Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357628/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03
1.5.8.) Numer faksu: 42 233 80 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9382341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2dd2460-24ca-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048305/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Odwodnienie rejonu ulicy Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357628
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. „Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim”, na działkach o nr ewidencyjnych:
- Konstantynów Łódzki, ul. Klonowa, działki nr 304/6, 304/7, obręb K-2,
- Konstantynów Łódzki, działki nr 227/1, 224/8, obręb K-2,
- Konstantynów Łódzki, ul. Leszczynowa, działki nr 224/9, 223/4, obręb K-2,
- Konstantynów Łódzki, ul. Czereśniowa, działki nr 222/8, 221/4, 220/4, 219/4, 218/4, 217/4, 216/6,215/4, 214/4, 213/4, 212/4, 211/11, 210/11, obręb K-2,
- Konstantynów Łódzki, ul. Wrzosowa, działki nr 208, 222/1, 221/1, 220/1, 219/1, 218/1, 217/1, 216/1, 215/1, 214/1, 213/1, 212/1, 211/2, obręb K-2,
- Konstantynów Łódzki, ul. Modrzewiowa, działka nr 201/8, obręb K-2,
- Konstantynów Łódzki, ul. Jarzębinowa, działki nr 200/6, 198/11, obręb K-2,
- Konstantynów Łódzki, ul. Kasztanowa, działka nr 194/10, obręb K-2,
- Konstantynów Łódzki, ul. Jesionowa, działka nr 192/11, obręb K-2,
gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych (osobno dla budowy kanalizacji uwzględniające likwidację rowów, istniejącego kanału deszczowego oraz przełączania istniejących wpustów oraz osobno dla budowy nowych rowów i remontu/przebudowy rowów istniejących uwzględniające likwidację rowów) ze wskazaniem m.in. miejsca poboru wody do próby szczelności oraz płukania rurociągów i uzyskanie dla nich odpowiednich: opinii, zgód, uzgodnień, decyzji i pozwoleń, ewentualnych odstępstw od przepisów w przypadku gdy będą wymagane oraz dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu przez organ lub pozwolenie na budowę wraz z walorem ostateczności (o ile będzie wymagane) zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2) sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego budowy drogi dla pieszych i rowerów wraz z docelową organizacją ruchu i uzyskanie dla odpowiednich: opinii, zgód, uzgodnień, decyzji i pozwoleń, ewentualnych odstępstw od przepisów w przypadku gdy będą wymagane oraz dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu przez organ lub pozwolenie na budowę wraz z walorem ostateczności (o ile będzie wymagane) zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725);
4) zapewnienie obsługi geodezyjnej;
5) wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych;
6) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, polegających na wykonaniu Przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
W ramach robót budowlanych przewiduje się między innymi:
- likwidację kanału deszczowego Ø 0,70m o długości ok. L=27,8 m,
- likwidację rowów przydrożnych o łącznej długości ok, L=181 m,
- budowę kanałów deszczowych DN 600 mm o łącznej długości ok. L=231,75 m; DN 500 mm o łącznej długości ok. L= 260,60 m, DN 400 mm o łącznej długości ok. L=344,5 m i DN 300 mm o łącznej długości ok. L=60 m,
- remont/przebudowę rowów przydrożnych o łącznej długości ok. L=299 m wraz z osadnikami/piaskownikami przy wlotach do studni osadnikowych,
- budowę nowych rowów przydrożnych o łącznej długości ok. L=769 m wraz z osadnikami/piaskownikami przy wlotach do studni osadnikowych,
- budowę wpustów deszczowych w ilości ok. 17 szt.
- budowę korytek krakowskich o łącznej długości ok. L= 80 m,
- budowę drogi pieszej i rowerowej o długości ok. L=70 m;
7) wykonanie wszelkich prac tymczasowych oraz demontaż elementów tymczasowych po zakończeniu robót budowlanych;
8) tymczasową organizację ruchu dla potrzeb robót budowlanych (projekt z uzgodnieniami, wdrożenie, utrzymanie do czasu zakończenia robót);
9) wykonanie niezbędnych przesadzeń lub wycinek zieleni kolidujących z inwestycją;
10) przełączenie istniejących wpustów w ul. Klonowej do nowego kanału deszczowego;
11) przebudowę wszelkiej infrastruktury podziemnej i nadziemnej kolidującej z inwestycją objętą PFU;
12) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wyremontowanych rowów oraz wybudowanej sieci kanalizacji deszczowej i nowych rowów w użytkowanie;
13) wykonanie i wdrożenie docelowej organizacji ruchu w zawiązku z budową drogi dla pieszych i rowerów;
14) wykonanie dokumentacji powykonawczej na bazie dokumentacji projektowej;
15) odtworzenie nawierzchni po robotach budowlanych z przywróceniem teren do stanu istniejącego przed realizacją inwestycji. W przypadku konieczności naruszenia nawierzchni lub innych elementów zagospodarowania terenu będących na gwarancji Wykonawca winien uzyskać zgodę gwaranta na przejęcie całości lub części gwarancji udzielonej przez innego Wykonawcę (na część lub całość wykonanych przez niego robót), celem wykonania odtworzenia nawierzchni lub wykonania włączenia realizowanych sieci deszczowych do sieci istniejących.
3. Zamówienie należy realizować zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 8 do SWZ – Wzorze umowy.
4. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia Wykonawcy opisanego w PFU.
5. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z PFU. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z PFU i wpłynie to na niezadowalającą jakość robót budowlanych, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy wykonane będą rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
6. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XXI pkt 2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 48 miesięcy (4 lat), licząc od dnia końcowego odbioru robót, z wyłączeniem zieleni, na którą wymagany jest 24-miesięczny okres gwarancji jakości.
7. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w PFU towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w PFU etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w PFU wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2040895,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3849469,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2040895,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REWA-INVEST Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REW-BUD Elwira Torzewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8281422440
7.3.4) Miejscowość: Klementów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Handlowo Usługowa PROMARK Mariusz Mróz, Kwiatkowice:
- pełnienie funkcji projektanta specjalności sanitarnej, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – zdolność techniczna i zawodowa;
-pełnienie funkcji projektanta specjalności drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń;
Instal-System Roman Torzewski, Klementów:
- wiedza i doświadczeniem podczas realizacji całego zadania,
- podwykonawca robót budowlane polegających na budowie kanalizacji;
- pełnienie funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych;
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2040895,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.