Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00380648/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: /41/36-41-378
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.bisaga@morawica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/morawica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2909c05d-4484-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056104/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380648/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP-252-22/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 594633,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu według asortymentów określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią załączniki do SWZ.2.Zamówienie zostało podzielone na pakiety:
Cześć 1 – wędliny
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 292958,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu według asortymentów określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią załączniki do SWZ.2.Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 2 – mięso i podroby
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 229251,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu według asortymentów określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią załączniki do SWZ.2.Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 3 – drób
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 72423,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, w trakcje czynności badania ofert, Zamawiający powziął informacje, że postępowanie w części nr 1 jest obarczone wadą niemożliwą do usuniecie polegającej na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia. W załączniku nr 2 formularzu asortymentowo - cenowym dla części nr 1 - wędliny w pozycji 16 serdelki niejednoznacznienie został wpisany opis przedmiotu zamówienia względem wagi podanej w danej pozycji a wagę zaaferowanego opakowania. Nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia ma wpływ na wyniki przedmiotowego posterowania, gdyż Wykonawca nie miała wiedzy co należy wpisać w wolnym miejscu.
Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia dla część nr 1 postępowania zgodnie z powyższym uzasadnieniem prawnym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395590,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309926,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309926,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ,,MAMBA” Sp. J Zdzisław i Waldemar Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962219366
7.3.3) Ulica: ul. Skaryszewska 15
7.3.4) Miejscowość: Maków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-640
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309926,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59838,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DarDrób Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-201-61-45
7.3.3) Ulica: Wolności 43
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Dostawa oleju napędowego ekodiesel do zbiornika naziemnego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Brzezinach gm. Morawica
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Zakup pojazdu służbowego dla Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wędlin do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
- Dostawa żywności na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin na potrzeby stołówki Zespołu Szkół, CKU w Gronowie
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.