Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389639/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia konferencyjnego pn. 12. Forum Rozwoju Mazowsza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 74
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 542 20 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 698 31 44/57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kosior@mazowia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mazowia.eu/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia konferencyjnego pn. 12. Forum Rozwoju Mazowsza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf4fc7b7-4a29-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025801/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Kompleksowa organizacja i transmisja wydarzenia o charakterze konferencyjnym Forum Rozwoju Mazowsza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389639/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP/WIPFE/U-332-45/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 637059,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego przygotowania, obsługi i realizacji dwudniowego wydarzenia pn. „12. Forum Rozwoju Mazowsza” (dalej: Forum, 12FRM lub FRM lub Wydarzenie) – zgodnie z postanowieniami i wymaganiami opisanymi w dalszej części OPZ; 2. Ramowy zakres prac Wykonawcy: 1) Przygotowanie i wdrożenie projektu aranżacji przestrzeni przewidzianej na organizację Forum (w tym montaż i demontaż); 2) Zapewnienie wyposażenia i zabudowy we wszystkich przewidzianych do tego przestrzeniach – budowa scen, zabudowa eventowa, meble dostosowane do charakteru wydarzenia wraz z zapewnieniem elementów służących do oznakowania ciągów komunikacyjnych, dróg ewakuacyjnych, itp. – zgodnie z wymogami Zamawiającego i zaakceptowanym przez niego projektem przedstawionym przez Wykonawcę; 3) Zapewnienie wszystkich wymaganych elementów technicznych (zabudowa i wyposażenie multimedialne scen, oświetlenie, nagłośnienie, monitory/ekrany LED, projektory, przedłużacze, kratownice i inne instalacje do zawieszenia reflektorów, rzutników itd., urządzenia montowane na stanowiskach wystawienniczych) wraz z obsługą techniczną; 4) Zapewnienie transmisji na żywo (streaming), w tym niezbędnego sprzętu i obsługi; 5) Zapewnienie obsługi osobowej wymaganej do realizacji Forum, tj. osób pełniących m.in. następujące funkcje: koordynator/event manager, konferansjer/prowadzący, reżyser, koordynator sceny, koordynator strefy, tłumacz migowy, tłumacz symultaniczny, obsługa techniczna, steward/hostessa, wizażysta, obsługa atrakcji, ratownik medyczny, ochrona, serwis sprzątający, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w dalszej części OPZ; 6) Zaprojektowanie i produkcja materiałów promocyjnych i reklamowych: smyczy i identyfikatorów, słodyczy promocyjnych, ścianek tekstylnych, naklejek na powierzchnie poziome (podłogę – różne materiały), naklejek na powierzchnie pionowe (ściany, szyby – różne materiały), itp.; 7) Zapewnienie multimediów oraz oprawy dźwiękowej Forum, a także przekazanie Zamawiającemu materiałów archiwalnych – zgodnie ze wskazaniem w OPZ; 8) Zapewnienie stałego kontaktu z Zamawiającym (drogą mailową i/lub telefoniczną) w zakresie działań realizowanych przez Wykonawcę w sposób zapewniający stały nadzór Zamawiającego nad realizacją zamówienia; 9) Zapewnienie ubezpieczenia Forum i podstawowych środków ochrony w związku z ewentualną kolejną falą pandemii lub innymi okolicznościami, w związku z którymi mogą zostać wprowadzone ograniczenia lub obostrzenia w zakresie realizacji tego typu eventów oraz przestrzeganie obowiązujących przepisów związanych z organizacją eventów w trakcie realizacji zamówienia; 10) Przestrzeganie zapisów Regulaminu obiektu oraz kontaktowanie się z Zarządcą obiektu, w celu realizacji zadań przewidzianych w OPZ oraz w celu uzyskania wymaganych pozwoleń (jeżeli jest taka konieczność) umożliwiających należyte wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapisami OPZ; 11) Po zakończeniu realizacji usunięcie wszystkich przedmiotów należących do Wykonawcy, które były użyte do wykonania usługi, odebranie pozostałych elementów należących do wyposażenia powierzchni, wywóz dużych śmieci (kartonów używanych do pakowania elementów wyposażenia i ekspozycji i innych tzw. gabarytów), posprzątanie wykorzystywanej do świadczenia usługi powierzchni, oraz wydanie jej Zamawiającemu do godziny 00:00 w dniu 7 grudnia 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji
64224000-2 - Usługi telekonferencyjne
64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1538703,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 753500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 753500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yes We Can Paweł Stroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213050214
7.3.3) Ulica: Podróżna 42
7.3.4) Miejscowość: Dziekanów Polski
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
koordynowanie streaming wydarzenia; KDK Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 753500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-06 do 2022-12-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu "Podkarpackie żyj i oddychaj"
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Gospodarstwa edukacyjne województwa opolskiego" w ramach KSOW+
- "Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem z podziałem na części"
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Wielkiej Brytanii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.