Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00380802/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTARCZENIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH W RAMACH „DOPOSAŻENIA KLINIK I ODDZIAŁÓW HEMATOONKOLOGICZNYCH W SPRZĘT DO DIAGNOSTYKI I LECZENIA BIAŁACZEK I CHŁONIAKÓW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.8.) Numer faksu: 12 64 68 210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kstopinska@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZENIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH W RAMACH „DOPOSAŻENIA KLINIK I ODDZIAŁÓW HEMATOONKOLOGICZNYCH W SPRZĘT DO DIAGNOSTYKI I LECZENIA BIAŁACZEK I CHŁONIAKÓW”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb6cb7a-4564-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380802/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 221/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173657,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sprzętów medycznych w ramach „Doposażenia kliniki oddziałów hematoonkologicznych w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków” do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr 1A do nin. specyfikacji.
2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (w zakresie części, której dotyczą)zostaną odrzucone.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 103194,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sprzętów medycznych w ramach „Doposażenia kliniki oddziałów hematoonkologicznych w sprzęt do diagnostyki i leczenia białaczek i chłoniaków” do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr 1B do nin. specyfikacji.
2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (w zakresie części, której dotyczą)zostaną odrzucone.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70462,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie
podstawowym pn. DOSTARCZENIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH W RAMACH „DOPOSAŻENIA KLINIK I ODDZIAŁÓW
HEMATOONKOLOGICZNYCH W SPRZĘT DO DIAGNOSTYKI I LECZENIA BIAŁACZEK I CHŁONIAKÓW”, numer sprawy:
221/ZP/2022 w zakresie pakietu nr 1
Uzasadnienie
Wszystkie złożone oferty w przedmiotowych pakietach zostały odrzucone, w związku z czym Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 1
Zamawiający odrzucił ofertę w zakresie:
Pakiet nr 1
Life Technologies Polska sp. z o.o.
ul. Bonifraterska 17, 00 – 203 Warszawa
Podst. prawna: art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych
Podst. faktyczna: Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający w rozdziale XVI ust.2 lit. a.) i b)
SWZ wymagał wyszczególnienia całkowitej ceny z podziałem na wynagrodzenia za sprzęt oraz pozostałe koszty.
Wymóg ten został oparty o wymogi umowy ws. finansowania przedmiotowego postępowania. Oferta Wykonawcy nie
zawiera takiego podziału, nie wskazuje ona ceny m.in. za dostarczenie, montaż, instalacje, serwis czy też szkolenia
personelu. W związku z niewskazaniem obligatoryjnych składników cenowych Zamawiający odrzuca ofertę
Wykonawcy, jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74864,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74864,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74864,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KENDROLAB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951871425
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74864,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-07INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa zestawu komputerowego dla CSS DE-dzp.272-217/25
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości - DE-dzp.272-197/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Dostawa sprzętu dla CR-zmywarka DE-dzp.272-192/25
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, sprzętu, rąk.
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektoprni
- TP 35/25 DZIERŻAWA SORTERA materiału do badań laboratoryjnych
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.