Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397255/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego, w tym z dwoma miejscami przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych "Dobro Dziecka"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357626579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzezie
1.5.2.) Miejscowość: Brzezie
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-014
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 284 11 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobrodziecka@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodziecka.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcd30705-3785-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego, w tym z dwoma miejscami przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcd30705-3785-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054051/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa samochodu osobowego-busa z możliwością przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 04/PRZ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365853,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę samochodu osobowego 9 – cio miejscowego przystosowanego do przewozu
osób niepełnosprawnych, w tym z dwoma miejscami przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim. Pojazd
posiada homologację jako pojazd 9-osobowy (kierowca +8 pasażerów), dopuszczenie do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20
czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach „Programu wyrównania różnic między regionami III”, współfinansowane ze
środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w OPZ – załącznik nr 4 do SWZ,
4. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
5. W załączniku nr 4 do SWZ podano minimalne parametry, jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia.
Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty również dostarczyć, przedmiot
zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego samochodu osobowego wraz z
wyposażeniem, zwanym dalej „samochodem” zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, załącznikami do niej oraz
umową.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na adres: Stowarzyszenie
Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych ,,Dobro Dziecka’’, Brzezie 338, 32-014 Brzezie. Dostawca powiadomi telefonicznie
Zamawiającego w terminie dwóch dni przed planowanym dostarczeniem przedmiotu umowy. W dniu odbioru Wykonawca
zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnego świadectwa homologacji na auto bazowe, książki
gwarancyjnej, książki przeglądów serwisowych, instrukcji obsługi w języku polskim, dwóch kompletów kluczyków oraz
wszystkich niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa, umożliwiających rejestrację pojazdu, z
przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych Zamawiający dopuszcza rejestrację dwuetapową pojazdu.
8. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1:
a) jest fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i
wykonawczych, gotowy do rejestracji i użytkowania w celu wynikającym z Umowy,
b) nie jest ograniczony prawami osób trzecich, nie jest przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia
(wykonawcy przysługuje pełne prawo do dysponowania),
c) jest zgodny z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, wraz z aktami wykonawczymi do tej
ustawy oraz innymi przepisami obowiązującego prawa krajowego oraz prawa unijnego.
9. Z chwilą wydania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność rzeczy.
10. Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów
poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo
o ruchu drogowym (teks jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy w
tym posiadać homologację.
11. Pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w książce
gwarancyjnej pojazdu.
12. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować spełnienie przez oferowany pojazd wymagań technicznych określonych
przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej oferowanego pojazdu – załącznik nr 5 do SWZ.
13. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez
konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy
użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do
określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy pzp. w
sytuacji, gdyby w SWZ lub załącznikach do niej, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim
odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi
referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej,
aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia
towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych
przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104–107 pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym
stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiający stawia minimalne wymagania w zakresie udzielanej gwarancji:
a) mechaniczna (na silnik wszystkie podzespoły samochodu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady
materiałowe i fabryczne) oraz zabudowę samochodu służącą do przewozu osób niepełnosprawnych – minimum 24 miesiące
bez limitu kilometrów,
b) na powłoki lakiernicze – minimum 36 miesięcy,
c) na perforację korozyjną nadwozia – minimum 120 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399627,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399627,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399627,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017366742
7.3.3) Ulica: AL. KATOWICKA 9
7.3.4) Miejscowość: NADARZYN
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399627,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Brodnicy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem na wszystkie koła (4x4)
- Dostawa dwóch samochodów osobowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych
- Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Miasta Zgorzelec w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Zakup samochodu osobowego w ramach odnowienia taboru w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.