Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00326158/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00334400/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie aktów planowania przestrzennego dla Gminy Rawicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9278241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie aktów planowania przestrzennego dla Gminy Rawicz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db078f48-12b9-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie aktów planowania przestrzennego dla Gminy Rawicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:a) planu ogólnego dla gminy Rawicz na podstawie uchwały Nr LXXII/768/24 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 31 stycznia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Rawicz oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego.
2. Integralną częścią niniejszej specyfikacji warunków zamówienia są następujące załączniki:
a) projekt umowy nr ON.2710.8.1.2024 (dla części 1) wraz z wytycznymi przygotowania danych do zasilenia modułu iGeoPlan – załącznik nr 9.1 ,
b) dla części 1 - Uchwała nr LXXII/768/24 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 31 stycznia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Rawicz – załącznik nr 10.
3. Zakres zamówienia obejmuje następujący zakres rzeczowy:
1) opracowanie planu ogólnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z:
a. ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.);
b. rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2404);
c. rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r. poz. 2758),
d. ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
a także zgodnie z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu umowy, planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony danych osobowych.
4. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale SWZ oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 142000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:a) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Folwark-Kąty” w obrębach geodezyjnych Folwark oraz Kąty, gmina Rawicz na podstawie uchwały Nr LXXII/767/24 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 31 stycznia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Folwark-Kąty” w obrębach geodezyjnych Folwark oraz Kąty, gmina Rawicz oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (MPZP).
Powierzchnia opracowania obejmuje ok. 90 ha.
2. Integralną częścią niniejszej specyfikacji warunków zamówienia są następujące załączniki:
a) projekt umowy nr ON.2710.8.2.2024 (dla części 2) wraz z wytycznymi przygotowania danych do zasilenia modułu iGeoPlan – załącznik nr 9.2,
b) dla części 2 - Uchwała nr LXXII/767/24 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 31 stycznia 2024 r.
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Folwark - Kąty” w obrębach geodezyjnych Folwark oraz Kąty, gmina Rawicz – załącznik nr 11.
3. Zakres zamówienia obejmuje następujący zakres rzeczowy:
2) opracowanie MPZP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z:
a. ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.);
b. rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2404);
c. rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r. poz. 2758),
d. ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
a także zgodnie z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu umowy, planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony danych osobowych.
4. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale SWZ oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 40162,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: Piotr Jan Szczepański – Lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Kuźniar - Partner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy (osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej)
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbięcice 59/11
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-284
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: Piotr Jan Szczepański – Lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Kuźniar - Partner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy (osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej)
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbięcice 59/11
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-284
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- Dostosowanie sanitariatów Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- "Zakup i dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z ich oprzyrządowaniem oraz innych preparatów do żywienia pacjentów"
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad system informatycznym Eskulap, Simple ERP, Planowanie Pracy oraz Koszty
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego.
- "Kompleksowa obsługa informatyczna oraz zarządzanie infrastrukturą IT Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY BIELAWY - II"
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Boćki
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Lubań
- Opracowanie planu ogólnego gminy Pawłów
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Poświętne
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Rzepinek, Rzepin Kolonia, Jadowniki, Warszówek na terenie gminy Pawłów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.