eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólRemont dróg gminnych w miejscowości Stany, Gmina Nowa Sól



Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w miejscowości Stany, Gmina Nowa Sól

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w miejscowości Stany, Gmina Nowa Sól

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e300e64-0ca8-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033248/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276385/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 438574,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Remont drogi gminnej w m. Stany, dz. nr 881, Gmina Nowa Sól
a) Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Stany, zlokalizowanej na działce o nr ewid. 881 obręb Stany-Lipiny. W ramach zamówienia przewidziany jest remont drogi gminnej o szerokości 4,0 m, o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z przebudową istniejących wjazdów do posesji i poboczy ziemnych o zmiennej szerokości do 1,0 m (obustronnie) oraz przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 1027F dz. nr 960/2 na drogę wewnętrzną dz. nr 881.
b) Zakres zadania obejmuje roboty budowlano-remontowe, tj.:
- rozebranie istniejącej podbudowy kamiennej/ piaskowej wraz z wywozem z miejsca budowy,
- roboty ziemne (wykonanie koryta gruntowego),
- ułożenie nowych krawężników betonowych 15x22 cm na ławie betonowej z oporem C15/20,
- wykonanie podbudowy konstrukcyjnej z kruszywa łamanego 0/63 mm gr 15cm,
- wykonanie podbudowy konstrukcyjnej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm,
- wykonanie poboczy ziemnych z gruntu dowiezionego,
- regulacja studzienek wodociągowych, telekomunikacyjnych, kanalizacyjnych i gazowych.
c) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9A do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją projektową a także zgodnie z Decyzją Nr 25/Z/2022 z dnia 20.06.2022r. o przebudowie zjazdu publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 431206,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Remont drogi gminnej w m. Stany, dz. nr 987, Gmina Nowa Sól
a) Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Stany, zlokalizowanej na działce o nr ewid. 987 obręb Stany-Lipiny. W ramach zamówienia przewidziany jest remont drogi gminnej o szerokości 4,0 m, o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z przebudową istniejących poboczy ziemnych o zmiennej szerokości do 1,0 m (obustronnie) oraz przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 1027F dz. nr 960/2 na drogę wewnętrzną dz. nr 987.
b) Zakres zadania obejmuje roboty budowlano-remontowe, tj.:
- rozebranie istniejącej podbudowy kamiennej/ piaskowej wraz z wywozem z miejsca budowy,
- roboty ziemne (wykonanie koryta gruntowego),
- ułożenie nowych krawężników betonowych 15x22 cm na ławie betonowej z oporem C15/20,
- wykonanie podbudowy konstrukcyjnej z kruszywa łamanego 0/63 mm gr 15cm,
- wykonanie podbudowy konstrukcyjnej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm,
- wykonanie poboczy ziemnych z gruntu dowiezionego,
- regulacja studzienek wodociągowych, telekomunikacyjnych, kanalizacyjnych i gazowych.
c) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9B do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 108241,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364290,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581361,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364290,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Export-Import PA-BEX Ewa Pachowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970334164

7.3.3) Ulica: Kamienna

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364290,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, tj. do 10 sierpnia 2022 r. do godz. 09:00, wpłynęły trzy oferty niepodlegające odrzuceniu dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. Oferta Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty. Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający unieważnia Część II postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.