Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00495874/01 - Wynik z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa pralnicza dla DPS w Krasnymstawie”(12.2022.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.JANA PAWŁA II W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825763215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps-krasnystaw.bipstrona.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
powiatowa jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa pralnicza dla DPS w Krasnymstawie”(12.2022.)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85893fce-64c6-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025140/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi pralnicze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAP, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń o których mowa w Art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień (dokumentów innych niż Oferta Wykonawcy i załączniki do Oferty) oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP / ID postępowania).
7. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
8. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres email przetargi@dpskrasnystaw.pl . Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
9. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw; tel. 82 576 32 15,
fax. 82 576 10 84, e-mail: biuro@dpskrasnystaw.pl ;
inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II
w Krasnymstawie jest Pan Andrzej Kostrzanowski, e-mail: dpsk@i-iod.pl ,
telefon: 82 576 32 15;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepis art.74 ust 1-4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.II.261.12.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych. Łączna szacunkowa ilość pościeli i odzieży przeznaczonej do prania wynosi 39764 kg w okresie 12 miesięcy. Odbiorcami usług są:
1) Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 1. Asortyment przeznaczony do prania tj.: poszwy na kołdry, poszewki na poduszki, prześcieradła z gumą i bez gumy, ręczniki, koce, narzuty, poduszki, kołdry - zwane będą dalej „pościelą”. Przewidywana szacunkowa ilość pościeli będącej przedmiotem usługi, wynosi 22308 kg w okresie 12 miesięcy.
2) Trzy filie DPS Krasnystaw, zlokalizowane w Bzowcu, Stężycy Nadwieprzańskiej
i Ostrowie Krupskim. Asortyment przeznaczony do prania tj.: pościel, bielizna osobista, piżamy, odzież damska i męska, kurtki zimowe, firany, zasłony, kołdry, poduszki, koce polarowe - zwane będą dalej „odzieżą”. Przewidywana szacunkowa ilość odzieży będącej przedmiotem usługi, wynosi w okresie 12 miesięcy 17456 kg łącznie z trzech Filii DPS ( w tym: Stężyca Nadwieprzańska-4889 kg; Ostrów Krupski-4965 kg; Bzowiec-7602 kg ).
Część asortymentu przeznaczonego do prania, jest często zanieczyszczony wydalinami
i wydzielinami ludzkimi.
Usługa obejmuje wszelkie czynności niezbędne do należytego wykonania zadania,
a w szczególności:
1) Odbiór pościeli brudnej z siedziby DPS w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 1 – według potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek),
w godz. 7-15
2) Odbiór odzieży brudnej z trzech filii DPS, tj.: w Bzowcu, Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim – według potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek), w godz. 7-15
3) Dostawa pościeli czystej ( DPS Krasnystaw) – nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu – poniedziałek, środa, piątek, w godz. 7-15.
4) Dostawa odzieży czystej (Filie DPS) – nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,
od poniedziałku do piątku, w godz. 7-15.
5) Ważenie i ewidencjonowanie ilości odebranej odzieży i pościeli brudnej. Ważenie odzieży i pościeli przy użyciu legalizowanej wagi, będącej własnością Wykonawcy zamówienia.
6) Pranie wodne pościeli, poduszek i kołder z wypełnieniem silikonowym, koców polarowych, bielizny osobistej, piżam, odzieży damskiej i męskiej, kurtek zimowych, firan, zasłon,
7) Pranie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego.
8) Dezynfekcja, suszenie, prasowanie, maglowanie, segregacja i pakowanie.
9) Wykonawca zamówienia dokona segregacji czystej pościeli (DPS Krasnystaw)
z podziałem na poszwy i poszewki (osobno) oraz prześcieradła (osobno) oraz z podziałem na poszczególne pietra/oddziały w obrębie DPS Krasnystaw.
10) Wykonawca zamówienia dokona segregacji czystej odzieży, z podziałem na bieliznę pościelową (osobno) i odzież osobistą (osobno) w obrębie każdej Filii.
11) Wykonawca zapewni we własnym zakresie (nieodpłatnie) odpowiednie worki do przewozu pościeli i odzieży brudnej i czystej.
12) Zamawiający zapewni pomieszczenia do przechowywania i przekazywania pościeli
i odzieży.
13) Środki piorące i dezynfekujące powinny być dopuszczone do stosowania zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje
o używanych środkach piorących i dezynfekujących wraz z kartami charakterystyki.
14) Transport pościeli i odzieży czystej i brudnej odbywać się będzie środkiem transportu, specjalnie do tego celu przystosowanym w taki sposób, aby frakcja czysta nie miała kontaktu z frakcją brudną.
15) Transport pościeli na koszt i ryzyko wykonawcy.
CPV: 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: DPSKrasnystaw/zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-23 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-22
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Przebudowa drogi gminnej nr 109743L w msc. Zakręcie, gmina Krasnystaw
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2128L Pilaszkowice - Zygmuntów - Antoniówka - Czysta Dębina od km 4+653 do km 6+053"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Remont drogi powiatowej nr 3127L Wola Żulińska - Józefów - Kasjan o dł. 1,486 km"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Kraków, Dębe)
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- Świadczenie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z odbiorem i dowozem do Warszawskiego Szpitala Południowego
- Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją
- USŁUGA LEASINGU I PARANIA PODZIELONA NA 2 ZADANIA: ZADANIE 1: LEASING BIELIZNY POŚCIELOWEJ SZPITALNEJ, ZADANIE 2: PRANIE ODZIEŻY OCHRONNEJ BIAŁEJ I KOLOROWEJ I INNYCH ARTYKUŁÓW Z TKANIN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.