eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy LasZŁOTKOWO- BUDOWA PEŁNEGO UZBROJENIA WRAZ Z TERENEM AKTYWIZACJI GOSPODARCZEJ I PRZEBUDOWA ODCINKA BYŁEJ DROGI KRAJOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZŁOTKOWO- BUDOWA PEŁNEGO UZBROJENIA WRAZ Z TERENEM AKTYWIZACJI GOSPODARCZEJ I PRZEBUDOWA ODCINKA BYŁEJ DROGI KRAJOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 13

1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchylas.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.suchylas.pl/przetarg/264/zlotkowo-budowa-pelnego-uzbrojenia-wraz-z-terenem-aktywizacji-gospodarczej-i-przebudowa-odcinka-bylej-drogi-krajowej/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZŁOTKOWO- BUDOWA PEŁNEGO UZBROJENIA WRAZ Z TERENEM AKTYWIZACJI GOSPODARCZEJ I PRZEBUDOWA ODCINKA BYŁEJ DROGI KRAJOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbd486be-1d2f-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043605/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Złotkowo- budowa pełnego uzbrojenia wraz z terenem aktywizacji gospodarczej i przebudowa odcinka byłej drogi krajowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305511/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pełnej infrastruktury technicznej wraz z drogami w Złotkowie.
2. Przedmiot zamówienia i zakres robót zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (zbiorczo-załącznik nr 3 do SWZ).
3. Zakres zamówienia obejmuje budowę około 2 km dróg wraz z pełną infrastrukturą (sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna i deszczowa, kanał technologiczny, oświetlenie drogowe) oraz ciągami pieszymi i drogą rowerową. W ramach inwestycji wybudowane zostanie skrzyżowanie z ul. Obornicką, w ciągu DK11, z pasami prawo i lewoskrętu z ul. Obornickiej do strefy AG oraz do części mieszkaniowej m. Złotkowo. Umożliwi to likwidację innych niebezpiecznych skrzyżowań, zapewni funkcjonalną i bezpieczną komunikację mieszkańcom i przedsiębiorcom.
4. Zakres obejmuje m.in.:
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę kanalizacji sanitarnej,
- budowę sieci wodociągowej,
- budowę kanału technologicznego,
- budowę chodnika, zjazdów indywidualnych, jezdni, drogi rowerowej,
- budowę oświetlenia drogowego,
- usunięcie kolizji,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
- humusowanie z obsianiem trawą terenów zielonych,
- wykonanie wszystkich niezbędnych prób i badań,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej zatwierdzonej przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22574696,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25631542,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22574696,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Spółka Akcyjna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawstwo, projekty i nadzory WPN Maciej Stasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6661004943

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 200

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane:
- branża telekomunikacyjna-100%;
- branża elektroenergetyczna- 100%;
- oznakowanie- 100%;
- Roboty brukarskie- 50%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2257469676 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGA: Do okresu realizacji umowy (13 m.) nie wlicza się okresów zimowych (tj. od 15 grudnia do 15 marca).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.