Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KMP Radom montaż stolarki aluminiowej ( roboty budowlane wykonywane będą na terenie całodobowo czynnego obiektu )
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.8.) Numer faksu: 477012002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KMP Radom montaż stolarki aluminiowej ( roboty budowlane wykonywane będą na terenie całodobowo czynnego obiektu )2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1572b3ec-219f-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 KMP Radom montaż stolarki aluminiowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26 /24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36873,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „ KMP Radom montaż stolarki aluminiowej ”
ROBOTY BUDOWLANE WYKONYWANE BĘDĄ NA TERENIE CAŁODOBOWO CZYNNEGO OBIEKTU.
Adres którego dotyczy zamówienie:
ul. 11 – go Listopada 37/59, 26-600 Radom
Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Montaż ścianek aluminiowych wraz z zabudową powyżej sufitu podwieszanego na kondygnacji II, III, IV, VI w budynku KMP Radom ul. 11 Listopada 37-59, 26-600 Radom
w Radomiu.
ROBOTY BUDOWLANE WYKONYWANE BĘDĄ NA TERENIE CAŁODOBOWO CZYNNEGO OBIEKTU.
Zakres robót
Każdorazowo należy z użytkownikiem obiektu na bieżąco ustalać zakres prac.
Roboty obejmują tylko branżę budowlaną.
a) Demontaż sufitu podwieszanego w miejscu montażu ścianki
b) Montaż ścianki aluminiowej wyposażonej w drzwi dwuskrzydłowe szerokości minimum 120 cm światło przejścia skrzydła czynnego 90 cm oraz naświetlem do poziomu sufitu podwieszanego. Drzwi wyposażone w samozamykacz i zworę elektromagnetyczną 280kg.
c) Wykonanie ścianki g-k powyżej sufitu podwieszanego.
d) Uzupełnienie sufitu podwieszanego po wykonaniu przegrody.
OPIS TECHNICZNY
Podstawa opracowania
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225),
- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym.
KLASYFIKACJA WEDŁUG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ CPV
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Nie później niż 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Zakres robót określają załączone do swz przedmary tj.:
Załącznik nr 4 do swz – Przedmiar – branża budowlana
Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane i odebrane roboty.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie z przedmiarami, SWZ, kosztorysami ofertowymi, obowiązującymi przepisami i normami prawnymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz według najlepszej
i profesjonalnej wiedzy a także z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, uzgodnionymi
w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Przy wykonywaniu robót budowlanych będą stosowane wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie przy czym przed dokonaniem zamówienia materiałów i urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru) propozycji materiałowych, technicznych i kolorystycznych celem akceptacji, tzw. karta techniczno- materiałowa.
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, jak również do ich ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, a także od następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników Wykonawcy przed terminem protokolarnego przekazania terenu budowy. Umowa ta nie może zawierać postanowień ograniczających odpowiedzialność ubezpieczyciela w zakresie kwoty do jakiej ubezpieczyciel nie ponosi odpowiedzialności.
Z chwilą przekazania Wykonawcy terenu budowy, na Wykonawcę przechodzi pełna odpowiedzialność za:
1) szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzenia robót,
2) szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu umowy,
3) szkody osobowe i majątkowe wobec osób trzecich,
4) szkody wynikłe z nieterminowego wykonania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej za szkody osobowe i rzeczowe w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 zł i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej.
Odpady i nadmiar materiałów pochodzący z prac budowlanych przechodzą na własność Wykonawcy i jest on zobowiązany usunąć je z terenu budowy oraz postąpić z nimi zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Odzyski zakwalifikowane przez Zamawiającego jako odpady przechodzą również na własność Wykonawcy i podlegają utylizacji. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające utylizację.
Złom stalowy i żeliwny z demontaży dokonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przekazać go do wskazanego przez Zamawiającego punktu skupu złomu i niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający odbiór złomu przez punkt skupu, w celu wystawienia przez Zamawiającego faktury dla tego punktu skupu. Należność za sprzedaż złomu stanowić będzie dochód Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do usuwania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( tj. Dz.U. 2023r. poz. 1587 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz.U. 2022r. poz. 2556 ze zm. ). Nr rejestru BDO dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu: 000311503.
UWAGA! Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie - organizacja robót musi zapewnić minimalną uciążliwość dla Zamawiającego.
UWAGA ! – WIZJA LOKALNA
W związku z brakiem inwentaryzacji obiektu Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca wykonanie wizji lokalnej.
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone protokołem odbycia wizji lokalnej zgodnie
z załączonym wzorem protokołu.
Terminy wizji lokalnej: 1) 11.06.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
2) 12.06.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
Zamawiający oczekuje wcześniejszej telefonicznej deklaracji Wykonawcy zainteresowanego odbyciem wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego.
W celu indywidualnego ustalenia terminu odbycia wizji lokalnej lub deklaracji odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego należy kontaktować się telefonicznie z inspektorem nadzoru od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 na numer: 47 701 23 53.
W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych ( Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65 ), Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia nie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, gdyż nie takiej możliwości ze względu na zakres robót: ( nie dotyczy ).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o realizację przedmiotowego zamówienia zapewnił aby w przypadku umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zabezpieczenia należytego wykonania umowy podwykonawca lub dalszy podwykonawca wniósł przed zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI
Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy, tj. w załączniku nr 2 do swz.
Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 5 lat gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46002,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54981,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46002,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DM project Daniel Szymoniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591724130
7.3.4) Miejscowość: Mójcza 72
7.3.5) Kod pocztowy: 26-021
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46002,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Remont elewacji północnej wraz z wyburzeniem przybudówki budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich
- Remont boiska przy Zespole Szkół Technicznych w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa, przebudowa, czyszczenie i rozbiórka trzonów kuchennych i pieców pokojowych oraz zakup i montaż pieców przenośnych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.