Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372727/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Świetlicy wiejskiej w Sarnowach jako miejsca aktywności społeczności lokalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 686 59 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Świetlicy wiejskiej w Sarnowach jako miejsca aktywności społeczności lokalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1b6ea35-2d69-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026937/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa świetlicy w Sarnowach jako miejsca aktywności społeczności lokalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 856833,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie budynku świetlicy wiejskiej wraz ze zbiornikiem na ścieki bytowe o pojemności 10 m³, naziemnym zbiornikiem na gaz, a także instalacji gazowej z piecem gazowym w Sarnowach, na terenie działki nr 334/5, obręb Sarnowy, gmina Kościerzyna.
W ramach inwestycji zaprojektowano budynek świetlicy wiejskiej, parterowy, wolno stojący, nie-podpiwniczony wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zakres obejmuje również infrastruk-turę towarzyszącą w postaci zagospodarowania terenu w stopniu niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu. W budynku znajduje się jeden lokal użytkowy złożony z następujących pomieszczeń: sala główna, pomieszczenie gospodarcze, toaleta ogólnodostępna oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych. Dostępność budynku dla osób NPS zapewniona jest dzięki pochylni o nachyleniu 8 stopni oraz drzwiom o świetle przejścia 90+30 cm.
Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej, murowanej. Posadowiony na ławach żelbe-towych, ściany murowane wzmacniane żelbetowymi filarkami ściennymi. Nad częścią pomiesz-czeń strop na belkach drewnianych. Dach dwuspadowy o konstrukcji krokwiowo-jętkowej o na-chyleniu 40 stopni, pokryty blachodachówką. Budynek wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje wewnętrzne: ogrzewanie poprzez instalację C.O. z piecem gazowym z naziemnym zbiornikiem na gaz wraz z instalacją gazową, instalację ciepłej i zimnej wody, instalację kanalizacyjną, instalację elektryczną, instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację teletechniczną (LAN), instalację odgromową, instalację wentylacji grawitacyjnej. Prace instalacyjne przewidziane projek-tem zagospodarowania terenu: przyłącze do istniejącej sieci wodociągowej, wykonanie zbiornika na ścieki bytowe o pojemności 10 m3 (zlokalizowanego na działce) wraz z przyłączem, wykonanie naziemnego zbiornika na gaz wraz z instalacją gazową, przyłącze do istniejącej sieci energetycznej. Prace budowlane przewidziane w PZT: 14 miejsc parkingowych z płyt ażurowych , chodni-ki, dojazdy, opaska wokół budynku, schody terenowe, miejsce parkingowe dla osób niepełno-sprawnych wraz z rampą dojazdową do budynku, ogrodzenie z dwiema bramami i jedną furtką, niwelacja terenu wokół inwestycji wraz z rekultywacją terenów zielonych i nasianiem trawy, zakup i dostawa pojemników na odpady.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do przetargu dokumentacja projek-towa (w tym projekty techniczne) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budow-lanych (STWIORB) branży architektonicznej i konstrukcyjnej, sanitarnej oraz elektrycznej.
W ramach zadania należy wycenić również zakup i montaż wyposażenia budynku, które nie jest opisane w projekcie i STWIOR, obejmujące:
1. 10 sztuk stołów konferencyjnych. Blat z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie, wymiar 180x90 cm, grubość blatu 18 mm, nogi wykonane ze stali, które są wytrzymałe i zapewniają bezpieczeństwo całej konstrukcji stołu;
2. 60 sztuk krzeseł konferencyjnych z tapicerowanym oparciem i siedziskiem. Kolor krzeseł czar-ny lub szary, z możliwością składania (jedno na drugie);
3. Meble kuchenne – zabudowa dolna – długość 388 cm, głębokość 60 cm, wysokość 81 cm. Za-budowa musi zawierać: szafkę do wbudowania zlewozmywaka 80 cm+ zlewozmywak dwu-komorowy ze stali nierdzewnej z baterią i syfonem, szafkę do zabudowy zmywarki + zmywar-ka do zabudowy w szafce szerokości 60 cm. Korpusy i fronty w kolorze białym matowym , bla-ty w kolorze szarym. Korpusy z płyty laminowanej 18 mm, z obrzeżami PCV, front z płyty MDF 19 mm, blat grubości 35-40 mm. Zawiasy puszkowe z cichym domykiem, prowadnice szuflad z cichym domykiem.
4. Meble kuchenne – zabudowa górna – długość 388 mm, głębokość 35 cm, wysokość 72 cm. Korpusy i fronty w kolorze białym matowym , blaty w kolorze szarym. Korpusy z płyty lami-nowanej 18 mm, z obrzeżami PCV, front z płyty MDF 19 mm, blat grubości 35-40 mm. Zawia-sy puszkowe z cichym domykiem, prowadnice szuflad z cichym domykiem.
Na stronie internetowej Zamawiający umieszcza również przedmiary robót, lecz służą one tylko ja-ko materiał informacyjny o charakterze pomocniczym, niebędący załącznikiem do SWZ i niebędą-cy dokumentem obowiązującym w niniejszym postepowaniu. Wykonawca może z niego skorzy-stać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Pro-gramu Inwestycji Strategicznych.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Roboty winny być wykonane przez jednego wykonawcę ze względu na technologiczną spójność.
Dokonanie wymuszonego podziału zamówienia na zbyt małe części mogłoby spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
16. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262522-6 - Roboty murarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878482,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1220000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 878482,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST Wołoszyk Wojciech Wołoszyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-183-82-55
7.3.3) Ulica: Liliowa 20
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna Wybudowanie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST WOŁOSZYK Wojciech Wołoszyk
jakie przetargi wygrała firma
INVEST WOŁOSZYK Wojciech Wołoszyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878482,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Budowa drogi leśnej nr 189 o nazwie ZABRODY-PODRĄBIONA na terenie Leśnictwa Zabrody i Podrąbiona
- "Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego branży HGT w PZS nr 2 w Kościerzynie"
- Wykonanie wymiany pokrycia dachu wraz z elewacją w istniejącym budynku magazynowo-gospodarczym (stodoły) szkółki leśnej w Bąku - II postępowanie
- DZP/47/24 WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - UTWORZENIE CENTRUM SENIORALNEGO W DZIERŻĄŻNIE- PRZEBUDOWA PAWILONU NR 2
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.