Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358618/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00464204/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Sandomierskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sandomierski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 644 10 10, 15 644 11 11
1.5.8.) Numer faksu: 15 832 28 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.sandomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.powiat.sandomierz.pl/index.php?id=231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Sandomierskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f541fe4-39a5-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002749/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sandomierskiego i podległych mu jednostek.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358618/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Bankowa obsługa budżetu Powiatu Sandomierskiego”, w zakresie prowadzenia i obsługi rachunków podstawowych i pomocniczych budżetu i innych rachunków wynikających ze zmian organizacyjnych lub zmian przepisów.
2. Wykaz powiatowych jednostek organizacyjnych do objęcia obsługą bankową:
1) Starostwo Powiatowe w Sandomierzu – 15 rachunków;
2) Bursa Szkolna w Sandomierzu – 3 rachunki;
3) Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu
– 4 rachunki;
4) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu – 3 rachunki;
5) Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im. KEN w Sandomierzu – 4 rachunki;
6) I Liceum Ogólnokształcące Collegium Gostomianum w Sandomierzu – 2 rachunki;
7) II Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Sandomierzu – 2 rachunki;
8) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu – 5 rachunków;
9) Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu – 5 rachunków;
10) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sandomierzu – 2 rachunki;
11) Centrum Administracyjne Domów Dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie – 3 rachunki;
12) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sandomierzu – 6 rachunków;
13) Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu – 7 rachunków;
14) Zarząd Dróg Powiatowych W Sandomierzu – 3 rachunki;
15) Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Zawichoście – 5 rachunków;
16) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sandomierzu – 2 rachunki.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) prowadzenie rachunków bankowych podstawowych oraz pomocniczych w złotych lub walutach wymienialnych;
2) pełny dostęp do bankowości elektronicznej;
3) realizacja poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego;
4) realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach;
5) przyjmowanie wpłat gotówkowych;
6) dokonywanie wypłat gotówkowych;
7) potwierdzanie salda na każdy dzień roboczy;
8) przyjmowanie lokat;
9) wydawanie i obsługa kart płatniczych;
10) możliwość zaciągania kredytów krótkoterminowych na rachunku bieżącym;
11) udzielenie debetu na rachunku bieżącym;
12) otwarcie filii w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie obsługi kasowej tj. otwarcie co najmniej jednego stanowiska kasowego obsługiwanego przez pracownika etatowego banku.
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do niepobierania opłat:
1) od wpłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki nieposiadające osobowości prawnej w punktach kasowych, oddziałach i filiach Banku z tytułów wymienionych w art. 5 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 1672 z późn. zm.);
2) od operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych na rachunkach Zamawiającego;
3) od przechowywania depozytów;
4) od udostępnienia i prowadzenia indywidualnych numerów rachunków wirtualnych oraz od wydania nośników pieniądza elektronicznego;
5) instalacji, doradztwa i eksploatacji systemu bankowości elektronicznej;
6) wydawania na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych.
5. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia gwarantuje niepobieranie żadnych innych opłat i prowizji, w tym również od kontrahentów, za wyjątkiem miesięcznego wynagrodzenia za faktycznie zrealizowane usługi bankowe w zakresie określonych w Załączniku nr 1 do SWZ tj. formularzu ofertowym, cen jednostkowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Sandomierzu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641002356
7.3.3) Ulica: Słowackiego 37b
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SANDOMIERZU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SANDOMIERZU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63900000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-15 do 2027-10-15INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Przebudowa drogi gminnej nr 374003T (ul. K.K. Baczyńskiego) w Sandomierzu".
- "Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej na terenie Gminy Sandomierz w 2025 r."
- "Wykonanie remontów cząstkowych w technologii przełożenia zapadniętej nawierzchni wraz z wykonaniem nowej podbudowy chodników/dróg na terenie miasta Sandomierza w 2025 roku".
- "Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej położonych w granicach miasta Sandomierza w 2025 roku".
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.