko- kubełek) – 1 szt.
2.5.2. Urządzenie do kręcenia Twister - 1 szt.
2.5.3. Zestaw wielofunkcyjny – 1 szt.
2.5.4. Trampolina duża – 1 szt.
2.5.5. Urządzenie „głuchy telefon”– 1 szt.
2.5.6. Zestawu wielofunkcyjny – 1 szt.
2.5.7. Zestaw wspinaczkowy– 1 szt.
2.5.8. Wykonanie korytowania pod nawierzchnię bezpieczną wraz z jej wysypaniem (żwir płukany), ułożenie obrzeży betonowych wokół nawierzchni bezpiecznej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.5.9. Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury: ławka ogrodowa z oparciem – 3 szt., kosz na śmieci – 3 szt., regulamin placu zabaw – 1 szt., stojak na rowery – 1 szt., zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.5.10.Montaż ogrodzenia (67,2 mb) z furtką oraz bramą techniczną, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.5.11. Doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego – uprzątnięcie pozostałych po pracach budowlanych odpadów, wygrabienie ziemi i obsianie trawą - powierzchnia renowacji trawnika: 147 m2
2.5.12. Instalacja monitoringu:
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
3.1. Demontażu i utylizacji istniejącej infrastruktury placów zabaw.
3.2. Zakupu, dostawy oraz montażu urządzeń zabawowych.
3.3. Wykonaniu nawierzchni bezpiecznej – ze żwiru płukanego frakcji 0,25-8 mm, wraz z obrzeżem betonowym.
3.4. Zakupu, dostawy oraz montażu elementów małej architektury.
3.5. Zakupu, dostawy oraz montażu ogrodzenia placów zabaw (dotyczy 4 placów zabaw).
3.6. Instalacji monitoringu na placach zabaw.
3.7. Ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej (dotyczy 3 placów zabaw).
4. Zakres prac obejmuje w szczególności:
4.1. Obsługę geodezyjną;
4.2. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości po 2 egzemplarze dla każdego placu zabaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1652184,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2155575,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1652184,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Buglo Play Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388369820
7.3.3) Ulica: BoWiD 4
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-209
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SAFEPLACE Konrad Kozioł, Kępa Kolonia 37, 24-224 Kępa Kolonia - roboty związane z nawierzchniami, rozbiórki, trawniki, montaż wyposażenia placu zabaw, monitoring.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1652184,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów
- Zakup samojezdnej zamiatarki drogowej na potrzeby Miasta Garwolin.
- Budowa ul. Kolonia Henryków.
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.