Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255865/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00269586/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00373696/01 - Wynik z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych, zbiorników kriogenicznych oraz usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji klimatyzacji i wentylacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcelińska 44
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-354
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckikpoznan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych, zbiorników kriogenicznych oraz usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji klimatyzacji i wentylacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c34de94f-026c-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029898/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Chłodnictwo i klimatyzacja – przeglądy i konserwacja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255865/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348227,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych, zbiorników kriogenicznych oraz usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji klimatyzacji i wentylacji.Pakiet Nr 1 – Chłodnie, mroźnie oraz kontener chłodniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 175609,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych, zbiorników kriogenicznych oraz usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji klimatyzacji i wentylacji.Pakiet Nr 2 – Urządzenia chłodnicze
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych, zbiorników kriogenicznych oraz usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji klimatyzacji i wentylacji.Pakiet Nr 3 – Zbiorniki kriogeniczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych, zbiorników kriogenicznych oraz usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji klimatyzacji i wentylacji.Pakiet Nr 4 – Chłodziarki skrzyniowe przewoźne
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 9105,69 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych, zbiorników kriogenicznych oraz usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji klimatyzacji i wentylacji.Pakiet Nr 5 – Agregaty chłodnicze samochodów do transportu krwi
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 19674,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych, zbiorników kriogenicznych oraz usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji klimatyzacji i wentylacji.Pakiet Nr 6 – Klimatyzacja i wentylacja
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204573,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204573,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204573,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKASZ ROZUM IDEAL CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791425394
7.3.3) Ulica: Kotlińska 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-417
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ ROZUM IDEAL CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ ROZUM IDEAL CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych, gazów wysokiej czystości na okres 2 lat oraz najem butli w okresie 3 lat.
- Dostawa odczynników do molekularnej diagnostyki prątków gruźlicy wraz z dzierżawą analizatora
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
- AD/ZP/01/25 Zakup i dostawa paliwa AVGAS 100LL do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania.
- Dostawa środków czystości, papierów toaletowych i ręczników papierowych, worków i artykułów foliowych oraz kosmetyków do pielęgnacji niemowląt w podziale na 8 części.
- Zakup pompy normotermicznej o wysokich przepływach do toczenia krwi i preparatów krwiozastępczych na potrzeby Bloku Operacyjnego oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Świadczenie drobnych usług naprawczych przez tzw. "złotą rączkę" (działania towarzyszące) dla 10 Uczestników Projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4" na terenie Gminy Nowosolna.
- Przeprowadzenie jednorazowego przeglądu technicznego i serwisu systemu komory hiperbarycznej HAUX
- ZP/46/2024 Usługi serwisowe urządzeń firmy SIEMENS: Angiograf Artis Zee Ceiling, Stacja AX Aplication Software SYS będących na wyposażeniu WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DYGOWO
- Wykonanie usługi konserwacji i pogotowia awaryjnego instalacji sanitarnych w budynkach i na terenach mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.