eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnice WarckieMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWINICE WARCKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Świnice Warckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 632881021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swinice.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sidaspzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46ad95ef-3331-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024492/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynku Szkoły podstawowej w Świnicach Warckich filia Piaski wraz z infrastrukturą technicznąch

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382693

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK-ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ

Miejsce inwestycji:

Nazwa i adres obiektu: Budynek Szkoły Podstawowej w Piaskach
Piaski 23
99 -140 Świnice Warckie
dz. nr ewid. 126/5 i 126/7 obręb Piaski.
Kategoria obiektu IX

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, polegających na:
 dociepleniu dachu,
 przełożeniu instalacji odgromowej,
 wykonanie nowego pokrycia dachu,
 wymiana rynien i rur spustowych,
 docieplenie ścian zewnętrznych oraz ułożenie tynku mineralnego na siatce z włókna szklanego metoda BSO,
 wykonaniu pochylni dla niepełnosprawnych,
 przebudowie wejścia głównego (montaż nowego systemowego daszku, malowanie konstrukcji i ekranów, remont pokrycia, montaż podsufitki z sidingu PCV.),
 wykonaniu opaski wokół budynku,
 wymiana luksferów na okna w budynku kotłowni,
 wymiana okien w segmencie A budynku,
 dociepleniu fundamentów oraz ułożenie folii izolacyjnej oraz tynku cementowego,
 wymiana drzwi zewnętrznych do kotłowni,
 wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wejścia głównego,
 wymiana daszku nad wejściem do biblioteki na daszek systemowy ( szkło bezpieczne lub poliwęglan + konstrukcja stalowa),
 dostosowanie pomieszczenia na potrzeby kotłowni gazowej,
 wykonaniu instalacji zasilania elektrycznego kotłowni gazowej,
 wykonaniu oświetlenia awaryjnego na drodze ewakuacji z kotłowni,
 wykonaniu instalacji kotłowni,
 wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazu,
 wykonaniu zbiorników naziemych na gaz płynny propan o pojemności 2 x 4850dm3
 wykonaniu kotłów gazowych (na potrzeby cieplne projektowanego budynku dobrano dwa kotły kondensacyjne o maksymalnej mocy 2*60 kW)
 wykonaniu ogrodzenia o wys. 1,75 m z siatki lub z gotowych elementów panelowych w odległości 1,5 m od studzienek obsługowych zbiorników w ogrodzeniu należy wykonać furtkę umożliwiającą dostęp do obsługi zbiorników, oraz w razie konieczności zakręcenia głównego zaworu gazu na zbiornikach. Na ogrodzeniu umieścić tabliczki ostrzegawcze „uwaga gaz” oraz o strefie zagrożenia wybuchem,
 wykonaniu ogrodzenia frontowego i bocznego wraz z bramą wjazdową i furtką,
 oświetlenie solarne przy bramie wjazdowej,
 remont łazienki damskiej,
 remont łazienki męskiej,
 wymiana lamp sufitowych,
 wymiana wykładziny podłogowej w salach, na korytarzu, na świetlicy oraz w gabinecie kierownika,

Podstawowe dane liczbowe budynku
Powierzchnia użytkowa 1661,44m2
Powierzchnia zabudowy 1178,43m2
Powierzchnia całkowita 2058,95m2
Kubatura 8259,54m3

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik nr 7 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik nr 8 do SWZ Przedmiar robót
Załącznik nr 9 do SWZ Projekt budowlany

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1891655,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2892058,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1891655,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QUMAN Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231427383

7.3.3) Ulica: Gościnna 7/23

7.3.4) Miejscowość: Blizne Łaszczyńskiego

7.3.5) Kod pocztowy: 05-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane ok. 80% podwykonawca nieznany
roboty sanitarne ok. 15% podwykonawca nieznany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1891665,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.