eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinRemont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080489846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racławicka

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684558146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@gubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsgubin.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ec40200-33b0-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ec40200-33b0-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384730

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP-1.213.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 221308,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych o następującym zakresie:
1) rozbiórka posadzek cementowych i lastriko, płyt kanałów c.o., elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych oraz ścian i elementów zbędnej instalacji wentylacyjnej,
2) wstawienie nowej i wymiana istniejącej stolarki okiennej,
3) poszerzenie otworów drzwiowych oraz montaż stalowej i drewnianej stolarki drzwiowej,
4) wykonanie ścianek działowych z gazobetonu i sanitarnych ścianek działowych z płyty wiórowej o zwiększonej odporności na wilgoć,
5) wykonanie posadzek, w tym ułożenie terkoty,
6) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k,
7) szpachlowanie tynków ścian,
8) wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych,
9) wykonanie lamperii,
10) malowanie ścian niepokrytych lamperią i płytkami glazurowanymi oraz sufitów,
11) montaż wentylacji mechanicznej toalet oraz komina i wentylacji mechanicznej zmywalni,
12) rozbiórka i budowa nowego przyłącza kanalizacyjnego do budynku,
13) wykonanie wewnętrznych podposadzkowych instalacji kanalizacyjnych,
14) wymiana pionu kanalizacji deszczowej,
15) rozbiórka stalowej instalacji wodociągowej i wykonanie instalacji podtynkowej z rur PP,
16) wykonanie podłączeń wodno-kanalizacyjnych do nowych urządzeń i przyborów,
17) wykonanie białego montażu urządzeń sanitarnych i montażu wyposażenia pomieszczeń (pkt 3.6 Opisu Technicznego),
18) rozbudowanie i przebudowanie istniejącej miedzianej instalacji c.o. wraz montażem grzejników (1 nowy),
19) modernizacja i wykonanie częściowo nowej instalacji elektrycznej, a dla zmywalni wykonanie oświetlenia ledowego wraz z zastosowaniem osprzętu bryzgoszczelnego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421141-4 - Instalowanie przegród

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431200-9 - Kładzenie glazury

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45442100-8 - Roboty malarskie

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 186707,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wraz montażem urządzeń i wyposażenia technologii zmywalni naczyń o następującym zakresie:
Zmywarko-wyparzarka kapturowa
Automatyczny zmiękczacz wody
Stół z basenem 1 komorowym
Stół ze zlewem jednokomorowym
Stół przyścienny z półką
Regał magazynowy
Szafa przelotowa z drzwiami suwanymi
Szafa magazynowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 34600,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa Budmax Dagmara Holeniewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261451858

7.3.3) Ulica: Bohaterów Wojska Polskoiego 74

7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-600

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38789,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38789,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38789,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAS Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730942311

7.3.3) Ulica: Chmielna 15

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-261

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38789,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.