eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzyminPoprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Gminie Radzymin



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Gminie Radzymin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZYMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Radzymin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@radzymin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radzymin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Gminie Radzymin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c3371de-3abe-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015777/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Gminie Radzymin - dostawa i wymiana opraw sodowych na LED

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399637

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Gminie Radzymin.

Zakres prac obejmuje wykonanie usługi polegającej na wymianie 472 opraw sodowych znajdujących się na terenie Gminy Radzymin na oprawy typu LED z czego 10 opraw LED przeznaczonych do wymiany to oprawy stylizowane. W ramach wymiany opraw oświetleniowych należy wymienić istniejące przewody zasilające oprawy z linii napowietrznych Należy je zastąpić kablami YKY 3x1,5 mm². Szczegółowy zakres zadania ujęty jest w SWZ oraz dokumentacji stanowiącej załącznik do postępowania przetargowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W myśl art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udzielał szeregu odpowiedzi na zadawane pytania. Jedno z pytań dotyczyło kart katalogowych, deklaracji, certyfikatów, a mianowicie pytano o to, czy wskazane dokumenty należy złożyć z ofertą. Zamawiający
w odpowiedzi na pytanie stwierdził, że wymaga złożenia wraz z ofertą, certyfikatów ENEC, ENEC+, ZD4i oraz deklaracji zgodności proponowanych do zabudowy opraw oświetleniowych.
Zamawiający nie dopełnił jednak obowiązku zmiany SWZ i ogłoszenia o zamówieniu w zakresie wymagania złożenia przedmiotowych środków dowodowych, co stanowi wadę/uchybienie przepisów ustawy Pzp.
Na obecnym etapie toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wada nie jest możliwa do usunięcia z uwagi na to, iż termin składania ofert już minął. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.