Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384730/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080489846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684558146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@gubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsgubin.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ec40200-33b0-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ec40200-33b0-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-1.213.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221308,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych o następującym zakresie:1) rozbiórka posadzek cementowych i lastriko, płyt kanałów c.o., elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych oraz ścian i elementów zbędnej instalacji wentylacyjnej,
2) wstawienie nowej i wymiana istniejącej stolarki okiennej,
3) poszerzenie otworów drzwiowych oraz montaż stalowej i drewnianej stolarki drzwiowej,
4) wykonanie ścianek działowych z gazobetonu i sanitarnych ścianek działowych z płyty wiórowej o zwiększonej odporności na wilgoć,
5) wykonanie posadzek, w tym ułożenie terkoty,
6) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k,
7) szpachlowanie tynków ścian,
8) wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych,
9) wykonanie lamperii,
10) malowanie ścian niepokrytych lamperią i płytkami glazurowanymi oraz sufitów,
11) montaż wentylacji mechanicznej toalet oraz komina i wentylacji mechanicznej zmywalni,
12) rozbiórka i budowa nowego przyłącza kanalizacyjnego do budynku,
13) wykonanie wewnętrznych podposadzkowych instalacji kanalizacyjnych,
14) wymiana pionu kanalizacji deszczowej,
15) rozbiórka stalowej instalacji wodociągowej i wykonanie instalacji podtynkowej z rur PP,
16) wykonanie podłączeń wodno-kanalizacyjnych do nowych urządzeń i przyborów,
17) wykonanie białego montażu urządzeń sanitarnych i montażu wyposażenia pomieszczeń (pkt 3.6 Opisu Technicznego),
18) rozbudowanie i przebudowanie istniejącej miedzianej instalacji c.o. wraz montażem grzejników (1 nowy),
19) modernizacja i wykonanie częściowo nowej instalacji elektrycznej, a dla zmywalni wykonanie oświetlenia ledowego wraz z zastosowaniem osprzętu bryzgoszczelnego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45421141-4 - Instalowanie przegród
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431200-9 - Kładzenie glazury
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45442100-8 - Roboty malarskie
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 186707,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz montażem urządzeń i wyposażenia technologii zmywalni naczyń o następującym zakresie:Zmywarko-wyparzarka kapturowa
Automatyczny zmiękczacz wody
Stół z basenem 1 komorowym
Stół ze zlewem jednokomorowym
Stół przyścienny z półką
Regał magazynowy
Szafa przelotowa z drzwiami suwanymi
Szafa magazynowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 34600,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa Budmax Dagmara Holeniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261451858
7.3.3) Ulica: Bohaterów Wojska Polskoiego 74
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Wielobranżowa "BUDMAX" Dagmara Holeniewska
jakie przetargi wygrała firma
Firma Wielobranżowa "BUDMAX" Dagmara Holeniewska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38789,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38789,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38789,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAS Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730942311
7.3.3) Ulica: Chmielna 15
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-261
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SAS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38789,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Sukcesywna dostawa trumien drewnianych, krzyży, ram nagrobnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gębice"
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
więcej: Urządzenia elektromechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.