eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszWykonanie robót budowlanych w formule " zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule „ zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn.
„Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 79

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-376f8e3b-5be6-435f-ae68-e492b33468a2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w formule „ zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn.
„Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-376f8e3b-5be6-435f-ae68-e492b33468a2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000808/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w formule „ zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413346

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 31/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I - PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:
wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu” - wymiana oświetlenia obejmuje pomieszczenia i korytarze w budynku głównym Szpitala przy ul. Poznańskiej 79. Zaplanowano wymianę 288 opraw oświetleniowych 2x36W na 278 opraw oświetleniowych typu LED 2x18W i 10 paneli LED typu „Armstrong” 40W - zgodnie z tabelą zawartą w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 10 do swz.
II - ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z PFU, służącej do opisu
i wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia- dokumentacja musi zawierać :
1.1 projekt budowlano-wykonawczy,
1.2 specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
1.3 przedmiar robót,
1.4 kosztorys inwestorski.

dokumentacja projektowa winna być na etapie opracowania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. Brak konsultacji i uzgodnień przyjętych rozwiązań w dokumentacji projektowej uprawnia Zamawiającego do żądania wprowadzenia zmian w dokumentacji na każdym etapie realizowanej inwestycji na ryzyko i koszt Wykonawcy,
2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej, zatwierdzonej i przekazanej Zamawiającemu dokumentacji, obejmujących w szczególności:
 demontaż oświetlenia wraz z okablowaniem,
 montaż tras kablowych,
 montaż czujników ruchu,
 montaż opraw oświetleniowych.
3. Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej,
4. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie powykonawczych pomiarów elektrycznych wraz z potwierdzeniem powyższych pomiarów pisemnym protokołem podpisanym przez obie strony - w 1 egzemplarzu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej,
5. Wykonanie w okresie gwarancji, bez dodatkowego wynagrodzenia, jednego przeglądu zamontowanych opraw oświetleniowych - przegląd polegać ma na wyczyszczeniu opraw jeśli nastąpi ich zanieczyszczenie. Po wykonaniu przeglądu Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia protokołu odbiorczego wykonanego przeglądu. Przegląd taki powinien nastąpić w 4 – 5 roku eksploatacji opraw oświetleniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71355200-3 - Wykonywanie badań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert została złożona jedna oferta wykonawcy Energetyk Energy Sp. z o. o. Sp. j., ul. Korczak 100, 62-800 Kalisz., która podlega odrzuceniu z przyczyn określonych poniżej:
Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp, który stanowi:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek
o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.

Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z wymogami zawartymi w części M SWZ pkt 1 w przedmiotowym postępowaniu, ofertę należało zabezpieczyć wadium w wysokości: 2 500,00 zł. Wykonawca Energetyk Energy Sp. z o. o. Sp. j. do upływu terminu składania ofert nie wniósł wadium w żadnej z form dopuszczonych przez ustawę Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.