Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00382693/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWINICE WARCKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Świnice Warckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 632881021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swinice.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46ad95ef-3331-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024492/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku Szkoły podstawowej w Świnicach Warckich filia Piaski wraz z infrastrukturą technicznąch
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382693
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK-ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
Miejsce inwestycji:
Nazwa i adres obiektu: Budynek Szkoły Podstawowej w Piaskach
Piaski 23
99 -140 Świnice Warckie
dz. nr ewid. 126/5 i 126/7 obręb Piaski.
Kategoria obiektu IX
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, polegających na:
dociepleniu dachu,
przełożeniu instalacji odgromowej,
wykonanie nowego pokrycia dachu,
wymiana rynien i rur spustowych,
docieplenie ścian zewnętrznych oraz ułożenie tynku mineralnego na siatce z włókna szklanego metoda BSO,
wykonaniu pochylni dla niepełnosprawnych,
przebudowie wejścia głównego (montaż nowego systemowego daszku, malowanie konstrukcji i ekranów, remont pokrycia, montaż podsufitki z sidingu PCV.),
wykonaniu opaski wokół budynku,
wymiana luksferów na okna w budynku kotłowni,
wymiana okien w segmencie A budynku,
dociepleniu fundamentów oraz ułożenie folii izolacyjnej oraz tynku cementowego,
wymiana drzwi zewnętrznych do kotłowni,
wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wejścia głównego,
wymiana daszku nad wejściem do biblioteki na daszek systemowy ( szkło bezpieczne lub poliwęglan + konstrukcja stalowa),
dostosowanie pomieszczenia na potrzeby kotłowni gazowej,
wykonaniu instalacji zasilania elektrycznego kotłowni gazowej,
wykonaniu oświetlenia awaryjnego na drodze ewakuacji z kotłowni,
wykonaniu instalacji kotłowni,
wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazu,
wykonaniu zbiorników naziemych na gaz płynny propan o pojemności 2 x 4850dm3
wykonaniu kotłów gazowych (na potrzeby cieplne projektowanego budynku dobrano dwa kotły kondensacyjne o maksymalnej mocy 2*60 kW)
wykonaniu ogrodzenia o wys. 1,75 m z siatki lub z gotowych elementów panelowych w odległości 1,5 m od studzienek obsługowych zbiorników w ogrodzeniu należy wykonać furtkę umożliwiającą dostęp do obsługi zbiorników, oraz w razie konieczności zakręcenia głównego zaworu gazu na zbiornikach. Na ogrodzeniu umieścić tabliczki ostrzegawcze „uwaga gaz” oraz o strefie zagrożenia wybuchem,
wykonaniu ogrodzenia frontowego i bocznego wraz z bramą wjazdową i furtką,
oświetlenie solarne przy bramie wjazdowej,
remont łazienki damskiej,
remont łazienki męskiej,
wymiana lamp sufitowych,
wymiana wykładziny podłogowej w salach, na korytarzu, na świetlicy oraz w gabinecie kierownika,
Podstawowe dane liczbowe budynku
Powierzchnia użytkowa 1661,44m2
Powierzchnia zabudowy 1178,43m2
Powierzchnia całkowita 2058,95m2
Kubatura 8259,54m3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik nr 7 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik nr 8 do SWZ Przedmiar robót
Załącznik nr 9 do SWZ Projekt budowlany
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1891655,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2892058,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1891655,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QUMAN Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231427383
7.3.3) Ulica: Gościnna 7/23
7.3.4) Miejscowość: Blizne Łaszczyńskiego
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane ok. 80% podwykonawca nieznany
roboty sanitarne ok. 15% podwykonawca nieznany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1891665,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.